آنالیز دلایل باخت پرسپولیس به الهلال، سیدجلال مناسب این بازی نبود

به گزارش گل پدیده، رضا ترابیان در مصاحبه با خبرنگاران در مورد شکست سه بر صفر پرسپولیس برابر الهلال عربستان و حذف از لیگ قهرمانان آسیا، گفت: یک بازی خوب را دیدن کردیم. شرایط دو تیم متفاوت بود. الهلال از شرایط میزبانی، حضور دیدنچیان و بازیکنان خارجی و حرفه ای و تدارکات کامل برخوردار بود اما پرسپولیس حتی برای رفتن به عربستان هم شرایط خوبی نداشت و با مسائل زیادی روبرو شد.

آنالیز دلایل باخت پرسپولیس به الهلال، سیدجلال مناسب این بازی نبود

مربی پیشین پرسپولیس اضافه نمود: تغییراتی که در پرسپولیس رخ داد و این تیم بازیکنان زیادی را از دست داد باعث شد تا دچار مشکل گردد. جایگزینان باکیفیت به پرسپولیس نیامدند و نتوانستند همچون بازیکنانی که جدا شدند، عملکرد خوبی داشته باشند.

ترابیان توضیح داد: در دفاع وسط سیدجلال حسینی پا به سن گذشته و با تجربه حضور داشت که فکر می کنم به علت فشار این بازی، مناسب این ملاقات نبود. نبود نورالهی در زمین کاملاً مشهود بود و اسدی نتوانست جایگزین خوبی برای نورالهی باشد و او هنوز در تیم جا نیفتاده است. احمد نورالهی هم هجومی بازی می کرد و هم پاس های به موقع می داد که باعث باز شدن لایه های دفاعی می شد اما این اتفاق با اسدی در این ملاقات رخ نداد. در خط هافبک هم پرسپولیس کارایی همیشگی را نداشت و بازیکنان این تیم نتوانستند فوتبال همیشگی خود را ارائه نمایند زیرا الهلال کاملاً بر بازی مسلط بود و به خوبی پرسپولیس را بررسی نموده بود.

شادی گل گومیس بعد از باز کردن دروازه پرسپویس

بازیکن و مربی پیشین پرسپولیس گفت: یک روز به یحیی گفتم که تیم خوبی بسته ای اما نفرات جایگزین به هماهنگی نرسیده اند و این می تواند تو را دچار مشکل کند. پرسپولیس بازیکنان زیادی را از دست داد و نتوانست بازیکن خارجی بگیرد. شرایط اقتصادی هم طوری بود که این تیم نمی تواند هزینه های زیادی را برای جذب بازیکن انجام دهد. اعتقاد دارم در کوران مسابقاتی که پیش روی پرسپولیس است، این تیم دچار مشکل خواهد شد. هماهنگ کردن تیم زمان می برد. امیدوارم یحیی بتواند در اندک فرصتی که تا آغاز لیگ دارد، تیم را از لحاظ روحی و روانی آماده نموده تا بتواند یک بار دیگر به قهرمانی در لیگ دست پیدا کند.

وی در مورد درگیری لفظی حامد لک و سیامک نعمتی دو بازیکن پرسپولیس در جریان بازی با الهلال، تأکید کرد: این اتفاق مرتبط با روزهای قبل است. تیمی که می خواهد به سفر برود باید از لحاظ روحی و روانی آماده باشد. پیش پا افتاده ترین مسائل در یک سفر برای پرسپولیس مشکل ساز شد. رو در رویی با یک تیم خوب و کاملاً حرفه ای، معطلی در فرودگاه و بلاتکلیفی در اینکه آیا تیم سفر خواهد نمود یا خیر همه دست به دست هم دادند تا بازیکنان تحت فشار شدید قرار بگیرند. وقتی تیم دو گل دریافت می نماید شرایط سخت می گردد، بازیکنان عصبی می شوند و درست در همان زمان که نعمتی و لک در حال اعتراض به یکدیگر بودند، دوربین آنها را نشان داد. در مجموع باید گفت وقتی همه چیز سر جای خودش نباشد، فشار زیادی بر بازیکنان وارد می گردد و آنها نسبت به یک دیگر پرخاشگر می شوند.

رضا ترابیان

بازیکن پیشین پرسپولیس در مورد صحبت های یحیی گل محمدی بعد از شکست برابر الهلال که گفته بود مقصر اصلی این شکست، من هستم، گفت: اگر یحیی چنین چیزی را گفته است، نشان از بزرگی اوست. بخشی از این باخت را به می توان گردن سرمربی انداخت. وقتی یک تیم شکست می خورد یا می برد، همه در نتیجه دخیل هستند. باید بپذیریم که تیم شرایط خوبی نداشت، حمایت نشد، هماهنگی وجود نداشت و این هماهنگی ها از تأخیر در پرواز آغاز شد و با شکست برابر الهلال سرانجام یافت.

وی در سرانجام گفت: این باخت یک شوک به فوتبال ما بود. باید بپذیریم که الهلال از لحاظ ساختاری کاملاً حرفه ای است اما متأسفانه ما نمی تونیم کوچک ترین و ابتدایی ترین مسائل را مدیریت کنیم و مدعی هستیم که می توانیم با تیم های بزرگ آسیا برابری کنیم که این موضوع اتفاق نخواهد افتاد مگر اینکه فوتبال ما از این شرایطی که در آن است، خارج گردد.

منبع: خبرگزاری مهر

به "آنالیز دلایل باخت پرسپولیس به الهلال، سیدجلال مناسب این بازی نبود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آنالیز دلایل باخت پرسپولیس به الهلال، سیدجلال مناسب این بازی نبود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید