سلامتی و پزشکی

5 ماده غذایی که نباید با آن ها آب خورد

نمی توان انکار کرد که مصرف آب با بیشتر غذاها بی خطر است، اما چند ترکیب وجود دارد که می تواند باعث سوءهاضمه و ناراحتی گردد. به گزارش تایمز آف ایندیا، در این مطلب به پنج ماده غذایی که نباید با آب صرف شوند و دلایل آن اشاره نموده ایم.

18 مهر 1402

کلیه مصنوعی شاید خاتمه بیماران کلیوی را از دیالیز نجات دهد

زومیت نوشت: پژوهشگران نوعی دستگاه کاشتنی طراحی نموده اند که با شبیه سازی چندین عملکرد حیاتی کلیه می تواند زمینه ساز ساخت دستگاهی در مقیاس بزرگ تر برای انسان باشد.

14 شهریور 1402

80 درصد تحقیقات دارویی در کشور نوآورانه است ، 1285 شرکت دانش بنیان در حوزه سلامت فعالند

40 درصد از فعالیت شرکت های دانش بنیان حوزه سلامت در زمینه فراوری مواد اولیه است و 52 مرکز تحقیقاتی حوزه دارو هم مطالعاتشان را به حوزه نوآوری و فناوری اختصاص داده اند.

1 شهریور 1402

شوک نیمار به الهلال پس از معارفه ، جانشین ستاره برزیلی معین شد!

مهاجم نو الهلال پس از مراسم معارفه اش شوک بزرگی به طرفداران این تیم داد.

30 مرداد 1402

چرا برخی از مردم همواره شاد هستند؟

برخی از مردم یاد گرفته اند مثل یک قایق بادبانی میان امواج زندگی بالا و پایین بروند. درست است؛ زندگی پر است از ناملایمات و بی رحمی. پر است از دوری و هجران. پر است از غم از دست دادن عزیزان و شکست مالی و بیماری فرزند و نارفیقی رفیق.

28 مرداد 1402

طرز تهیه 10 سس خوشمزه، جادویی و مشهور مخصوص غذاهای سرخ کردنی و فینگرفود

سس ها ازجمله خوشمزه ترین چاشنی ها هستند که در کنار انواع غذاهای سرخ کردنی، فست فود و ساندویچ سرو می شوند و بسیار متنوع هستند.

24 مرداد 1402

هرگز در این حالت آب نخورید

آب خوردن یکی از ساده ترین کار هایی است که می توانید انجام دهید با این حال اگر ایستاده آب بخورید تنها به سلامت بدن خود ضرر رسانده اید.

21 مرداد 1402

2 راه برای اینکه بالاخره عشق یک طرفه را رها کنید

عشق یک طرفه و نافرجام دیرزمانی است که رمانتیک و زیبا است، اما در عمل، جایگزینی برای عشق سالم و متقابل نیست. یکی از تلخ ترین و ناخوشایند راه ها برای تجربه عشق زمانی است که یک طرفه باشد. افرادی که خود را در عشق نافرجام می بینند، ممکن است در خلاص شدن از شر...

19 مرداد 1402

7 ویژگی مهم خواص شربت سکنجبین برای گرمازدگی

در این روزهای گرم اگر در پی یک شربت خنک و خوش طعم برای برطرف تشنگی و به خصوص گرمازدگی هستید که خواص زیادی داشته باشد قطعا شربت شکنجبین می توان گزینه مناسبی باشد. با خواص شربت سکنجبین در این مقاله آشنا شوید.

16 مرداد 1402

ترفند های کاربردی برای تمیز کردن اجاق گاز

شاید برای ما بیشتر از تمیزی شعله ها گاز، تمیز کردن چدن اجاق گاز یا صفحه اجاق گاز مهم باشد، اما تمیز بودن شعله های اجاق گاز نیز جزو ضروریات سالم ماندن اجاق گاز است. با ما همراه باشید.

11 مرداد 1402

همه چیز درباره رژیم گولو و فواید آن در کاهش وزن

رژیم گولو یکی از رایج ترین برنامه های رژیمی برای کاهش وزن در سال 2016 است و از همان زمان کم کم در بین مردم رواج پیدا کرد و تیمی از پزشکان، داروسازان و دانشمندان در طول 9 سال توانستند مکمل رژیم گولو را طراحی نمایند. رژیم های 30 روزه، 60 روزه و 90 روزه از رژیم گولو...

8 مرداد 1402

سکوت مدیرعامل استقلال شکست؛ چهاردهم هم بشویم مسئله ای نیست اما... ، استقلال با خرید بازیکن رویایی نمی شود!

خطیر گفت: جواد نکونام هر حرفی می زند، بدون شک از سر دلسوزی است. من ناراحتی او را درک می کنم.

4 مرداد 1402

ضرری که این سرگرمی به ایران می زند از حمله مغول بدتر است

یک اتومبیل شاسی بلند دو دیفرانسیل کافی است تا دیگر کوه و جنگل و کویری نباشد که ندیده باشید. یک کاروان هم باشید چه بهتر، حتما با یک گروه بیشتر خوش می گذرد؛ وقتی فرقی نکند آن کوهستانی که قرار است از دامنه های آن بالا بروید چه پوشش گیاهی دارد یا آن تپه ماهوری...

11 تیر 1402

ملاقات محبت آمیز تیم های ملی فوتبال ایران و ونزوئلا

سیدحمید سجادی وزیر ورزش و جوانان ایران امروز (سه شنبه) در حاشیه هفتمین اجلاس وزرا و مقامات ارشد ورزش کشورهای عضو یونسکو با وزیر ورزش ونزوئلا در باکوی جمهوری آذربایجان ملاقات و گفت وگو کرد.

6 تیر 1402

برترین روش های جلوگیری از چروک دور چشم

در طول روز بارها عضلات صورت مان را حرکت می دهیم پس چروک شدنش طبیعی است اما با تغییراتی در سبک زندگی می توانیم روندش را کند کنیم.

4 تیر 1402

هشدار سیل و طوفان به 5 استان ، نفوذ گرد و خاک به 6 استان؛ تهرانی ها امروز منتظر خیزش خاک باشند ، مسافران شمال به دریا نروند

سازمان هواشناسی کشور با صدور 2 هشدار نارنجی و یک هشدار زردرنگ از رگبار باران و احتمال سیل تا اختلال در ترددها و همچنین نفوذ توده گرد و خاک به کشور و وزش باد شدید و افزایش ارتفاع امواج در خزر خبر داد.

30 خرداد 1402

اثر سفرهای بلندمدت فضایی بر مغز فضانوردان

با توجه به افزایش گردشگری فضایی در سال های اخیر، این یافته ها ممکن است مورد استقبال قرار بگیرند زیرا به نظر می رسد سفرهای فضایی کوتاه تر، تغییرات فیزیکی کمی را در مغز ایجاد می نمایند.

22 خرداد 1402

24 مدل دستگیره کابینت [شیک و نو] مناسب کابینت مدرن و کلاسیک

از مهم ترین ویژگی هایی که باید در هنگام انتخاب کابینت برای آشپزخانه خود به آن توجه ویژه ای داشته باشید، مدل دستگیره کابینت است. بخصوص در کابینت های مدرن، دستگیره کابینت تاثیر بسیار زیادی بروی خودنمایی و زیبایی دکوراسیون مدرن آشپزخانه می گذارد. برای...

20 خرداد 1402

شکل مغز شما رفتار شما را معین می نماید؟

دیجیاتو نوشت: دانشمندان در مطالعه ای دریافته اند که شکل مغز ما بسیار بیشتر از آنچه که انتظار داشتیم، می تواند عملکرد مغزی مان را تغییر دهد.

17 خرداد 1402

رسیدن ساوند کلاد به سودآوری به بهای اخراج 8 درصد از کارمندان

به گزارش خبرنگاران به نقل از انگجت، آگوست سال 2022 میلادی شرکت ساند کلاد 20 درصد پرسنل خود را به دلیل شرایط مالی چالش برانگیز اخراج کرد. این درحالی است که شرکت های بزرگتری مانند گوگل، متا، آمازون و غیره برای کاهش هزینه ها تعداد بیشتری از کارمندان خود را...

4 خرداد 1402
تعداد: (459)