استقلال نیازی به جذب بازیکن ندارد

به گزارش گل پدیده، علی چینی درخصوص شرایط استقلال بعد از پیروزی برابر ملوان گفت: استقلال به علت مسائل مالی و بعضی مسائل درون تیمی آشفته حال بود ولی این برد یاری زیادی به استقلال کرد تا بتواند شرایط خودش را در جدول بهتر کند. قبلاً گفته بودم پرسپولیس تیم شکست ناپذیری نیست و مطمئن هستم که در باز ی های آینده هم شکست خواهد خورد ولی مهم این است که استقلال بتواند خوب امتیاز بگیرد تا فاصله اش را با صدر جدول کمتر کند.

استقلال نیازی به جذب بازیکن ندارد

مربی پیشین استقلال درباره کنار گذاشتن سیاوش یزدانی از استقلال تأکید کرد: وقتی یزدانی به ملوان رفت و دوباره به استقلال برگشت با افت شدید روبرو شد و در چند بازی هم که سال جاری به میدان رفت اشتباهاتی داشت که جالب نبود و این اشتباهات در بازی با سپاهان تکمیل شد. سرمربی مختار است تا بازیکن را کنار بگذارد.

چینی درخصوص بعضی انتقادهای اجرا شده از علی فتح الله زاده در خصوص عدم جذب بازیکن در فصل جابجایی گفت: نمی دانم آنهایی که در فضای مجازی این جو را به راه می اندازند دنبال چه چیزی هستند. استقلال بدون شک یکی از پرمهره ترین تیم های لیگ برتر است و شما می بینید که چه نفراتی روی نیمکت این تیم حضور دارند و به آنها بازی نمی رسد. به نظر من استقلال احتیاج به جذب بازیکن نو ندارد و بعضی از طرفداران به هیچ عنوان نباید مدیریت، کادر فنی و بازیکنان را تحت فشار قرار داده و به آنها استرس وارد نمایند. فتح الله زاده کارش را انجام می دهد و انتقاد از او در این زمینه درست نیست.

منبع: فرارو

به "استقلال نیازی به جذب بازیکن ندارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "استقلال نیازی به جذب بازیکن ندارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید