بازار گل و گیاه به سازمان آب آمد

به گزارش گل پدیده، فعالیت بزرگ ترین بازارچه عرضه گل و گیاه تکه دوم مرکز در محله سازمان آب آغاز شد.

بازار گل و گیاه به سازمان آب آمد

به گزارش گل پدیده، شهردار منطقه 2 گفت: در گذشته مراکز عرضه گل و گیاه زیادی در محله ها وجود داشت و گاه بعضی به شکل غیرمجاز فعالیت می کردند که همین موضوع باعث گلایه بعضی شهروندان شده بود، به همین علت طرح ساماندهی گلفروشان به اجرا عایدی و در این میان بازارچه ای در خیابان سازمان آب هم برای عرضه انواع گل وگیاه آماده شد.

مهدی صالحی اضافه نمود: این بازارچه با داشتن 12 غرفه محلی برای فروش انواع گیاهان آپارتمانی، ریشه ای، شاخه ای، گلدان و... است و در آن فعالان عرصه گل و گیاه حضور دارند.

او با اشاره به اینکه بازارچه خیابان سازمان آب بزرگ ترین مرکز عرضه گل و گیاه در تکه دوم مرکز است گفت: علاوه بر این بازارچه، 5 گل فروشی ریشه ای در محدوده های مختلف منطقه و 8 گل فروشی درسراهای محلهای مانند مرزداران شرقی، سعادت آباد و... فعالیت دارند که شهروندان می توانند انواع گل ها و گیاهان خود را از این مکان ها تهیه نمایند.

شهردار منطقه 2 درباره کیوسک های گلفروشی هم گفت: در محله های مختلف تکه دوم مرکز 14 غرفه گل فروشی وجود دارد که علاوه بر ساماندهی این مکان ها، برچسب کد QR در آن نصب و بر اساس کد شناسایی تعریف شده شناسه دار شده اند تا امکان پیگیری و نظارت بر فعالیت آنها فراهم گردد.

منبع: همشهری آنلاین

به "بازار گل و گیاه به سازمان آب آمد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازار گل و گیاه به سازمان آب آمد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید