برترین شهربازی های استانبول

به گزارش گل پدیده، اگر با بچه ها تان به استانبول می روید، بازدید از شهربازی های این شهر یکی از برنامه های شما خواهد بود؛ اما برترین شهربازی های استانبول کجا واقع شده اند؟ هزینه ورودی هریک چقدر است؟ چطور به این شهربازی ها برویم؟ و...

برترین شهربازی های استانبول

ژوراسیک لند (Jurassic land)

جهانی دایناسورها برای بچه ها رازآلود و مهیج است. بیشتر بچه ها حداقل یکی از آن ها را در اتاق شان دارند. حالا تصورش را بکنید، موزه ای در استانبول است که بیش از 70 نوع دایناسور شبیه سازی شده دارد. موزه پارک ژوراسیک استانبول استخوان، تخم ها و کلیه اطلاعات مربوط به دایناسورها را در معرض دید قرار می دهد.

  • امکانات ژوراسیک لند: این موزه پارک با داشتن سینمای 4 و 6 بعدی، آزمایشگاه، سالن نمایش انیمیشن، سرزمین بازی لیزر، کافه و غیره برای بزرگسالان نیز می تواند مجذوب نماینده باشد.
  • آدرس ژوراسیک لند: این پارک در نزدیکی مرکز خرید فروم واقع شده است. در مطلب راهنمای حمل ونقل عمومی استانبول می توانید برای رسیدن به این شهربازی یاری بگیرید.
  • زمان بازدید از ژوراسیک لند: هر روز از ساعت 10 تا 21 می توانید از دایناسورهای این پارک بازدید کنید.
  • هزینه ورودی پارک ژوراسیک لند: بلیت ورودی این موزه پارک بین 29 تا 39 لیر متغیر است.

ویالند

قبلا در مطلب جاذبه های مخصوص بچه ها در خصوص این شهر بازی صحبت کردیم. ویالند در واقع پارکی بسیار وسیع متشکل از بخش های مختلف است. امکان انجام بازی های متنوع از ویژگی های این شهربازی است. جشن ها و فستیوال های متعددی در اینجا برگزار می گردد که اگر دوست داشته باشید می توانید در آن شرکت کنید. هم چنین خرید از بوتیک و فروشگاه ها از گزینه های دیگر این شهربازی است.

  • زمان بازدید از ویالند: روزهای آدینه تا یکشنبه می توانید ازساعت 10 تا 21 به این جا بروید. از قلم نیاندازید این شهربازی در روزهای دوشنبه تا پنج شنبه از ساعت 10 تا 19 باز است.
  • هزینه های ورودی: بزرگسالان 99 لیر، کهنسالان و بچه ها 89 لیر باید بپردازند. هزینه ورود بچه ها زیر 3 سال رایگان است.
  • آدرس ویالند: این شهربازی در منطقه ایوب در نزدیکی پل گلدن هورن است. بعد از آن باید سراغ از خیابان گیرنه، منطقه یشیلپینار بگیرید.

ویا سی تما پارک viasea tema pak

این شهربازی بسیار پیشرفته است و با آخرین تکنولوژی های روز جهان ساخته شده. ترن هوایی آن بسیار سریع و بزرگ است و در قاره اروپا مقام پنجم را به خود اختصاص داده. شاید باور نکنید اما این ترن هوایی 110 کیلومتر را فقط در دو ثانیه طی می نماید. از دیگر امکانات این شهربازی، می توان به آکواریوم، برگزای کنسرت های رایگان و غیره اشاره نمود.

  • زمان بازدید از ویا سی تما: به غیر از روزهای یکشنبه می توانید از ساعت 12 تا 24 به این شهربازی سر بزنید. روزهای یکشنبه این مکان از ساعت 14 آغاز به کار می نماید.
  • هزینه های ورودی ویا سی تما: بزرگسالان 94 لیر و بچه ها تا 14 سال 84 لیر باید بپردازند. هزینه ورودی بچه ها زیر سه سال رایگان است.
  • آدرس پارک ویا سی تما: آدرس را یادداشت کنید: تورزلا، خیابان بالیکچیلار 20، کامی

پارک کودک فشانه

پارک فشانه، پارکی رنگارنگ برای بچه ها است.

آدرس پارک فشانه: این پارک در محله ایوب، در کنار گلدن هورن و نیسانسی واقع شده است.

زمان بازدید از پارک کودک فشانه: هر روز از ساعت 9 تا 18 می توانید بچه ها تان را به این شهر بازی رنگارنگ ببرید.

هزینه های ورودی فشانه: بزرگسالان 60 لیر، بچه ها (از 3 تا 14) و افراد بالای 65 سال، 45 لیر باید بپردازند. بچه ها زیر سه سال هزینه ورودی ندارند.

بایرام پاشا bayrampase city park

از امتیازات ویژه این پارک می توان به ترن هوایی، زمین های ورزش بسکتبال، تنیس، فوتبال، دوچرخه و موتورسواری و غیره اشاره نمود. آمفی تئاتر، سینما، مرکز سلامت، رستوران و کافه از دیگر امکانات این پارک است.

  • زمان بازدید از بایرام پاشا: از ساعت 7 تا 24 می توانید به این شهربازی سر بزنید.
  • آدرس پارک بایرام پاشا: بایرام پاشا 34045، هودوت یولو شماره 1، کوکاتپ

پارک لونا بوستانسی

این پارک دسترسی آسانی به مرکز شهر دارد. اگر نمی خواهید فاصله چندانی از مرکز شهر بگیرید لونا بوستانسی گزینه مناسبی برای شماست. این پارک در سال 2004 افتتاح شد. ترن هوایی و بازی راک ان رول هیجان وصف ناپذیری به آن می بخشد.

  • ساعت بازدید از پارک لونا بوستانسی: هر روز از ساعت 9 تا 21 می توانید از این پارک بازدید کنید.
  • آدرس پارک لونا بوستانسی: کادیکوی، بوستانسی

پارک فلوریا لونا

این شهر بازی در کنار ساحل واقع شده. علاوه بر بازی های متعدد در این شهربازی، می توانید از تفریحات ساحلی لذت ببرید. یک روز عالی را کنار خانواده تان در این ساحل تجربه کنید.

فان لب fun lab

اگر هم می خواهید خرید کنید و هم بچه ها تان را شهربازی ببرید، شهربازی فان لب را انتخاب کنید. این شهربازی در مراکز خرید فروم و جواهیر شعبه دارد. امکان بازی های متنوع با کیفیت بالا در فان لب امکان دارد.

  • آدرس فان لب جواهیر: شیشلی، خیابان بیوکدره، شماره 22، مرکز جواهیر، محله ماییس، شهربازی جواهیر
  • فان لب فروم: بایرامپاشا، خیابان پاشا، محله کوکاتیپ، شهربازی فروم

موی پارک moipark

یکی دیگر از مراکز خریدی که شهربازی معروفی دارد، مرکز خرید مال استانبول است. فضای شهربازی موی پارک حدود 12 هزار متر مربع است و بچه ها چهار سال به بالا انواع مختلفی از بازی ها را می توانند در آن تجربه نمایند.

  • آدرس موی پارک: بلوار محموتبی باساکسهیر، سلیمان دمیرال

پارک ویا کریزی via/crazy park

پیش از این اوت لت ویاپورت را معرفی کردیم. این مرکز خرید امکانات متنوعی دارد که مجموعه تفریحی یکی از آن هاست. این مجموعه شامل سینما 8 بعدی، بولینگ، باشگاه اسب بچه ها و... است. هرکدام از آن ها را که انتخاب کنید تجربه بی نظیری برای تان خواهد بود.

  • آدرس پارک به ویا کریزی: همه روزه از ساعت 10 تا 22 می توانید به این شهربازی بروید.
  • آدرس ویا کریزی: پندیک، خیابان دداپاشا 19، محله ینی شهیر

ایکستریم اونچر

هیجان و ماجراجویی واقعی را در اطراف شهر استانبول در ایکستریم اونچر تجربه کنید. این شهربازی بازی های متنوع برای گروه سنی بچه ها تا بزرگ سالان دارد. از بازی زیپلاین بگیرید تا بازی های آسان تر برای بچه ها. یک روز به یادماندنی و پرهیجان را با خانواده تان تجربه کنید. اگر از صبح به اینجا می روید، می توانید بقیه روزتان را در مرکز خریدی در نزدیکی آن بگذرانید که بیشتر برندهای روز جهان را دارد.

  • آدرس ایکستریم اونچر: مسلک در اطراف استانبول
  • زمان بازدید از ایکستریم اونچر: از روزهای سه شنبه تا آدینه از ساعت 10 تا 18 و در روزهای شنبه و یکشنبه از ساعت 10 تا 20 به این شهربازی بروید.
  • هزینه های ورودی ایکستریم اونچر: هزینه بازی ها بسته به انتخاب شما بین 23 تا 56 لیر متغیر است. هم چنین بسته به اینکه گروه های چندنفره باشید این قیمت تغییر می نماید. گروه های 3 نفره: 133 لیر و گروه های 4 نفره 178 لیر است. برای خرید بسته اکتریم نیز باید 67 لیر بپردازید.

تهیه و تدوین: تحریریه گل پدیده

لطفا در نشر دانسته های خود کوشا باشید.

برداشت و استفاده غیرتجاری از مطالب این وب سایت، حتی بدون ذکر منبع آزاد است.

منبع: دالاهو

به "برترین شهربازی های استانبول" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برترین شهربازی های استانبول"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید