نبیل باهویی به پرسپولیس پیوست ، گل نزن ترین گزینه خارجی پرسپولیسی شد!

به گزارش گل پدیده، نبیل باهویی بازیکن دورگه سوئدی - مراکشی که گفته می گردد بر اساس آمار ضعیف ترین گزینه ممکن است به پرسپولیس پیوست.

نبیل باهویی به پرسپولیس پیوست ، گل نزن ترین گزینه خارجی پرسپولیسی شد!

به گزارش گل پدیده، مهاجم 32 ساله سوئدی که نامش از صبح امروز در اطراف باشگاه پرسپولیس شنیده می شد انتها با عقد قرارداد رسمی به این تیم ملحق شد تا خرید نو سرخپوشان مرکز برای فصل نو لقب بگیرد.

بولت پرسپولیسنبیل باهویی که فصل پیش در قطر حضور داشت، با پیراهن القطر و در کنار بشار رسن نتوانست به توفیقی برسد و بدون گل زده لیگ ستارگان را ترک کرد اما همین حضور در تیم القطر که یکی از شش تیم بالای جدول لیگ ستارگان بود، باعث شد تا مجوز ورود به فوتبال ایران را به دست آورد.

با این حال او در تیم آیک سولنا نیز آمار خوبی را از خود به جای نگذاشت تا با 22 گل در لیگ سوئد از فوتبال اروپا جدا شود و به لیگ ستارگان قطر برود. او بعلاوه یک تجربه کوتاه بازی در لیگ عربستان با پیراهن الاهلی را دارد که البته به علت نمایش ضعیف از این تیم جدا شد.

مهم ترین تجربه نبیل باهویی به هامبورگ برمی شود اما این بازیکن در بوندسلیگا تنها 7 بار به میدان رفت و هیچ گلی هم به ثمر نرساند. وی بعلاوه سابقه ناموفق بازی در لیگ اردیویسه را دارد که با عملکرد خوبی از نظر گلزنی همراه نبود و حالا امیدوار است در پرسپولیس شرایط خود را بهبود بخشد.

منبع: همشهری آنلاین

به "نبیل باهویی به پرسپولیس پیوست ، گل نزن ترین گزینه خارجی پرسپولیسی شد!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نبیل باهویی به پرسپولیس پیوست ، گل نزن ترین گزینه خارجی پرسپولیسی شد!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید