واکنش مربی پرسپولیس به انتشار یک فایل صوتی

به گزارش گل پدیده، حمید مطهری در خصوص شرایط تیم فوتبال پرسپولیس اظهار کرد: در مدت بیش از دو سالی که ما در پرسپولیس بوده ایم، همواره سعی کردیم در این تیم ثبات ایجاد کنیم و یک فوتبال رو به جلو و قابل احترام ارائه بدهیم. سال جاری مسائل زیادی داشتیم، اما با این حال پرسپولیس در شرایط سخت هم نشان می دهد که تیم بزرگی است. با این مسائلی که ما داشتیم شاید باید روی فرایند فنی ما هم تاثیر می گذاشت، اما با توجه به بازیکنان و تیمی که داریم، فرایند خوب مان را حفظ کردیم. ما در شرایط سخت باید نشان دهیم که تیم بزرگی هستیم و با فکر برنده خواه پیش می رویم. با وجود همه مسائلی که داشتیم تا اینجای فصل خوب کار کردیم و الان هم در کورس قهرمانی هستیم.

واکنش مربی پرسپولیس به انتشار یک فایل صوتی

او در ادامه در پاسخ به سوالی درباره فشار های پس از شکست برابر فولاد هم گفت: هر چه در سطح بالاتر مربی گری می کنید و یا کار می کنید فشار های بیش تری را باید تحمل کنید. در پرسپولیس این فشار ها واقعا زیاد است. این فشار ها هم روی ما به عنوان مربی و هم روی بازیکنان است. ما در آن ملاقات در شرایطی شکست خوردیم که شش یا هفت بازیکن مان را نداشتیم که این موضوع منجر به باخت شد و بعد زیر فشار قرار گرفتیم، اما ما زیر این فشار ها هیچ وقت خم نمی شویم و بعد کوشش کردیم که ریکاوری خوبی داشته باشیم و بعد از آن بازی دو برد خیلی خوب برابر نساجی و آلومینیوم به دست آوردیم. این موضوع بزرگی تیم ما را نشان می دهد که خیلی سریع خودمان را با شرایط تطبیق می دهیم. البته این که می گویم در ملاقات برابر فولاد شش، هفت بازیکن مان را نداشتیم نمی خواهم برد تیم فولاد را لوث کنم، چون بعد از بازی هم به آن ها تبریک گفتم. آن ها برای برد خیلی زحمت کشیدند، اما ما هم مستحق شکست نبودیم.

وی اضافه نمود: همواره نشان داده ایم به معنای واقعی کلمه یک تیم هستیم و کار تیمی در پرسپولیس حرف اول را می زند. در ملاقات برابر فولاد در نیمه دوم واقعا فوتبال خوبی را ارائه کردیم و 10 نفره شدن ما تاثیر زیادی روی باخت داشت.

مطهری در بخش دیگری از صحبت هایش گفت: ما سال جاری شرایط خیلی سختی را داشتیم، اما سعی کردیم همه اتفاقات درون تیم حل بگردد. اگر آقای گل محمدی استعفا دادند به خاطر این بود که توقعات در پرسپولیس زیاد است. ما در دو سال اخیر بازیکنان زیادی از دست دادیم، اما همواره سعی نموده ایم فرایند خوب مان را ادامه بدهیم، چون ما یک تیم به همه معنا هستیم و این تیم است که کارش را پیش می برد. تیم ما بازیکنانی دارد که فکر برنده خواه دارند. همه بازیکنان با فرایند تاکتیکی تیم پیش می فرایند، چون مبارز و جنگجو هستند. در ملاقات برابر آلومینیوم ببینید بازیکنان تعویضی مثل سید جلال حسینی، رضا اسدی، علی شجاعی و مهدی پاکدل چقدر خوب و با انرژی مثبت بازی کردند. این نشان می دهد که ما به معنای واقعی تیم هستیم و کار کردن با این بازیکنان واقعا لذت بخش است. همه این مسائل به ما یاری نموده تیم مان سال جاری باز هم در کورس قهرمانی باشد.

مربی تیم فوتبال پرسپولیس درباره نقد هایی که به عملکرد این تیم مطرح می گردد و اینکه بعضی می گویند شاگردان گل محمدی بازی های زیبایی ارائه نمی دهند هم گفت: همواره گفته ام نقدهای که منصفانه باشد را ما به روی چشم می پذیریم. انتقاد باعث پیشرفت می گردد. اما متاسفانه بعضی نقدها تخریبی و سازمان یافته است. این ها است که روح آدم را خراب می نماید و نباید به آن ها توجه کنیم. ما انتقادپذیر هستیم، اما برای نقدهای که منصفانه باشد، اما بعضی انتقاد ها غیرمنصفانه و سازمان یافته است که این بد است. چون تیم را تخریب می نماید. ما نباید به این نقدها توجه کنیم.

او هم چنین گفت: همه اذعان دارند که ما فوتبال خوب و کلاسیک ارائه می دهیم و همواره سعی نموده ایم فوتبال قابل احترام ارائه بدهیم. ما هم در بخش نتیجه گیری و هم در نوع بازی واقعا خوب کار نموده ایم.

مطهری در بخش دیگری از صحبت هایش درباره انتشار یک فایل صوتی که در آن مقامات ارشد فدراسیون فوتبال به کمیته استیناف توصیه نموده اند تا رای بازیکن گابنی باشگاه گل گهر تایید و به تیم های استقلال و سپاهان امتیاز داده گردد هم گفت: از کمیته انضباطی می خواهیم که همواره منصفانه رای بدهد. من فکر می کنم با این فایل صوتی که به آن اشاره نمودید همه چیز معین است.

وی در ادامه درباره دلایل جدایی مهدی شیری از پرسپولیس هم گفت: مهدی شیری در پرسپولیس زحمت کشیده و امیدوارم در آینده کاری اش هم پیروز باشد.

او در ادامه به حذف پرسپولیس و استقلال از آسیا اشاره نمود و ادامه داد: این موضوع در روحیه ما تاثیر می گذارد، اما این گونه نیست که برای آینده انگیزه نداشته باشیم. در پرسپولیس همواره باید نهایت کوششت را انجام بدهی تا پیروز باشیم. بالاخره بازیکنان و اعضای تیم زحمت می کشند که در یک جای بزرگ تر مثل یک ویترین دیده بشوند، اما به یکباره این اتفاقات رخ می دهد که حاصل کم کاری بعضی آقایان است. روز های اول این موضوع حس بدی به تیم داده بود، اما الان برای لیگ می جنگیم و هر بازی برای مان حکم فینال را دارد. امیدوارم بتوانیم در این شرایط سخت از این بازی ها عبور کنیم و طرفداران مان را شاد کنیم. طرفداران ما همواره تشنه جام گرفتن هستند و ما هم برای شادی دل آن ها کوشش می کنیم. پرسپولیس هم نشان داده قدرت فوتبال ایران و آسیا است.

مطهری در ادامه در پاسخ به سوالی درباره واگذاری استقلال و پرسپولیس در بورس و واگذاری بخشی از سهام این باشگاه ها به پیشکسوتان شان هم، گفت: امیدوارم این اتفاق رخ بدهد. صاحبان اصلی پرسپولیس همین طرفداران و و پیشکسوتان عزیز هستند.

او هم چنین گفت: بازیکنان بزرگ تر تیم ما واقعا یاری می نمایند و برای سایرین الگوی فنی و اخلاقی هستند. سید جلال حسینی، وحید امیری، کمال کامیابی نیا و امید عالیشاه همواره به تیم یاری نموده اند. امیدوارم مسائل اقتصادی هم رفع گردد؛ چرا که همه بازیکنان با همه وجودشان برای تیم کار می نمایند.

مربی پرسپولیس در ادامه درباره عملکرد فنی رامین رضاییان در نخستین بازی که برای پرسپولیس هم انجام داد، گفت: رامین رضاییان بازیکن با کیفیتی است و وظایفی که به او داده بودیم را به نحو احسن انجام داد، اما اعتقاد من این است که رامین رضاییان خیلی بیش از این می تواند به پرسپولیس یاری کند.

مطهری در انتها درباره مصاف هفته نوزدهم تیمش برابر گل گهر سیرجان هم گفت: گل گهر تیم قابل احترامی است. مدتی پیش به علت کسر امتیاز شرایطش کمی بد شد، اما تیمی هستند که من مدل فوتبال آن ها را دوست دارم و فوتبال خوبی ارائه می دهند. آن ها می دانند از بازی چه می خواهند. هر بازی شرایط خاص خودش را دارد و به امید خدا فوتبال خوبی را ببینیم.

منبع: فرارو

به "واکنش مربی پرسپولیس به انتشار یک فایل صوتی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "واکنش مربی پرسپولیس به انتشار یک فایل صوتی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید