تمدید با ساپینتو تکرار یک اشتباه بزرگ است ، این مرد با ندانم کاری جام را از استقلال گرفت

به گزارش گل پدیده، پیشکسوت آبی ها می گوید مطمئن باشید این فرد در استقلال بماند، تیم با مسائل بیشتری روبرو می گردد.

تمدید با ساپینتو تکرار یک اشتباه بزرگ است ، این مرد با ندانم کاری جام را از استقلال گرفت

به گزارش گل پدیده حسن روشن درباره دلیل ناکامی تیم فوتبال استقلال در بیست و دومین دوره لیگ برتر، گفت:لیگ برتر خوب تمام شد و در هر شرایط باید به قهرمان، نایب قهرمان و بازیکنان استقلال هم تبریک گفت. دلیل اصلی عدم قهرمانی استقلال کارهای خارج از عرف ساپینتو بود. ساپینتو 6-7 بازی به خاطر محرومیت روی سکوها نشست و اگر در این چند بازی به خاطر محرومیت روی سکوها قرار نمی گرفت و هر بازی بالای سر تیمش بود، به راحتی امتیازات از دست نمی رفت. استقلال با اختلاف 5 امتیازی قهرمانی را از دست داد و اگر در دو بازی بیشتر تیمش را مستقیما از کنار زمین راهنمایی می کرد، استقلال قهرمان می شد.

*باشگاه باید با جریمه جلوی رفتارهای زشت ساپینتو را می گرفت

وی با اشاره به اینکه پیشکسوتان استقلال در طول فصل بارها مسائل رفتاری ساپینتو را تذکر دادند، مطرح نمود: در هفته دوم لیگ ساپینتو پس از دریافت گل مقابل ملوان به سمت تیم پزشکی مسابقه رفت و با حرکتی زشت به برانکارد کنار زمین لگد زد. همه پیشکسوتان نسبت به رفتار زننده این فرد به مدیران باشگاه تذکر دادند و بارها این مسائل را بازگو کردیم. اگر باشگاه بالافاصله او را جریمه سنگین می کرد دیگر شاهد رفتارهای ناشایست از او نبودیم. استقلال با ندانم کارهای این مربی جام را از دست داد.

کارشناس فوتبال اضافه کرد: ساپینتو در هر بازی اظهارات بدی در خصوص فوتبال ایران داشت؛ ابتدا لیگ برتر را جنگل دانست و سپس بازیکنانش را حیوان خواند. او ادعا دارد که در 48 بازی برای تیم ملی پرتغال انجام داده و در جام جهانی بوده است. هر چقدر این مطالب را تعریف کند، هر چه معروف باشد، باید سر به زیر باشد، نباید که جنجال درست کند و دنبال دعوا باشد، اما با این رفتار و حرکات خودش را خراب کرد.

*با تمدید قرارداد ساپینتو کار اشتباه شان را دوباره تکرار می نمایند

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال در خصوص تمدید قرارداد ساپینتو توضیح داد: حالا همان کسانی که بدون هیچ همفکری و مشورتی با پیشکسوتان در خصوص تمدید قرارداد با ساپینتو صحبت می نمایند، کار اشتباه شان را تکرار می نمایند. هیچ کجای جهان برای ابقای سرمربی تیم، یک نفری تصمیم نمی گیرند. ما پیشکسوتان مسائل فنی و فوتبالی را به مدیران هشدار می دهیم. ابتدا باشگاه استقلال باید یک کمیته فنی انتخاب کند و بعد ساپینتو برنامه فصل آینده را به کمیته فنی بدهد. هر فردی که مدیر عامل باشگاه است، موارد و مسائل مالی سرمربی را آنالیز و به او گوشزد کند که دیگر کارهای سال قبل را تکرار نکند. در نهایت اگر کمیته فنی صلاح دانست، برای سال بعد با سرمربی قرارداد امضا گردد، ولی با این حال مطمئن باشید این فرد در استقلال بماند، تیم با مسائل بیشتری روبرو می گردد.

*استقلال اول از همه یک مدیرعامل ورزشی و کاربلد می خواهد

روشن در ادامه گفت: مدیرعاملان قبلی قراردادهای بدون همفکری و مشورتی با پیشکسوتان بستند و بدهی روی بدهی انباشته شد. به خاطر این قرارداردها مسائل مالی همواره گریبان استقلال را گرفته است. پیشکسوتان و طرفداران نمی خواهیم مدیریت باشگاه استقلال هر ماه تغییر کند. هر فردی که می آید بعد از چند مدت کنار گذاشته می گردد. باشگاه استقلال ابتدا یک مدیرعامل ورزشی، با اخلاق، کاربلد و متعهد می خواهد که سال های زیادی باشگاه را اداره کند.

این پیشکسوت فوتبال در خصوص انگیزه بالای استقلال برای قهرمانی در جام حذفی خاطر نشان کرد: استقلال در لیگ برتر جام نگرفت و به خاطر همین مسئله قهرمانی در جام حذفی انگیزه مضاعفی برای استقلالی هاست تا بتوانند یک جام را برای شادی دل طرفداران به دست بیاورند.

منبع: همشهری آنلاین

به "تمدید با ساپینتو تکرار یک اشتباه بزرگ است ، این مرد با ندانم کاری جام را از استقلال گرفت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تمدید با ساپینتو تکرار یک اشتباه بزرگ است ، این مرد با ندانم کاری جام را از استقلال گرفت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید