1800 جلد کتاب به کتابخانه مرکزی دانشگاه کردستان اهداء شد

به گزارش گل پدیده در سنندج، حامد قادرزاده اظهار کرد: کیومرث ایراندوست از اساتید گروه شهرسازی دانشگاه کردستان، طی اقدامی خیرخواهانه یک هزار و 800 جلد کتاب به کتابخانه مرکزی و مرکز اسناد دانشگاه کردستان اهدا شد.

1800 جلد کتاب به کتابخانه مرکزی دانشگاه کردستان اهداء شد

وی با بیان اینکه این اقدام خیرخواهانه می تواند در اعتلای فرهنگ کتاب و کتابخوانی و غنی سازی علمی اساتید و دانشجویان دانشگاه کردستان کمک شایانی باشد، اضافه نمود: کتابخانه مرکزی و مرکز اسناد دانشگاه کردستان در سال 1354 با کمتر از هزار جلد کتاب در فضایی به وسعت 12 متر مربع و با یک نفر کارمند آغاز بکار کرد.

رئیس دانشگاه کردستان ادامه داد: بعدها با گسترده شدن فضای آن در دانشکده ادبیات و علوم انسانی با مجموعه ای بیش از 60 هزار نسخه کتاب فارسی، عربی و لاتین و دیگر منابع اطلاعاتی به ارائه خدمات می پرداخت. با تمام شدن پروژه احداث کتابخانه مرکزی دانشگاه کردستان که از پروژه های ملی در سطح استان بود، در بهمن ماه سال 1387، کار انتقال و جابه جایی به کتابخانه تازه صورت گرفت.

قادرزاده یادآوری کرد: اکنون این کتابخانه در ساختمان تازه با مجموعه ای بیش از 126 هزار نسخه منابع چاپی فارسی، عربی، کردی و لاتین و همچنین منابع الکترونیکی در بخش های مختلف به حدود هشت هزار عضو (اعضای هیئت علمی، دانشجویان، کارمندان) خدمت رسانی می کند.

منبع: ایبنا - خبرگزاری کتاب ایران

به "1800 جلد کتاب به کتابخانه مرکزی دانشگاه کردستان اهداء شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "1800 جلد کتاب به کتابخانه مرکزی دانشگاه کردستان اهداء شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید