باشگاه صفایی را حمایت خواهد نمود، برای پلی آف کوشش می کنیم

به گزارش گل پدیده، تیم پیکان در نیم فصل دوم رقابت های لیگ برتر والیبال با به خدمت دریافت رضا صفایی و امیر حسینی در صدد بود تا تیم را تقویت کند و بتواند به جمع هشت تیم راه یافته به مرحله پلی آف صعود کند. اما در میانه راه، رضا صفایی به دلیل آسیب دیدگی شانس ادامه حضور در مسابقات را از دست داد.

باشگاه صفایی را حمایت خواهد نمود، برای پلی آف کوشش می کنیم

مهدی نفر در مصاحبه با گل پدیده درباره آخرین شرایط رضا صفایی گفت: متأسفانه به احتمال بسیار تا انتهای فصل، رضا صفایی را در اختیار نداشته باشیم. یکی از بدشانسی های تیم در نیم فصل دوم، همین آسیب دیدگی ها بود که گریبان گیر تیم شد.

سرپرست تیم باشگاه پیکان گفت: امیدواریم با جایگزین کردن افرادی مانند افشین فرد بتوانیم این جای خالی را جبران کنیم. افشین فرد حدود هشت هفته به دلیل آسیب دیدگی از مسابقات میادین دور بود و خوشبختانه شرایط به گونه ای پیش می رود که امروز می تواند کنار تیم باشد. جای خالی صفایی را با افشین فرد و شاه علی پر می کنیم.

وی تأکید کرد: قطعاً باشگاه رضا صفایی را حمایت خواهد نمود. خوشبختانه با حضور اکبر محمدی، مدیر عامل باشگاه که فردی ورزشی است و کاملاً در این کار خبره می باشد و شرایط را درک می نماید، این گونه نیست که بخواهیم دست از حمایت بازیکن برداریم.

نفر در خاتمه درباره شانس حضور تیم پیکان در مرحله پلی آف گفت: قطعاً 3-4 شانس حضور در مرحله پلی آف را دارند، این گونه نیست که بتوانیم از قبل پیش بینی کنیم که چه تیمی حضورش در پلی آف تضمین شده است. تمام کوشش خود را خواهیم کرد که جز هشت تیم در مرحله پلی آف باشیم.

منبع: خبرگزاری مهر

به "باشگاه صفایی را حمایت خواهد نمود، برای پلی آف کوشش می کنیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "باشگاه صفایی را حمایت خواهد نمود، برای پلی آف کوشش می کنیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید