معرفی هتل 5 ستاره ناسیما رویال دبی

به گزارش گل پدیده، هتل ناسیما رویال دبی | Nassima Royal Hotel Dubai

این هتل 5 ستاره در خیابان معروف شیخ زاید قرار گرفته که بیشتر اتاق های آن به این خیابان دید خوبی دارند. رفت و آمد از هتل ناسیما رویال دبی بسیار راحت است زیرا علاوه بر تاکسی در نزدیکی آن ایستگاه مترو واقع شده است. در متن زیر ویژگی هایی مانند خدمات رفاهی، تفریحی، موقعیت و فاصله آن تا دیدنی های دبی را بیان می کنیم. پس با ما در مجله خبرنگاران همراه باشید تا ویژگی های هتل ناسیما رویال دبی را مرور کنیم.

معرفی هتل 5 ستاره ناسیما رویال دبی

هتل ناسیما رویال دبی 4 رستوران، یک استخر روباز و علاوه بر اتاق های لوکس و مجلل، سالن های کنفرانس بسیار خوبی نیز دارد. این هتل 471 اتاق و سوییت را شامل می گردد که همگی امکانات رفاهی را نظیر سرویس بهداشتی مجهز، مبلمان و سرویس خواب مدرن و .. را دارا هستند. اینترنت پر سرعت در تمام نقاط هتل وجود دارد.

خدمات رفاهی هتل ناسیما رویال دبی

از امکانات رفاهی هتل ناسیما رویال دبی می توان به ترانسفر فرودگاهی، سرویس پذیرش خصوصی و پذیرش 24 ساعته اشاره نمود. این هتل بعلاوه دارای خدمات تبدیل ارز است. اگر همراه با کودکتان سفر می کنید، این هتل خدمات نگه داری و پرستاری کودک با مربیان حرفه ای را در اختیارتان می گذارد که البته باید از قبل رزور کنید و رایگان می باشد.

بعلاوه یک راهنمای خصوصی در هتل وجود دارد که می توانید برای آشنایی با اطراف و جاذبه ها از او یاری بگیرید. کارکنان هتل همگی برای یاری به شما حاضرند و برای این کار آموزش دیده اند. در هتل ناسیما رویال دبی هم برای آقایان و هم خانم ها خدمات آرایشگاهی وجود دارد که بسیار به کارتان می آید.

در بخش پذیرش هتل، قسمت نگهداری از چمدان و وسایل وجود دارد که اگر زمان خارج شدن از هتل و زمان پروازتان با هم فاصله داشت می توانید به راحتی از آن ها استفاده کنید.

شما می توانید در این هتل بعلاوه از خدمات اجاره ماشین استفاده کنید. تمام امکانات برای افراد کم توان و ناتوان نیز در هتل ناسیما رویال دبی وجود دارد.

امکانات تفریحی هتل ناسیما رویال دبی

استخر هتل به چند قسمت تقسیم می گردد: استخر اصلی، استخر بچه ها، استخر گردابی و استخر ریلکسیشن که همگی در طبقه 7 هتل قرار گرفته اند. می توانید در کافه ای که کنار استخر وجود دارد یک نوشیدنی خنک میل کنید و از تخت های آفتابی هم استفاده کنید. استخر همه روزه از 9 صبح تا 1 ظهر باز می باشد.

خدمات اسپا و مرکز تندرستی: در اینجا می توانید از امکانات ورزشی مانند اسپا، سالن بدنسازی، استخر و … استفاده کنید. این ها نیز در طبقه 7 وجود دارند.

هتل 4 رستوران نیز دارد که غذاهای متنوعی را سرو می نمایند.

امکانات اتاق های هتل ناسیما رویال دبی

همه اتاق های این هتل بسیار راحت هستند که هتل ناسیما رویال دبی این راحتی را مدیون مبلمان و تخت های بسیار مدرنی است که در تمام اتاق ها دیده می شوند. در کل، 471 اتاق و سوییت در اینجا قابل استفاده هستند که رنگ های درخشانی که در آن ها استفاده شده، باعث جذابیت آن ها شده است. علاوه بر اینترنت پر سرعت، اتاق ها دارای یک تلویزیون صفحه تخت هستند و بقیه امکانات مانند وسایل حمام، یخچال، تلفن و … هستند.

بعضی اتاق های هتل ناسیما رویال دبی

  • سوییت رویال: مساحت اتاق 273 متر مربع که دارای 2 اتاق، منطقه نشیمن، قسمت غذا خوری، منظره بسیار خوبی از خیابان شیخ زاید و امکانات کامل رفاهی و لوکس است.
  • اتاق اکسِکیوتیو: این اتاق ها 90 متر مربع هستند که فضای بزرگی به همراه امکاناتی چون چای ساز برقی، سشوار، دید شهر، مبلمان و … دارند.
  • اتاق خانوادگی: 82 متر مربع که دارای 2 اتاق بزرگ و مجزا هستند که با در به هم متصل می شوند و کاملا مناسب سفرهای خانوادگی می باشند. امکانات این اتاق نیز مانند بقیه اتاق ها کامل است.
  • اتاق اِمبَسِدر: این اتاق ها 185 متر مربع هستند که تمام امکانات رفاهی را دارند.
  • سوییت خانوادگی: این سوییت با مساحت 142 متر مربع دارای امکانات مدرن و منظره بسیار خوبی یا به خیابان شیخ زاید و یا ساحل جمیره دارد. این سوییت ها دارای آشپزخانه و گاز نیز می باشند.
  • اتاق های سوپریر: 41 متر مربع هستند و یک تخت دونفره بزرگ دارند. این اتاق ها همگی در طبقات بالایی هستند و مناظرشان بی نظیرند.

فاصله تا جاذبه های معروف شهر دبی

  • نزدیک ترین ایستگاه مترو (World Trade Centre): پیاده تنها 7 دقیقه با این مترو فاصله دارید.
  • مرکز خرید دیره سیتی سنتر: به وسیله تاکسی 13 دقیقه با این فاصله خواهید داشت. با مترو نیز می توانید طی 22 دقیقه و 6 ایستگاه به این مرکز خرید برسید.
  • برج ساعت دیره: نزدیک ترین جهت به وسیله ماشین و یا تاکسی، 15 دقیقه است. با مترو نیز باید در ایستگاه Al Riga پیاده شوید که حدود 22 دقیقه طول می کشد.
  • پل معلق: این جاذبه با شما 6 کیلومتر فاصله دارد که با ماشین حدودا 11 دقیقه فاصله خواهد داشت.
  • نهر دبی و زمین های گلف آن: در نقشه بسیار نزدیکید اما چون تاکسی باید شما را طرف دیگر اتوبان ببرد حدود 13 دقیقه فاصله خواهید داشت. البته اگر اهل پیاده روی هم باشید این فاصله 40 دقیقه خواهد بود.
  • روستای قرن: از اتوبان شیخ زاید حدود 11 کیلومتر را باید بروید که 16 دقیقه زمان می برد. مترو نیز گزینه خوب و راحتی است. باید در ایستگاه GGICO پیاده شوید.
  • مرکز خرید الغریر: با تاکسی حدود 17 دقیقه در راه خواهید بود و اگر مترو را ترجیح می دهید در ایستگاه Union Station پیاده شوید که حدود 28 دقیقه زمان خواهد برد.
  • برج های دوقلو: با ماشین 17 دقیقه فاصله و اگر با مترو بروید باید در ایستگاه Union Station پیاده شوید که حدود 25 دقیقه طول می کشد.
  • مسجد بزرگ: برای رسیدن به این جاذبه حدود 20 دقیقه با تاکسی باید زمان بگذارید. با مترو هم می توانید به مسجد بزرگ دبی بروید که باید در ایستگاه Al Fahidi Metro Station پیاده شده و حدود 900 متر را پیاده روی کنید.
  • مرکز خرید آل بوستان: این جاذبه با شما 16 کیلومتر فاصله دارد که به وسیله ماشین 22 دقیقه ای می توانید به آن برسید. اگر با مترو بروید، ایستگاه Al Nahda پیاده شده و با 3 دقیقه پیاده روی به این فروشگاه می رسید.
  • بازار پارچه: این بازار 22 دقیقه ای شماست اگر که با تاکسی به آن جا بروید. با مترو نیز باید به ایستگاه Al Fahidi Metro Station بروید و 31 دقیقه زمان بگذارید.
  • دبی فریم: این جاذبه با ماشین تنها 10 دقیقه با شما فاصله دارد.
  • دبی گاردن گلو: پیاده روی به این مرکز 40 دقیقه زمان خواهد گرفت و اگر تاکسی را ترجیح می دهید، 12 دقیقه ای در ترافیک معمول به آن جا خواهید رسید.
  • مرکز خرید جمیرا پلازا: پیاده می توانید 42 دقیقه ای به این مرکز خرید بروید و تاکسی حدودا 10 دقیقه وقتتان را خواهد گرفت.
  • مرکز خرید ویلیج مال: اگر با مترو بروید کمی راهتان دور می گردد که 40 دقیقه وقت خواهد گرفت. پیاده نیز همین زمان را می برد و با تاکسی 16 دقیقه ای به مرکز خرین ویلیج می رسید.
  • دبی: برج خلیفه با شما 10 دقیقه فاصله دارد، اگر که با تاکسی بروید. با مترو نیز در ایستگاه Burj Khalifa/ Dubai Mall Metro Station پیاده می شوید و حدودا 26 دقیقه را باید در نظر بگیرد.
  • فرودگاه بین المللی دبی: 16 دقیقه ای با تاکسی به فرودگاه دبی می رسید و با مترو در ایستگاه ترمینال 1 فرودگاه پیاده می شوید که 30 دقیقه زمان می برد.
  • فرودگاه بین المللی شارجه: با این فرودگاه حدودا 35 دقیقه با ماشین فاصله دارید.

موقعیت هتل ناسیما رویال دبی

می توانید موقعیت مکانی هتل را در نقشه گوگل زیر ببینید و برای خود نشانه گذاری کنید.

آدرس هتل: دبی، شیخ زاید، ترید سنتر

Sheikh Zayed Road, Trade Centre, Dubai, United Arab Emirates

منبع: booking.com

منبع: الی گشت

به "معرفی هتل 5 ستاره ناسیما رویال دبی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معرفی هتل 5 ستاره ناسیما رویال دبی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید