3 گزینه خارجی استقلال در راه ایران ، مربیان ترک و ایتالیایی در صف مذاکره

به گزارش گل پدیده، باشگاه استقلال سال جاری برای مذاکره با مربیان خارجی تصمیم گرفته به جای انجام سفرهای پرهزینه به کشورهای حاشیه خلیج فارس، مذاکرات را در ایران پیگیری کند.

3 گزینه خارجی استقلال در راه ایران ، مربیان ترک و ایتالیایی در صف مذاکره

به گزارش گل پدیده باشگاه استقلال در ادامه برنامه ریزی برای تعیین سرمربی تازه، دو مربی خارجی دیگر را نیز مد نظر دارد. همانطور که به صورت رسمی اعلام شد، خوان رامون لوپز کارو سرمربی اسبق رئال مادرید قرار است برای انجام مذاکرات به ایران سفر کند.

بر اساس پیگیری ها تعیین شد قرار است لوپز روز سه شنبه راهی کشورمان گردد. با اینحال او تنها گزینه خارجی روی میز استقلال نیست.

باشگاه استقلال سال جاری برای مذاکره با مربیان خارجی تصمیم گرفته به جای انجام سفرهای پرهزینه به کشورهای حاشیه خلیج فارس، مذاکرات را در ایران پیگیری کند تا علاوه بر صرفه جویی ارزی، از دخالت های مستقیم و غیرمستقیم واسطه ها جلوگیری کند.

اتفاقی که اگرچه باعث شد پانوچی به عنوان گزینه ایتالیایی از سبد آبی ها خارج گردد اما قطعا تاثیرات مثبت این تصمیم، در آینده تعیین خواهد شد.

علاوه بر لوپز، قرار است 2 مربی ایتالیایی و بعلاوه ترکیه ای نیز برای مذاکره با مدیران استقلال به تهران سفر نمایند.

به این ترتیب می توان گفت در هفته جاری و حتی هفته آینده، مدیران استقلال روزهای حساس و مهمی را برای تعیین تکلیف تیمِ فصل تازه پیش رو دارند.

چرا که علاوه بر چند گزینه خارجی، گزینه های ایرانی نیز قرار است برنامه های خودشان را ارائه نمایند و در این بین به نظر می رسد جواد نکونام شانس بیشتری در بین همکاران وطنی اش دارد.

به هرحال باید دید که مذاکرات روزهای آینده، در نهایت کدام مربی را به نیمکت آبی پوشان راهنمایی خواهد نمود.

منبع: همشهری آنلاین

به "3 گزینه خارجی استقلال در راه ایران ، مربیان ترک و ایتالیایی در صف مذاکره" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "3 گزینه خارجی استقلال در راه ایران ، مربیان ترک و ایتالیایی در صف مذاکره"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید