ادعای رسانه اسپانیایی؛ رئال مادرید مشتری مهدی طارمی

به گزارش گل پدیده، بحث حضور مهدی طارمی در پنجره نقل وانتقالات تابستانی در میلان مطرح بود، اما با وجود توافقی که بین دو باشگاه پورتو و میلان برای انتقال برترین گلزن لیگ برتر پرتغال به جمع روسونری وجود داشت، در نهایت بر سر دستمزد و دیگر جزییات با این باشگاه ایتالیایی به توافق نرسید تا این انتقال شکل نگیرد.

ادعای رسانه اسپانیایی؛ رئال مادرید مشتری مهدی طارمی

پایگاه خبری دفنسا سنترال اسپانیا با انتشار گزارشی مدعی شد؛ در صورتی که کارلو آنچلوتی درخواست جذب مهاجمی نو را داشته باشد، باشگاه رئال مادرید در پنجره نقل وانتقالات زمستانی پیش رو سراغ به خدمت گرفتن قرضی مهدی طارمی مهاجم 31 ساله پورتو خواهد رفت.

در این گزارش آمده است: این مهاجم 31 ساله که تا سال 2018 ایران را ترک نکرد، در اواخر دهه بیست سالگی به معروفیت رسید و یکی از مهاجمان حال حاضر دنیا است که مورد توجه کافی قرار نگرفته است. این ملی پوش ایرانی عملکرد مناسبی در سه فصل اول حضورش در پورتو داشته و فصل گذشته 31 گل برای این تیم پرتغالی به ثمر رساند.

با وجود آغاز نه چندان خوب طارمی در فصل جاری، او همچنان مشتریان خود را دارد. گزارش های اخیر حاکی از آن است که تاتنهام ممکن است در تابستان 2024 دوباره شانس خود را برای خرید این مهاجم ایرانی امتحان کند. اگر آن ها در ماه ژانویه بخواهند اقدام به جذب طارمی نمایند، احتمالاً باید با رئال مادرید برسر به خدمت گرفتن او به رقابت بپردازند.

رئالی ها ترجیح دادند در پنجره نقل وانتقالات تابستانی اخیر جایگزینی برای کریم بنزما جذب ننمایند. با وجود اینکه به علت آغاز شگفت انگیز جود بلینگهام در ترکیب رئال مادرید، خلاء نبود این مهاجم فرانسوی احساس نشده، اما غول های اسپانیایی هنوز به یک مهاجم پرکار احتیاج دارند و بر این اساس طارمی به عنوان یک هدف مناسب برای رئال مادرید در نظر گرفته شده است.

فلورنتینو پرس رئیس باشگاه رئال مادرید در صورتی که کارلو آنچلوتی به یک مهاجم نو احتیاج پیدا کند، در پنجره نقل وانتقالات ژانویه یک انتقال قرضی را تأیید خواهد نمود. در حالی که سرمربی ایتالیایی رئال مادرید خوسلو را در ترکیب خود دارد، داشتن گزینه دیگری در خط حمله ضرری نخواهد داشت.

قرارداد فعلی مهدی طارمی با پورتو در انتها فصل جاری به انتها می رسد.

منبع: فرارو

به "ادعای رسانه اسپانیایی؛ رئال مادرید مشتری مهدی طارمی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ادعای رسانه اسپانیایی؛ رئال مادرید مشتری مهدی طارمی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید