خبرنگاران کامبیز دیرباز:ماسک می زنیم و رعایت می کنیم

به گزارش گل پدیده، تهران-خبرنگاران-کامبیز دیرباز گفت: این روزها را مانند باقی مردم سپری می کنیم، ماسک می زنیم، رعایت می کنیم و تا جایی که ممکن است از خانه بیرون نمی آییم، مگر این که کار واجبی باشد.

خبرنگاران کامبیز دیرباز:ماسک می زنیم و رعایت می کنیم

کامبیز دیرباز بازیگر سینما و تلویزیون در گفت وگو با خبرنگار فرهنگی گل پدیده با اشاره به شرایط این روزهای زندگی شخصی و شغلی خویش، گفت: این روزها را مانند باقی مردم سپری می کنیم، ماسک می زنیم، رعایت می کنیم و تا جایی که ممکن است از خانه بیرون نمی آییم مگر این که کار واجبی باشد.

وی اضافه نمود: چون اصالتا تهرانی نیستم، بیش از چهار ماه است که خانواده ام را به شهرستان آورده ام که هم تهران هم خلوت بشود و نفس بکشد، هم خود ما از شلوغی به دور باشیم. بر این اساس اگر کار واجبی داشته باشم، به تهران می آیم، در غیراین صورت در شهرستان هستم.

دیرباز با اشاره به فعالیت های هنری اخیر خویش، یادآور شد: فعلا منتظر اکران فیلم آیندهساختۀامیرپورکیان و خروج به کارگردانی ابراهیم حاتمی کیا هستم؛ انشالله سینماها باز شود و اکران این فیلم ها از سر گرفته شوند.

مثل همواره کار می کنم و از بین پیشنهاداتی که هست بهترین را انتخاب می کنم؛ همچنان که در حال مطالعۀ دو، سه کار هستم که اگر به توافق برسیم، انجام بدهیم.

بازیگر فیلم های دختران انتظار (رحمان رضایی 1378)، دوئل (احمدرضا درویش1382)، به نام پدر (ابراهیم حاتمی کیا 1384) ، اخراجی ها (مسعود ده نمکی 1385)، یک گزارش واقعی (داریوش فرهنگ 1387)، عیار 14 (پرویز شهبازی 1387)، انعکاس (رضا کریمی 1387)، قفس طلایی (محمد زرین دست 1389)، خاکستر و برف (روح الله سهرابی 1391)، ساکن طبقه وسط (شهاب حسینی 1392)، سوءتفاهم (احمدرضا معتمدی 1396)، آینده (امیر پورکیان 1397) و خروج (ابراهیم حاتمی کیا 1398) در خصوص مشغلۀ این روزهایش توضیح داد: تا دو هفته پیش درگیر سریال خانگی آقازاده بودیم که تازه به اتمام رسید

دیرباز در پاسخ به این سوال که چرا شخصیت ها و نقش های سریال آقازاده تکرار شخصیت های سابق نویسندۀ داستان است، بیان نمود: در خصوص کیفیت داستان، نویسنده این سریال آقای حامد عنقا باید پاسخ بدهند که آیا شخصیت ها و بازی ها در این داستان تکرار شده است یا نه، چرا که کستینگ و انتخاب بازیگر و قصۀ این سریال با ایشان بوده است.

وی اضافه نمود: در خصوص کلیت داستان آقازاده هم چون داستان این سریال معماگونه است، هیچ حرفی نمی توانم بزنم چون ممکن است داستان را لو بدهد؛ در نتیجه بهتر است صبر کنیم تا سریال پخش شود.

کامبیز دیرباز (12 شهریور 1354 - تنکابن) بازیگر سینما و تلویزیون و فارغ التحصیل رشتهٔ بازیگری از دانشکده هنرهای دانشگاه آزاد اسلامی است. دیرباز فعالیت هنری خود را از سال 1376 و زمانی که 22 سال سن داشت در تئاتر سیاوش خوانی شروع کرد و فعالیت سینمایی او از سال 1378 با حضور در فیلم دختران انتظار شروع شد.

دیرباز در سال 1378 و با بازی در سریال آژانس دوستی در قالب یک نقش فرعی وارد قاب تلویزیون شد و پس از آن در سریال همسر سال 79 و رستوران خانوادگی در سال 80 را بازی کرد و در نهایت با سریال تب سرد در سال 83 در کنار شهاب حسینی، به چهره ای شناخته شده تبدیل شد.

دیرباز پیروز شد تا در سال 1382 سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش مکمل مرد را در بیست و دومین دوره جشنواره فیلم فجر، برای بازی در فیلم دوئل ساختۀ احمدرضا درویش به دست آورد. عمدۀ شناخت مخاطبان و محبوبیت وی (که نقطه عطفی در زندگی هنری این بازیگر محسوب می شود) به سال 1385 و بازی در نقش شخصیت مجید سوزوکی در فیلم سینمایی اخراجی ها (ساختۀ مسعود ده نمکی) باز می شود؛ فیلمی که آنقدر خصوص توجه و استقبال مخاطبان نهاده شد که پر فروش ترین فیلم سال 1385 شد.

داستان فیلم درباره مجید یکی از اراذل جنوب تهران است که عاشق دختر پیرمرد عارفی به نام میرزا میشود، شرط میرزا برای رضایت دادن به ازدواج مجید با دخترش سر به راه شدن اوست. مجید برای به دست آوردن دل میرزا تصمیم می گیرد به همراه دوستانش به جبهه برود و ماجراهای بامزه زیادی در آنجا برایشان اتفاق می افتد که داستان فیلم را رقم می زند.

منبع: ایرنا

به "خبرنگاران کامبیز دیرباز:ماسک می زنیم و رعایت می کنیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران کامبیز دیرباز:ماسک می زنیم و رعایت می کنیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید