برگزاری سوپرجام اینتر و یوونتوس، در عربستان

به گزارش گل پدیده، پس از سوپرجام اسپانیا و ملاقات الکلاسیکو میان رئال مادرید و بارسلونا، حالا ملاقات سوپرجام ایتالیا بین اینتر و یوونتوس نیز در عربستان برگزار خواهد شد.

برگزاری سوپرجام اینتر و یوونتوس، در عربستان

به گزارش گروه ورزشی گل پدیده، چند روز پیش بود که یوونتوس پیروز شد با غلبه بر آتالانتا در ملاقات فینال جام حذفی، عنوان قهرمانی این رقابت ها را از آن خود کند تا آندره آ پیرلو در نخستین سال حضورش در بیانکونری، پس از سوپر جام فصل قبل، دو جام را برای یووه به ارمغان بیاورد.

پس از اینکه قهرمانی اینتر در رقابت های سری آ ایتالیا مسجل شده بود، قهرمانی یوونتوس در جام حذفی به نشانه برگزاری یک ملاقات سوپرجام حساس میان دو غول عظیم فوتبال این کشور بود تا شاهد برگزاری دربی ایتالیا در آینده ای نزدیک باشیم.

اما امروز دال پینو رییس سازمان لیگ فوتبال ایتالیا، خاطرنشان کرد که ملاقات سوپرکاپ این کشور بین اینتر و یوونتوس قرار است در عربستان برگزار خواهد شد. روزنامه گاتزتا دلو اسپورت در این خصوص می گوید که انتظار می رود این بازی در ماه ژانویه 2022 برگزا گردد.

پیش از این نیز، عربستان میزبانی ملاقاتهای سوپرجام اسپانیا را برعهده گرفته بود. رقابت هایی که قرار است با حضور چهار تیم رئال مادرید، بارسلونا، اتلتیکو مادرید و اتلتیک بیلیائو برگزار گردد. طبق برنامه از پیش مشخص شده، بارسا و رئال در یکی از دو ملاقات نیمه نهایی به مصاف هم می فرایند تا تیم برنده راهی ملاقات فینال گردد.

بدین ترتیب کشور عربستان در سال آینده میلادی و در ماه ژانویه، پذیرای چند ملاقات عظیم فوتبال اروپایی خواهد بود. دربی ایتالیا بین اینتر و یوونتوس و همچنین بازی عظیم الکلاسیکو میان رئال مادرید و بارسلونا که پس از آن نیز ملاقات فینال سوپر جام اسپانیا میان برنده این بازی و ملاقات اتلتیکو مادرید و بیلبائو برگزار خواهد شد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "برگزاری سوپرجام اینتر و یوونتوس، در عربستان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برگزاری سوپرجام اینتر و یوونتوس، در عربستان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید