ملاقات محبت آمیز تیم های ملی فوتبال ایران و ونزوئلا

به گزارش گل پدیده، سیدحمید سجادی وزیر ورزش و جوانان ایران امروز (سه شنبه) در حاشیه هفتمین اجلاس وزرا و مقامات ارشد ورزش کشورهای عضو یونسکو با وزیر ورزش ونزوئلا در باکوی جمهوری آذربایجان ملاقات و گفت وگو کرد.

ملاقات محبت آمیز تیم های ملی فوتبال ایران و ونزوئلا

در این دیدار وزیر ورزش و جوانان ایران با بیان اینکه این دیدار می تواند شروعی بر استحکام روابط دو کشور در حوزه ورزش و جوانان باشد اظهار کرد: امیدوارم پس از همکاری هایی که ایران و ونزوئلا در حوزه های پزشکی، نفت و صنعت دارند، در حوزه ورزش و جوانان نیز شاهد توسعه فعالیت ها باشیم. مطمئنم در حوزه جوانان و به ویژه استفاده از تجربیات سمن های دو کشور می توانند ارتباط بسیار خوبی با یکدیگر داشته باشند.

سجادی با بیان اینکه باید به سمت انعقاد تفاهم نامه مشترک حرکت کنیم اضافه کرد: اولین پیشنهادی که من برای عملیاتی کردن این ارتباط دارم برنامه ریزی برای انجام یک بازی محبت آمیز بین تیم های ملی فوتبال دو کشور در فیفادی است. به اعتقاد من ارتباطات فوتبالی دو کشور بسیار مهم خواهد بود. ما بعلاوه از برگزاری اردوهای مشترک، تبادل مربیان و برگزاری رویدادهای ورزشی مشترک استقبال می کنیم.

در ادامه وزیر ورزش ونزوئلا با اشاره به نزدیکی های دو کشور و دیدارهای اخیر مقامات عالی رتبه ایران و ونزوئلا اظهار کرد: مادورو هنگام حضور در ایران گفت که ملت های دو کشور با یکدیگر برادر هستند. شادمان هستیم پیشنهاد ایران را برای انجام این بازی محبت آمیز دریافت کردیم و من از فدراسیون فوتبال ونزوئلا می خواهم برای برنامه ریزی این بازی تقویم را مورد آنالیز قرار دهند. با فدراسیون فوتبال کشورم صحبت می کنم که حتما این همکاری ایجاد گردد.

وی ادامه داد: بعلاوه از ایران درخواست داریم که در رشته هایی مانند کشتی، جودو، تکواندو و والیبال به ما یاری کند تا به المپیک 2024 برسیم. امیدواریم بتوانیم اردوهای مشترکی را بین تیم های ورزشی ایران و ونزوئلا برنامه ریزی کنیم.

منبع: فرارو

به "ملاقات محبت آمیز تیم های ملی فوتبال ایران و ونزوئلا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ملاقات محبت آمیز تیم های ملی فوتبال ایران و ونزوئلا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید