پرسپولیس، نساجی و تیم داوری با یک پرواز به ساری رسیدند!

به گزارش گل پدیده، کاروان تیم فوتبال پرسپولیس در حالی عصر چهارشنبه وارد فرودگاه بین المللی شهدای ساری شدند، که طرفداران زیادی در مسیر فرودگاه برای استقبال از صدرنشین لیگ برتر فوتبال ایران از ساعت ها قبل منتظر بودند.

پرسپولیس، نساجی و تیم داوری با یک پرواز به ساری رسیدند!

سرخپوشان روز چهارشنبه آخرین تمرین خود را پیش از بازی با نساجی در تهران برگزار کردند.

اعضای تیم فوتبال پرسپولیس پس از ورود به فرودگاه ساری، بلافاصله با اتوبوس اختصاصی راهی هتل میزبان در شهرستان ساحلی بابلسر شدند.

بیژن حیدری، محمدرضا ابوالفضلی و فرهاد مروجی، داوران بازی دو تیم نساجی و پرسپولیس هم که در همین پرواز حضور داشتند، بلافاصله راهی هتل محل اقامت خود در شهرستان ساری شدند.

ملاقاتتیم های نساجی مازندران و پرسپولیس همزمان با 7 مسابقه دیگر درهفته سی ام لیگ برتر فوتبال ازساعت 18 روز پنجشنبه 28 اردیبهشت در استادیوم شهید وطنی قائمشهر شروع خواهد شد.

نساجی مازندران در حالی با 26 امتیاز در رده سیزدهم جدول رده بندی مسابقات قرار گرفته است که خطر سقوط این تیم را تهدید نمی کند اما اوج حساسیت در رقابت بالای جدول میان پرسپولیس 63 امتیازی و سپاهان 62 امتیازی (تیم های اول ودوم جدول لیگ) باعث شده که نتیجه ملاقات نساجی و پرسپولیس در سرنوشت قهرمان لیگ بیست و دوم تاثیرزیادی داشته باشد.

پرسپولیس با رجحان در این مسابقه می تواند بدون توجه به نتیجه بازی مس و سپاهان در کرمان، جام را از ساری به تهران ببرد.

منبع: فرارو

به "پرسپولیس، نساجی و تیم داوری با یک پرواز به ساری رسیدند!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پرسپولیس، نساجی و تیم داوری با یک پرواز به ساری رسیدند!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید