استارتاپ

نقطه تمرکز سامسونگ در CES 2023: ارتباط میان نوآوری و پایداری

جونگ هی هان، مدیر بخش تجربه محصول (Device eXperience) سامسونگ الکترونیکس در یادداشتی برنامه های این شرکت در نمایشگاه CES 2023 را تشریح نموده است. در ادامه این یادداشت را می خوانیم:

29 اسفند 1401

کارخانه نوآوری در خدمت حاشیه شهر مشهد

سرپرست کارخانه نوآوری شهرداری مشهد گفت: 2 طرح نوآورانه با هدف ایجاد اشتغال برای ساکنان حاشیه شهر مشهد به اتمام رسید.

28 آبان 1401

عکس ، مدیر ایرانی گوگل مشکل دانلود کاربران ایرانی را حل کرد!

مشکل دانلود بازی و نرم افزار از گوگل پلی با پیگیری یک مهندس ایرانی مشغول در بخش فایربیس گوگل به حد زیادی رفع شده است. این خبر را دیجیاتو با انتشار توئیت هایی از این مهندس ایرانی منتشر نموده است. ایمان رحمتی زاده دانش آموخته دانشگاه شریف و از شاگردان نخبه...

24 شهریور 1401

استفاده از باتری نانویی در یک ابزار قابل پوشیدن

یکی از شرکت های تولیدکننده نسل نو از باتری حاوی نانوذرات متخلخل در یک ابزار پوشیدنی به نام Whoop 4.0 استفاده کرد، که نقطه عطفی در فعالیت های یک دهه ای این شرکت است.

12 بهمن 1400

جذب سرمایه 400میلیارد تومانی از سوی بیش از 140 استارت آپ

مدیر توسعه اکوسیستم صندوق نوآوری و شکوفایی با بیان اینکه 147 استارت آپ در رویداد دوشنبه های استارت آپی شرکت کردند، گفت: این تعداد تا به امروز 400 میلیارد تومان تقاضای جذب سرمایه داشته ا ند.

6 خرداد 1400

انکوباتوری که از استارت آپ های نانوزیست فناوری حمایت می نماید

کارامدیکا و موریتا ژنومیکس دو استارت آپی هستند که به تازگی در انکوباتور علوم زیستی دانشگاه کالیفرنیا پذیرفته شده اند و تحت حمایت قرار گرفتند.

3 اسفند 1399

بورس؛ اتوبوسی که استارتاپ ها از آن جا ماندند

داستان زندگی ریچارد برانسون را حتما شنیده اید؛ مردی که مالک بیش از 400 شرکت در جهان است و برپایه فهرست ثروتمندترین ها در مجله فوربس در سال 2012 چهارمین شهروند ثروتمند بریتانیایی شد. در همان سال برآورد شده بود که ثروت او 4.6 میلیارد دلار بوده که در این سال...

30 مهر 1399

خبرنگاران شوکی از جنس ویروس در اقتصاد کرونایی

تهران - خبرنگاران - اقتصاد ایران سال 1398 را با شوک کرونایی به پایان می رساند و شاخص های سال آینده را با شوک های حلقه ای (از جمله تحریم ها) در کنار کرونا رقم خواهد زد.

8 اردیبهشت 1399