جوی های قدیمی منطقه14 خط می خوردند!

به گزارش گل پدیده، به منظور تسهیل تردد و برطرف مسائل زیست محیطی، جوی های قدیمی در محله های منطقه 14 به نهرهای نو تبدیل و رضایت شهروندان تامین شد.

جوی های قدیمی منطقه14 خط می خوردند!

گل پدیده - رضا نیکنام : معاون فنی و عمران شهرداری منطقه 14 از اجرای عملیات جمع آوری انهار و تبدیل آن ها به کانیو کتابی به منظور تسریع در تردد خودرو های شهروندان و جمع آوری نهرهای بلااستفاده اطلاع داد و اضافه نمود: فعالیت حوزه عمران به منظور مناسب سازی معابر و برطرف مسائل زیست محیطی با قوت انجام می گردد. یکی از طرح های توسعه محلی بر اساس درخواست شهروندان، جمع آوری و بازسازی انهار قدیمی و تبدیل آنها به نهرهای تازه کتابی شکل است که با موضوع بعضی محله ها از جمله در ناحیه یک و دو منطقه به اجرا در آمد.

محمد امیری با اشاره به جمع آوری نهر روباز قدیمی و تبدیل به نهر کتابی در خیابان پور عبدی، کوچه دو شهید و خیابان های ناحیه یک از جمله خیابان کندی، کرمان شرقی کوچه عباسی و عسگری اضافه نمود: نظرسنجی های انجام شده حاکی از رضایت کامل شهروندان در اجرای این طرح است.

او در ادامه با بیان اینکه اجرای این طرح، منجر به برطرف مسائل زیست محیطی چون جلوگیری از انباشت زباله ها و آبگرفتگی انهار، پیشگیری از تجمع حشرات و حیوانات موذی بعلاوه تعریض معابر برای تردد و پارک وسایل نقلیه و حذف پل های ناهمگن روی انهار در مقابل پارکینگ های منازل می گردد، اضافه نمود: به منظور مناسب سازی معابر برای عابران پیاده و زیباسازی محیط های شهری و حفظ بهداشت محیط زیست این عملیات در نقاط و محلات شناسایی شده انجام می گردد.

منبع: همشهری آنلاین

به "جوی های قدیمی منطقه14 خط می خوردند!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جوی های قدیمی منطقه14 خط می خوردند!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید