جزئیات حذف حق اشتراک مشترکان تلفن ثابت از قبوض ، مبالغ پرداختی از سال 1398 عودت داده می گردد؟

به گزارش گل پدیده، در پی انتشار خبر توقف حق اشتراک هر تلفن ثابت مشغول به کار و حذف این حق از قبوض، از سوی مخابرات اعلام شد که طبق مصوبه مجمع عمومی 1401 شرکت مخابرات ایران مقرر شد حق الاشتراک مشترکین تلفن ثابت که مبلغ آن بین 700 تا دو هزار تومان با توجه به موقعیت مشترکین کشور متفاوت بود دیگر از مشترکین اخذ نشود.

جزئیات حذف حق اشتراک مشترکان تلفن ثابت از قبوض ، مبالغ پرداختی از سال 1398 عودت داده می گردد؟

به گزارش گل پدیده، اخیرا اعلام شد با کوشش دیوان محاسبات دریافت مبالغی تحت عنوان حق اشتراک هر تلفن ثابت مشغول بکار که از سال 1398 در قبوض مشترکین اعمال می شد، از ابتدای خردادماه امسال متوقف و این حق اشتراک از قبوض مشترکین حذف شد.

بعلاوه تاکید شد مبالغ دریافت شده در فاصله زمانی سال 1398 تا به امروز نیز در دستور کار دیوان محاسبات کشور قرار گرفته است.

در همین رابطه، محمدرضا بیدخام-مدیرکل ارتباطات و امور بین الملل شرکت مخابرات ایران- درباره جزئیات این موضوع اظهار کرد: طبق مصوبه مجمع عمومی 1401 شرکت مخابرات ایران مقرر شد حق الاشتراک مشترکین تلفن ثابت که مبلغ آن بین 700 تا دو هزار تومان با توجه به موقعیت مشترکین کشور متفاوت بود دیگر از مشترکین اخذ نگردد و این کار هم اعمال در حال حاضر اجرا شده و دیگر از مشتریان، حق الاشتراک دریافت نمی گردد.

وی اضافه نمود: اما در مورد حق اشتراک دریافتی از سال 1398، درحال آنالیز کارشناسی و حقوقی موضوع هستیم، اما طبق مصوبه مجمع عمومی 1401 مخابرات دریافت حق الشتراک مشترکین تلفن ثابت از ابتدای خردادماه قطع شده است.

منبع: همشهری آنلاین

به "جزئیات حذف حق اشتراک مشترکان تلفن ثابت از قبوض ، مبالغ پرداختی از سال 1398 عودت داده می گردد؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جزئیات حذف حق اشتراک مشترکان تلفن ثابت از قبوض ، مبالغ پرداختی از سال 1398 عودت داده می گردد؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید