ورود چینی ها به دنیای شگفت انگیز خودران های برقی ، نیو با قابلیت راهنمایی اتوماتیک در دسترس است

به گزارش گل پدیده، خودروی برقی و هوشمند نیو با قابلیت راهنمایی اتوماتیک اکنون در شهر پکن در دسترس است.

ورود چینی ها به دنیای شگفت انگیز خودران های برقی ، نیو با قابلیت راهنمایی اتوماتیک در دسترس است

به گزارش گل پدیده و به نقل از آرنائو، هفته گذشته نیو (Nio) تصمیم گرفت سیستم مستقلان او پی + (+NOP، نرم افزار خودران) خود را از برنامه گسترده بتا خارج کند و آغاز به دریافت اشتراک از مشتریان کند. در پکن، این سیستم در ابتدا به جاده های خاصی محدود بود، اما به عنوان نشانه ای از اعتماد به نرم افزار خود، نیو در حال توسعه منطقه ای پوشش شبکه جاده ای خود به بزرگراه ها و جاده های اطراف شهر است.

ان او پی + نمونه شاخص کوشش های مداوم سازندگان وسایل نقلیه برقی (EV) برای نزدیک شدن به رانندگی خودران است. جالب است بدانید که این اولین کوشش در نوع خود نیست. ایکس پنگ سیتی ان جی پی (XPengs City NGP) قبلا حضور خود را در پکن اعلام نموده است. تکامل همزمان این فناوری های رقیب، تاکیدی است بر مسیر تحولی که صنعت خودرو در آن در حال حرکت است.

نیو تأیید نموده است که +NOP در تمام جاده های کمربندی شهری پکن، از حلقه های دوم تا پنجم و بعلاوه جاده ها و بزرگراه های شهر، در دسترس خواهد بود. این شرکت نوید یک تجربه سفر منسجم تر و راحت تر را می دهد. اما NOP+ دقیقا چه چیزی را شامل می گردد و چگونه در موقعیت های رانندگی در دنیای واقعی اجرا می گردد

نرم افزار NOP+ قبلا یک دوره آزمایشی رایگان بتا به مدت 185 روز را با بیش از 52.000 کاربر که احساس دست اول از سیستم دریافت نموده اند، تجربه نموده است،. پوشش انباشته شده در طول این آزمایش به 42.860.000 کیلومتر رسید. این آزمایش گسترده همراه با تعامل کاربران نشان دهنده سطح قابل توجهی از آمادگی و بلوغ سیستم در مرحله استقرار رسمی آن را نشان می دهد.

یکی از ویژگی های کلیدی نسخه ارتقا یافته +NOP ادغام نمای چشم پرنده (BEV) با یک مدل ادراک شبکه است. این معماری ادراک پیشرفته برای نمایش مجموعه وسیع تری از اطلاعات، از جمله مدل های پویا، عناصر جاده، چراغ های عقب خودرو و چراغ های راهنما طراحی شده است.

برنامه های آینده نیو برای +NOP شامل توسعه عملکرد آن برای پوشش سناریوهای تعویض باتری در منطقه ها خدمات بزرگراه است. این اقدام بلندپروازانه می تواند پیشرفت قابل توجهی در راحتی استفاده از خودروهای برقی به ویژه برای سفرهای طولانی مدت داشته باشد.

بیشتر بخوانید:

  • تصاویر | همه آنچه باید درباره خودروی لئوپارد 5 بدانید

نیو ان او پی + منظره یک تجربه رانندگی راحت تر و پیشرفته تر را ارائه می دهد. با این حال، تنها زمان و تجربه گسترده کاربر واقعا تأیید می نماید که آیا می تواند به وعده های خود عمل کند یا خیر. ان او پی + منظره یک فناوری رانندگی خودمختار را ارائه می دهد که در واقع کار می نماید و ایمن و به میزان ای وسوسه انگیز است که به نظر می رسد، هنوز دست نیافتنی باشد.

منبع: همشهری آنلاین

به "ورود چینی ها به دنیای شگفت انگیز خودران های برقی ، نیو با قابلیت راهنمایی اتوماتیک در دسترس است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ورود چینی ها به دنیای شگفت انگیز خودران های برقی ، نیو با قابلیت راهنمایی اتوماتیک در دسترس است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید