جذب سرمایه 400میلیارد تومانی از سوی بیش از 140 استارت آپ

به گزارش گل پدیده، مدیر توسعه اکوسیستم صندوق نوآوری و شکوفایی با بیان اینکه 147 استارت آپ در رویداد دوشنبه های استارت آپی شرکت کردند، گفت: این تعداد تا به امروز 400 میلیارد تومان تقاضای جذب سرمایه داشته ا ند.

جذب سرمایه 400میلیارد تومانی از سوی بیش از 140 استارت آپ

مصطفی بغدادی، امروز در رویداد جذب سرمایه فراورده های دارویی 2 که به صورت آنلاین در محل صندوق نوآوری و شکوفایی برگزار گشت، گفت: تا به امروز 22 رویداد در قالب دوشنبه های استارت آپی با حضور سرمایه گذاران برگزار گشته است.

به گفته وی در این 22 رویداد استارت آپی 147 استارت آپ حضور داشتند که این تعداد بالغ بر 400 میلیارد تومان تقاضای جذب سرمایه داشته اند.

بغدادی عنوان کرد: تا به امروز نزدیک به 36 میلیارد تومان برای استارت آپ های رویدادهای جذب سرمایه توسط سرمایه گذاران تأمین شده و بالغ بر 25 میلیارد تومان در حال مذاکره است.

مدیر توسعه اکوسیستم صندوق نوآوری و شکوفایی افزود: این رویداد دومین رویداد فرآورده های دارویی است که تا به امروز 10 رویداد به صورت مستقیم و غیر مستقیم به استارت آپ های حوزه سلامت اختصاص داشته است. در حوزه سلامت تا به امروز 6 رویداد مستقیم برگزار گشته و استارت آپ های حوزه سلامت در 4 رویداد دیگر نیز حضور داشتند.

وی عنوان کرد: بیش از 63 درصد از سرمایه های جذب شده از طریق این رویداد در حوزه سلامت بوده و نشان دهنده علاقمندی سرمایه گذاران به این حوزه و جذابیت اقتصادی این حوزه است.،مهر

منبع: ایران آنلاین

به "جذب سرمایه 400میلیارد تومانی از سوی بیش از 140 استارت آپ" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جذب سرمایه 400میلیارد تومانی از سوی بیش از 140 استارت آپ"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید