دولت مردمی نگاهی عدالت محور به فرهنگ و هنر دارد

به گزارش گل پدیده در ایلام ، محمد مهدی اسماعیلی شامگاه پنجشنبه سی ام شهریور در آئین پایانی جشنواره طنز تی تالی در شهرستان ایلام، گفت: شعار و رویکرد دولت سیزدهم مردمی سازی و نگاه عدالت محور به حوزه فرهنگ و هنر است.

دولت مردمی نگاهی عدالت محور به فرهنگ و هنر دارد

وی ادامه داد: دولت مردمی نگاهی عدالت محور به فرهنگ و هنر دارد.

اسماعیلی اضافه نمود: دولت سیزدهم نگاهی عدالت محور به همه بخش ها دارد که این نگاه عادلانه به فعالیت های فرهنگی هنری نیز در حال توسعه است.

وی در عین حال توضیح داد: عدالت فرهنگی به این معناست که مردم در همه نقاط کشور با هر پویش و نگاهی و با هر فاصله ای از مرکز کشور، این فرصت در اختیارشان قرار گیرد تا استعداد ها و هنرشان را بروز دهند و این نگاه فقط معطوف به مرکز نیست بلکه به کل کشور است.

وی توضیح داد: این کشور دارای استان های زرخیزی مانند ایلام با سابقه و تمدنی چندین هزار ساله است که تمدن های مهمی در آنها شکل گرفته است.

اسماعیلی گفت: استان ایلام دارای انسان های فرهیخته و فرهنگ دوست و هنرمندان زیادی است که اگر امکان بروز استعدادها فراهم گردد هر کدام قله ای از فرهنگ و هنر در بخش های مختلف خواهند شد.

وی تاکید نمود: استان ایلام دارای ظرفیت های مهمی است و اگر امکان بروز استعدادها وجود داشته باشد قطعاً مردم هنرمند استان ایلام می درخشند.

اسماعیلی در خاتمه گفت: حضور وزیر در استان، یک ادای دین و احترام به همه هنرمندان در منطقه ها محروم در سراسر کشور است.

منبع: ایبنا - خبرگزاری کتاب ایران

به "دولت مردمی نگاهی عدالت محور به فرهنگ و هنر دارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دولت مردمی نگاهی عدالت محور به فرهنگ و هنر دارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید