زیباترین شهرهای آسیا ، دیدنی ترین شهرهای منطقه ها آسیا

به گزارش گل پدیده، این روزها تمایل افراد برای سفر به کشورهای آسیا بیشتر شده. قبلا مسافران در پی تماشای برج ایفل بودند و گذران تعطیلات در جزایر آمریکا، اما در چند سال اخیر، نام بسیاری از کشورها و شهرهای آسیایی بر سر زبان ها افتاده و آژانس های مسافرتی هم با فراهم کردن تورهایی متنوع، بازار این نوع سفرها را گرم تر نموده اند. در ادامه برایتان از دیدنی ترین شهرهای منطقه ها آسیا می گوییم، از شهرهایی رویایی که می تواند مقصد بعدی شما برای سفر باشد.

زیباترین شهرهای آسیا ، دیدنی ترین شهرهای منطقه ها آسیا

تماشای ترین شهرهای آسیا : بالی

معبد های باستانی، ساحل های فوق العاده و هتل های لوکس، بالی منطقه را به عنوان بهشت جهانگردان و تورهای مسافرتی بدل نموده . از طرف دیگر اگر در پی ماجراجویی و چشیدن طعم هیجان هستید، این جزیره می تواند همانی باشد که انتظارش را دارید. پوشش جنگلی این منطقه و ساحل فوق العاده آن جهانگردان را متقاعد می نمایند که دوباره و دوباره به این منطقه سفر نمایند. اگرچه سفر به این جزیره زیبا ممکن است کمی پرهزینه باشد اما با استفاده از برخی سیاست ها می توانید از مخارج سفر خود بکاهید.

تماشای ترین شهرهای آسیا : سئول

سئول به عنوان مرکز کره جنوبی تلفیقی جالب از سنت و مدرنیته است. در کنار منطقه تاریخی و سنتی فضای مدرن و ساختمان های شهری قرار گرفته اند و همین جریان به شما امکان بهره مندی از دو فضا را خواهد داد. شما می توانید تعطیلاتی به یاد ماندنی را در هتل های لوکس این شهر داشته باشید، به خرید بپردازید و از رستوران های سنتی بازدید کنید. از این گذشته ماجراجویی در اماکن تاریخی ، معابد و دیگر جذابیت های این شهر اوقات سفر شما را به برترین نحو پر خواهد نمود.

تماشای ترین شهرهای آسیا : پوکت

تپه های سبز پوکت یکی از اعجاب انگیز ترین مناظری خواهد بود که به چشم دیده اید. ساحل فوق العاده آرام، دریای شفاف و زلال و جاذبه های طبیعی تمام آن چیزی است که در یک سفر مد نظر شماست. این منطقه به خاطر منظره های طبیعی خارق العاده ای که دارد، به مقصد بسیاری از تورهای مسافرتی به تایلند تبدیل شده و سالانه حجم وسیعی از طبیعت دوستان را به خود جلب می نماید.

زیباترین شهرهای آسیا : کاتماندو

کاتماندو بر فرار کوه های هیمالیا قرار گرفته و به عنوان مرکز نپال شناخته می گردد. کاتماندو با جذابیت بصری خود مملوء از رنگ های شاد و سرزنده است و مقصد خوبی برای ماجراجویی به شمار میرود. شما می توانید در صورت تمایل به کوه نوردی و صخره نوردی در منطقه ها کوهستانی شهر مشغول شوید و یا از معابد زیبا و زندگی شهر نشینی مردم تماشا کنید. اگر به این شهر سفر کردید بازدید از مجسمه ها، معابد بودا را در برنامه های خود بگنجانید.

زیباترین شهرهای آسیا :کیوتو

کیوتو برعکس توکیو که به عنوان مرکز تجاری و سیاسی ژاپن شناخته می گردد، معروفیت خود را مدیون طبیعت خارق العاده، آثار باستانی و فرهنگی است. این شهر با متمرکز کردن حجم وسیعی از آثار باستانی و بیش از 17 معبد اصلی به عنوان یکی از سایت های تاریخی در جهان شناخته می گردد. از طرف دیگر بازدید از بخش های باستانی این شهر به شما توصیه می گردد. کیوتو شهری است مملوء از تماشای ها به گونه ای که جهانگرد به طور حتم برای بازدید از تمام جذابیت های شهر وقت کافی نخواهد داشت.

زیباترین شهرهای آسیا : مانیلا

اگر در پی یک مقصد تاریخی برای تعطیلات خود در فیلیپین هستید این شهر به شما پیشنهاد می گردد. مانیلا با داشتن حجم وسیعی از آثار باستانی، معبد های زیبا، موزه ها و طبیعت بکر و دست نخورده می تواند مقصد جالبی برای جهانگردان به شمار بیاید. از طرف دیگر شما می توانید به راحتی با بازدید از نقاط مدرن شهر به هتل های لوکس و مراکز خرید عالی هم دسترسی داشته باشید .

منبع: همگردی

به "زیباترین شهرهای آسیا ، دیدنی ترین شهرهای منطقه ها آسیا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "زیباترین شهرهای آسیا ، دیدنی ترین شهرهای منطقه ها آسیا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید