راه برای توان یاب ها در زمزم هموار شد

به گزارش گل پدیده، مناسب سازی معابر و برطرف موانع فیزیکی از پیاده روها، نقش مهمی در تسهیل رفت وآمد توان یاب ها دارد.

راه برای توان یاب ها در زمزم هموار شد

به گزارش گل پدیده، این اقدامات همیشه در زمره فعالیت های اولویت دار مدیران شهری واقع شده است و به همین علت، مناسب سازی معابر و تقاطع های منتهی به خیابان زمزم (شهید غلامرضایی) که از مراکز خرید منطقه17 به شمار می رود، در دستورکار مسئولان شهری نهاده شد.

شهردار منطقه دراین باره می گوید: معاونت فنی و عمرانی شهرداری منطقه به منظور کاهش و رفع مسائل افراد توانیاب و تسهیل دسترسی آنها به خدمات شهری مناسب، اقدام به اجرای این طرح نموده است.

رضا شنگی با اشاره به اجرای این اقدام در طرح ویژه بهاران خدمت ادامه می دهد: در این اقدام ضمن مناسب سازی معابر و تقاطع، موانع فیزیکی که موجب اختلال و سختی در تردد توان یاب ها در خیابان زمزم می گردد، رفع شد. در این عملیات عمرانی، بازسازی و بازسازی کفپوش بتنی و نوار بساوایی (مسیر ویژه نابینایان) به مساحت تقریبی 100متر مربع در 1700متر طول از مسیر پیاده رو این خیابان اجرا شد.

وی می گوید: با توجه به اینکه یکی از دغدغه های مدیریت شهری مساعد کردن محیط برای انجام فعالیت افراد توانیاب است، این منطقه کوشش نموده با اجرای مناسب سازی معابر، رفع زوائد فیزیکی تردد توانیابان و سایر افراد جامعه را بهبود بخشیده و محیطی امن و دسترس پذیر را برای همگان فراهم کند.

منبع: همشهری آنلاین

به "راه برای توان یاب ها در زمزم هموار شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "راه برای توان یاب ها در زمزم هموار شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید