علم و تکنولوژی

مودم جیبی 5G هواوی SRT873: همه چی خوب جز قیمت

باز هم هواوی با برند soyealink یک مودم وارد بازار نموده است. مودم هواوی SRT873 مشخصات جذابی دارد و می تواند گزینه خرید خوبی برای افرادی باشد که دنبال مودم جیبی 5G هستند.

23 مهر 1402

چرا بازی Star Wars Outlaws در یک دوره زمانی کمتر شناخته شده جریان دارد؟

سری جنگ ستارگان از داستان های بی شماری تشکیل شده است که در یک جدول زمانی گسترده قرار دارند. بسیاری از روایت ها در سال های مختلف اتفاق می افتند، اگرچه سازماندهی آن ها با قرار دادنشان در بطن فیلم های جنگ ستارگان، اغلب آسان تر است. با این حال تا به امروز به...

10 مهر 1402

شما بگویید؛ کدام محصول رویداد اخیر اپل بیشتر توجه تان را جلب کرد؟

اپل در رویداد روز سه شنبه، 12 سپتامبر 2023 (21 شهریور) از گوشی های سری آیفون 15 در چهار مدل استاندارد، پلاس، پرو و پرو مکس، ساعت هوشمند اپل واچ سری 9 و اپل واچ اولترا 2 رونمایی کرد. حال شما بگویید کدام یک از این محصولات توانسته بیشتر نظر مثبت شما را به خود جلب...

23 شهریور 1402

واتساپ در دسترس تر از همواره، عکس

دیجیاتو نوشت: واتس اپ با هدف پیروی از مقررات نو اتحادیه اروپا، ظاهراً روی توسعه پشتیبانی از تعامل و چت با پلتفرم های دیگر کار می نماید. با این رویکرد، کاربرانی که حتی حساب واتس اپ ندارند، می توانند با کاربران این پیغام رسان ارتباط برقرار نمایند.

20 شهریور 1402

قیمت گوشی های سامسونگ، شیائومی و آیفون امروز یکشنبه 19 شهریور 1402

خبرنگاران- آیفون 13 پرو مکس همچنان گران ترین گوشی موجود در بازار است. فروشنده های موبایل قیمت آیفون 13 پرو مکس نات اکتیو یک ترابایت را تقریبا 108 میلیون تومان اعلام می کنند و خرید آیفون 13 پرو مکس با 512 گیگ فضای ذخیره سازی 105 میلیون و 800 هزار تومان خرج برمی دارد.

19 شهریور 1402

کاهش هزینه تعمیرات با تنها ارائه دهنده خدمات تخصصی مشاوره؛ نمایندگی تعمیر یخچال سامسونگ در کرج

یخچال های سامسونگ به عنوان یکی از پیشرو های صنعت یخچال فریزر خانگی شناخته می شوند. این دستگاه های برودتی با طراحی مدرن، فناوری های نوآورانه، و کارایی برترشان به عنوان انتخابی محبوب در بازار جهانی و به خصوص در بازار ایران رضایت خریداران بسیاری را جلب...

18 شهریور 1402

روزلزرویس بار دیگر رکورد گران ترین خودروی جهان را شکست، عکس

گجت نیوز نوشت: رولز رویس محصول جدیدی با نام دراپتیل را معرفی کرد که عنوان گران ترین خودرو جهان را به یدک می کشد. در ادامه بیشتر درباره Droptail بخوانید.

17 شهریور 1402

چرا وقتی باران می بارد اینترنت ضعیف است؟

اگر متوجه شده اید که اینترنت شما در زمان بد بودن هوا ضعیف می شود، تنها نیستید. آب و هوای بد ممکن است تاثیر غیرمنتظره ای بر پهنای باند شما داشته باشد.

15 شهریور 1402

80 درصد تحقیقات دارویی در کشور نوآورانه است ، 1285 شرکت دانش بنیان در حوزه سلامت فعالند

40 درصد از فعالیت شرکت های دانش بنیان حوزه سلامت در زمینه فراوری مواد اولیه است و 52 مرکز تحقیقاتی حوزه دارو هم مطالعاتشان را به حوزه نوآوری و فناوری اختصاص داده اند.

1 شهریور 1402

کشف حیرت آور یک جانور سمّی با 24 چشم

دانشمندانی که مشغول کاوش در سواحل هنگ کنگ بوده اند، در طی سه سال اخیر به صورت مکرر به جانوری برخورد نموده اند که به خاطر شکل مکعبی بدنش و داشتن 24 چشم، شگفت انگیز و خیره کننده به نظر رسیده است.

17 مرداد 1402

ویژگی شگفت انگیز طلا که برای همه شناخته شده نیست

زومیت نوشت: از بین تمام عناصر شناخته شده، طلا از بیش ترین چکش خواری برخوردار است. علت علمی این انعطاف پذیری بسیار زیاد چیست؟

15 مرداد 1402

ظاهر علمی تخیلی جت مافوق صوت ناسا ، عکس

در تصاویر جدیدی که به وسیله لاکهیدمارتین منتشر شده است، بنظر می رسد X-59 بخشی از یک داستان علمی تخیلی است.

15 مرداد 1402

جزئیات حذف حق اشتراک مشترکان تلفن ثابت از قبوض ، مبالغ پرداختی از سال 1398 عودت داده می گردد؟

در پی انتشار خبر توقف حق اشتراک هر تلفن ثابت مشغول به کار و حذف این حق از قبوض، از سوی مخابرات اعلام شد که طبق مصوبه مجمع عمومی 1401 شرکت مخابرات ایران مقرر شد حق الاشتراک مشترکین تلفن ثابت که مبلغ آن بین 700 تا دو هزار تومان با توجه به موقعیت مشترکین کشور...

13 مرداد 1402

رازگشایی از گوی های مرموز 3 میلیارد ساله آفریقای جنوبی

گوی های Klerksdorp که با نام های Moqui Marbles یا Ottosdal Spheres نیز شناخته می شوند، مجموعه ای از اجسام کروی مرموز هستند که در آفریقای جنوبی یافت شده اند. این مصنوعات عجیب و غریب با قدمت تقریباً 3 میلیارد سال، دانشمندان، باستان شناسان و زمین شناسان را به طور یکسان متحیر...

13 مرداد 1402

مشهورترین بنزهایی که دیگر فراوری نشدند، عکس

گجت نیوز نوشت: در این مطلب قصد داریم مرسدس بنزهایی را معرفی کنیم که بنا به دلایلی فراوریشان متوقف شده و اکنون امیدواریم دوباره در خط فراوری قرار بگیرند.

10 مرداد 1402

همه چیز درباره رژیم گولو و فواید آن در کاهش وزن

رژیم گولو یکی از رایج ترین برنامه های رژیمی برای کاهش وزن در سال 2016 است و از همان زمان کم کم در بین مردم رواج پیدا کرد و تیمی از پزشکان، داروسازان و دانشمندان در طول 9 سال توانستند مکمل رژیم گولو را طراحی نمایند. رژیم های 30 روزه، 60 روزه و 90 روزه از رژیم گولو...

8 مرداد 1402

به لطف چین، گورخرماهی به ایستگاه فضایی می رود!

چین میخواهد در گوروخرماهی را به ایستگاه فضایی خود، یعنی تیانگونگ بفرستد. آزمایش هایی که از طریق این ماهی انجام می گردد به تحقیقات فضانوردان و دانشمندان یاری بسیاری خواهد نمود.

3 مرداد 1402

برترین مادربرد تا 6 میلیون تومان؛ گزینه های مالی و کار راه انداز

مادربرد، یکی از مهم ترین قطعه های کامپیوتر است که نقش ارتباطی بین سایر قطعات را ایفا می نماید. این قطعه حیاتی برای اتصال رم، پردازنده، کارت گرافیک، کارت شبکه و سایر قطعات مجهز به یک سری سوکت است و به برخی سخت افزارها مانند هارددیسک، درایو نوری و پنل روی...

2 مرداد 1402

رونمایی از هواداران دوآتشه تورم

چرا در حالی که تورم مساله ای حل شده در جهان است در ایران تورم های بالا به یکی از ویژگی های اقتصاد تبدیل شده و هیچ دولتی نتوانسته نرخ تورم را مهار کند.

30 تیر 1402

قیمت گوشی های سامسونگ، شیائومی و آیفون امروز شنبه 24 تیر 1402

کف قیمت گلکسی A14 سامسونگ که درحال حاضر پرفروش ترین گوشی در ایران است، به پنج میلیون تومان رسیده. فروشنده های موبایل گلکسی A14 نسخه 64 گیگ را با این قیمت می فروشند و خرید گلکسی A14 نسخه 128 گیگ حدود شش میلیون تومان آب می خورد.

24 تیر 1402
تعداد: (348)