نظر مارک زاکربرگ در خصوص اپل ویژن پرو چیست؟ ، نقد رقیب اصلی اپل بر هدست واقعیت مجازی

به گزارش گل پدیده، مارک زاکربرگ موسس و مدیر عامل متا رقیب اصلی اپل، نظرات خود را در خصوص ویژن پرو اپل به اشتراک می گذارد.

نظر مارک زاکربرگ در خصوص اپل ویژن پرو چیست؟ ، نقد رقیب اصلی اپل بر هدست واقعیت مجازی

به گزارش گل پدیده و به نقل از جی اس ام آرنا، متا رقیب اصلی اپل در بازار واقعیت مجازی است و پیشنهاد برتر خود یعنی کوئست 3 (Quest 3) را تنها چند روز قبل از اینکه اپل ویژن پرو (Vision Pro) را رونمایی کند، عرضه کرد.

بنابراین، شنیدن نظر موسس و مدیر عامل متا، مارک زاکربرگ، درباره هدست واقعیت مجازی اپل با نام اپل ویژن پرو جالب است. زاکربرگ طی جلسه ای با کارمندان متا، درباره ویژن پرو به تفصیل صحبت کرد. او گفت که اپل راهکار های جادویی برای محدودیت های فیزیکی که تیم های متا تا به امروز به آن نرسیده اند، پیدا نکرده است.

او به استفاده اپل از نمایشگرهای با وضوح بالاتر اشاره می نماید، اما اضافه می نماید که برای تامین انرژی، باتری و سیم وصل شده برای استفاده از آن به انرژی بیشتری احتیاج دارد و قیمت آن هفت برابر بیشتر از متا کوئست 3 است.

  • ببینید | نگاه 360 درجه ای به هدست واقعیت مجازی اپل

زاکربرگ در خصوص تفاوت در ارزش ها و منظره بین هدست متا و اپل می گوید که دیدگاه متا اساسا اجتماعی است و منظره متا روش های نو تعامل افراد و احساس نزدیکی کردن به روش های نو است. در مقابل، رویکرد اپل فردی را به تصویر می کشد که تنها روی کاناپه نشسته است. او در انتها گفت که ویژن پرو اپل می تواند منظره آینده محاسبات باشد، اما این چیزی نیست که او برای متا می خواهد.

منبع: همشهری آنلاین

به "نظر مارک زاکربرگ در خصوص اپل ویژن پرو چیست؟ ، نقد رقیب اصلی اپل بر هدست واقعیت مجازی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نظر مارک زاکربرگ در خصوص اپل ویژن پرو چیست؟ ، نقد رقیب اصلی اپل بر هدست واقعیت مجازی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید