علت برکناری آرش برهانی تعیین شد

به گزارش گل پدیده، سرپرست باشگاه استقلال اعلام نمود برکناری آرش برهانی از آموزشگاه باشگاه ارتباطی با مصاحبه او علیه مسائل ندارد.

علت برکناری آرش برهانی تعیین شد

به گزارش ورزش سه، در جلسه امروز هیات مدیره باشگاه استقلال تصمیمات مهمی گرفته شد؛ بعضی مدیران باشگاه از سمت خود کنار رفتند. یکی از مهم ترین تغییرات به آموزشگاه باشگاه برمی گشت.

آرش برهانی که در زمان مدیریت آجورلو به عنوان مدیر آموزشگاه فعالیت می کرد، امروز از سمتش برکنار شد و جای خود را به اصغر حاجیلو داد.

این اتفاق در حالی رخ داد که برهانی صبح امروز در مصاحبه ای علیه مدیریت باشگاه استقلال موضع گرفت و انتقادهایی را بر زبان آورد. به همین دلیل بعضی برکناری برهانی را به همین مصاحبه او ربط دادند. البته که حجت کریمی سرپرست باشگاه استقلال این موضوع را رد می نماید.

کریمی درباره علت برکناری برهانی از آموزشگاه باشگاه استقلال به برنا گفت: برکناری آقای برهانی تصمیم هیئت مدیره استقلال بود و من فقط یک رای داشتم!

سرپرست مدیرعاملی باشگاه استقلال در پاسخ به این پرسش که آیا برکناری برهانی به مصاحبه امروز او در مورد مسائل مدیریتی این فصل استقلال ارتباط داشته است، گفت: خیر، ارتباطی به این مسئله ندارد و برکناری ایشان علت خاصی نداشته است!

منبع: فرارو

به "علت برکناری آرش برهانی تعیین شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "علت برکناری آرش برهانی تعیین شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید