خاتمه باشکوه پوست شیر

به گزارش گل پدیده، شب گذشته مراسم اکران مردمی قسمت پایانی سریال پوست شیر با حضور عوامل اثر در پردیس سینمایی لوتوس مال برگزار گردید. حضور پر مهر و با شکوه مخاطبان فیلم نت در این رویداد؛ رکورد حضور مخاطب را در ایونت های محصولات نمایش خانگی شکست و افتخار دیگری را برای پوست شیر به یادگار گذاشت.

خاتمه باشکوه پوست شیر

به گزارش بهترین ها، قسمت پایانی این سریال پرمخاطب در سینماهای منتخب تهران، مشهد، قم و... اکران شد و جان تازه ای را به سینما بخشید.پوست شیر پس از سال ها ظرفیت سالن های سینمای نوستالژیک و قدیمی چون قدس را پر کرد. به نوعی که شمار قابل توجهی از مخاطب ترجیح دادند هیجان قسمت پایانی این اثر را در سالن سینما تجربه نمایند.

پوست شیر همانند هفته های گذشت در ساعات اولیه پخش به ترند سوشال مدیای ایران بدل شد و توجهات مخاطبان پلتفرم های گوناگون را به خود جلب نمود.این اتفاق در شبکه نمایش خانگی به صورت پیوسته و مستمر بی نظیر است.

پوست شیر، سریال پرمخاطب 1401 به کارگردانی جمشید محمودی، تهیه نمایندگی نوید محمودی و نویسندگی جمشید محمودی و رضا بهاروند در سه فصل 8 قسمتی از 30 شهریور 1401 تا 30 فروردین 1402 به صورت اختصاصی در فیلم نت منتشر شد.

منبع: فرارو

به "خاتمه باشکوه پوست شیر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خاتمه باشکوه پوست شیر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید