حمایت از قهرمانان ورزشی خراسان شمالی نیازمند ورود همه مسئولان است

به گزارش گل پدیده، خبرنگاران/خراسان شمالی سرپرست اداره کل ورزش و جوانان خراسان شمالی گفت: حمایت از قهرمانان ورزشی استان نیازمند ورود همه مسئولان است تا حمایت مناسبی از ورزشکار ملی پوش استان انجام گردد.

حمایت از قهرمانان ورزشی خراسان شمالی نیازمند ورود همه مسئولان است

مصیب اکبرزاده، در گفت وگو با گل پدیده، با اشاره به اهداء یک واحد آپارتمان به والیبالیست ملی پوش استان از سوی استاندار خراسان شاقتصادی، اعلام کرد: برای حضور علی اصغر مجرد در بازی های المپیک و قهرمانی آسیا هر کدام به مبلغ 50 میلیون تومان حمایت اقتصادی صورت گرفته که این حمایت ها از سوی اداره کل ورزش و جوانان استان بوده است.

وی با بیان اینکه استاندار قولِ اهداء یک واحد آپارتمان را به این ملی پوش افتخار آفرین استان داده بود، اضافه کرد: تا به امروز حمایتی در این سطح از ورزشکاران استان انجام نشده بود و علت این اتفاق خوشایند نیز توجه استاندار است که درک مناسبی از شرایط ورزشکاران دارد.

اکبرزاده با تأکید براینکه منابع اداره کل ورزش و جوانان برای حمایت از ورزشکاران اندک است، توضیح داد: اگر بخواهیم حمایتی در شأن ورزشکاران داشته باشیم باید همه مسئولان، صنایع و... پای کار باشند در غیر اینصورت حمایت ها از ورزشکاران ناچیز خواهد بود.

سرپرست اداره کل ورزش و جوانان خراسان شاقتصادی با اشاره به اینکه ورزشکاران با مشاهده چنین اقداماتی انگیزه بیشتری برای فعالیت پیدا می نمایند، ادامه داد: در رشته های ورزشی بوکس، دو و میدانی، والیبال، جودو، کوراش ورزشکاران مقام آور در سطح ملی داریم و کوشش می کنیم از دیگر ورزشکاران نیز حمایت های مناسبی انجام گردد.

اکبرزاده در خاتمه توضیح داد: ورزشکاران استان در بازی های آسیایی 1401 حضور پررنگی خواهند داشت و امیدواریم نتایج خوبی را ورزشکاران ما در این مسابقات کسب نمایند.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "حمایت از قهرمانان ورزشی خراسان شمالی نیازمند ورود همه مسئولان است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حمایت از قهرمانان ورزشی خراسان شمالی نیازمند ورود همه مسئولان است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید