بمب جابجایی: حاضر بودم با پول کمی برای استقلال بازی کنم اما قدمی برنداشتند ، با روزبه چشمی و نکونام صحبت نموده بودم

به گزارش گل پدیده، بازیکن نو تراکتور گفت: با همه برای حضور در استقلال صحبت کردم اما می خواهم بازی در استادیوم پر از همزبان هایم را تجربه کنم.

بمب جابجایی: حاضر بودم با پول کمی برای استقلال بازی کنم اما قدمی برنداشتند ، با روزبه چشمی و نکونام صحبت نموده بودم

به گزارش گل پدیده، امیرحسین حسین زاده درمورد علت حضورش در تیم فوتبال تراکتور، گفت: استقلال اقدامی برای گرفتن رضایت نامه من نکرد و به این علت که زمان زیادی نداشتم، مجبور بودم تصمیم دیگری بگیرم. همه جوره قبول کردم حتی با حقوق خیلی کم برای استقلال بازی کنم و تنها مشکل رضایت نامه بود که استقلال نتوانست پول را پرداخت کند. در نهایت شارلروا با تراکتور به توافق رسید.

وی درمورد اینکه آیا تراکتور برای جذب او مبلغ 800 هزار دلار بابت رضایت نامه پرداخت نموده است، گفت: نمی دانم پول رضایت نامه چه قدر بود. توافقی بین 2 باشگاه بوده و من در جریان نیستم .

بازیکن نو تراکتور درپاسخ به این سوال که آیا این باشگاه به صورت اقساط نمی توانست مبلغ رضایت نامه او را پرداخت کند، شرح داد: مثل اینکه اختلاف 2 باشگاه خیلی زیاد بود اما در جریانش نیستم.

حسین زاده درخصوص اینکه ظاهرا روزبه چشمی برای پیوستن به استقلال با او صحبت نموده بود، گفت: با چشمی، نکونام و همه صحبت کردم. همه جوره اوکی بودم و چندین بار دراین مورد صحبت کردم اما متاسفانه نشد این اتفاق بیفتد. الان خیلی خوشحالم در خدمت تراکتور هستم و با تمام وجود برای این تیم بزرگ بازی می کنم. برای تراکتور کم کاری نمی کنم.

وی درمورد جو پرشور طرفداران تراکتور، گفت: آذری زبان هستم و خیلی خوشحالم به شهری آمدم که همه همزبان من هستند. دوست دارم بازی کردن در استادیوم یادگار امام تبریز را مقابل طرفداران خوب تبریزی تجربه کنم و اتفاقات خوبی برای تراکتور بیفتد.

بازیکن تراکتور درمورد اینکه با توجه به بازیکنان نوی که جذب این تیم شده اند سرخ پوشان تبریزی چه میزان برای قهرمانی شانس دارند، پاسخ داد: سال جاری تیم فوتبال العاده است و در همه چیز تکمیل است. می توانیم یکی از مدعیان باشیم. تمام بازیکنان با هدف قهرمانی به تراکتور آمده و کوشش می نمایند.

حسین زاده درمورد شرایط اخیر استقلال، گفت: در این مورد صحبت نمی کنم و امیدوارم پیروز باشد.

وینگر ملی پوش تراکتور درمورد کار کردن زیرنظر پاکو خمز، بیان کرد: از او تعریف زیاد شنیده ام اما تا به امروز با خمز کار نکردم. قبل از پیوستن به این تیم نیز با سرمربی صحبت نکردم اما مدیریت باشگاه طبق صحبتی که داشته نظرش روی من خیلی مثبت بوده و این اتقاق افتاده است.

منبع: همشهری آنلاین

به "بمب جابجایی: حاضر بودم با پول کمی برای استقلال بازی کنم اما قدمی برنداشتند ، با روزبه چشمی و نکونام صحبت نموده بودم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بمب جابجایی: حاضر بودم با پول کمی برای استقلال بازی کنم اما قدمی برنداشتند ، با روزبه چشمی و نکونام صحبت نموده بودم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید