کسب و کار

کراس اوور ریرا به فراوری انبوه می رسد ، فهرست آپشن های قطعی ریرا اعلام شد

کراس اوور ریرا به فراوری انبوه می رسد. قرار است 500 دستگاه از اولین شاسی بلند ایران خودرو به فراوری برسد. مشخصات فنی و امکانات اولین شاسی بلند ایران خودرو چیست؟

29 شهریور 1402

قیمت گوشی های سامسونگ، شیائومی و آیفون امروز یکشنبه 19 شهریور 1402

خبرنگاران- آیفون 13 پرو مکس همچنان گران ترین گوشی موجود در بازار است. فروشنده های موبایل قیمت آیفون 13 پرو مکس نات اکتیو یک ترابایت را تقریبا 108 میلیون تومان اعلام می کنند و خرید آیفون 13 پرو مکس با 512 گیگ فضای ذخیره سازی 105 میلیون و 800 هزار تومان خرج برمی دارد.

19 شهریور 1402

کاهش هزینه تعمیرات با تنها ارائه دهنده خدمات تخصصی مشاوره؛ نمایندگی تعمیر یخچال سامسونگ در کرج

یخچال های سامسونگ به عنوان یکی از پیشرو های صنعت یخچال فریزر خانگی شناخته می شوند. این دستگاه های برودتی با طراحی مدرن، فناوری های نوآورانه، و کارایی برترشان به عنوان انتخابی محبوب در بازار جهانی و به خصوص در بازار ایران رضایت خریداران بسیاری را جلب...

18 شهریور 1402

چرا برخی از مردم همواره شاد هستند؟

برخی از مردم یاد گرفته اند مثل یک قایق بادبانی میان امواج زندگی بالا و پایین بروند. درست است؛ زندگی پر است از ناملایمات و بی رحمی. پر است از دوری و هجران. پر است از غم از دست دادن عزیزان و شکست مالی و بیماری فرزند و نارفیقی رفیق.

28 مرداد 1402

مشهورترین بنزهایی که دیگر فراوری نشدند، عکس

گجت نیوز نوشت: در این مطلب قصد داریم مرسدس بنزهایی را معرفی کنیم که بنا به دلایلی فراوریشان متوقف شده و اکنون امیدواریم دوباره در خط فراوری قرار بگیرند.

10 مرداد 1402

قیمت گوشی های سامسونگ، شیائومی و آیفون امروز شنبه 24 تیر 1402

کف قیمت گلکسی A14 سامسونگ که درحال حاضر پرفروش ترین گوشی در ایران است، به پنج میلیون تومان رسیده. فروشنده های موبایل گلکسی A14 نسخه 64 گیگ را با این قیمت می فروشند و خرید گلکسی A14 نسخه 128 گیگ حدود شش میلیون تومان آب می خورد.

24 تیر 1402

محیط زیست: کشت غیرمجاز برنج؛ عامل خشک شدن بخش هایی از هورالعظیم است

معاون محیط زیست طبیعی اداره کل حفاظت محیط زیست استان خوزستان گفت: مهمترین عاملی که باعث شده است تالاب هورالعظیم شرایط نامناسب امروز را داشته باشد، کشت غیرمجاز محصولات آب بر در بالادست حوضه آبریز کرخه در سال آبی جاری بوده است که در این میان، کشت شلتوک...

18 تیر 1402

آیفون 15 پرو مکس با قیمت بالاتر راهی بازار خواهد شد

بر اساس اعلام یکی از تحلیلگران، به نظر می رسد اپل میخواهد آیفون 15 پرو مکس را با قیمت بالاتری نسبت به نسل قبلی راهی بازار کند. برای مقایسه باید بگوییم که در حال حاضر مدل پایه آیفون 14 پرو مکس با قیمت 1099 دلار به فروش می رسد. طی ماه های گذشته گزارش هایی در خصوص...

16 تیر 1402

طرز تهیه پنکیک ساده تابه ای در خانه فوری و ساده

گاهی اوقات دوست داریم یک خوراکی خوشمزه مثل پنکیک را در خانه درست کنیم ولی معمولاً با تماشا دستور پخت های طولانی و پیچیده از آن منصرف می شویم. اما درست کردن پنکیک در خانه هیچ وقت به این راحتی نبوده است. دیگر لازم نیست پودر آماده پنکیک خریداری کنید و تنها...

15 تیر 1402

شرح سازمان میادین درباره افزایش قیمت دام زنده برای عید قربان

مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره بار شهرداری تهران در تشریح افزایش قیمت دام زنده در مراکز عرضه، گفت: این قیمت گذاری به وسیله وزارت جهاد کشاورزی انجام می گردد و بر همین اساس 185 هزار تومان برای هر کیلو دام زنده مشخص شده است.

8 تیر 1402

اینتل Core i3 در برابر i5 و i7؛ کدام CPU را باید خریداری کنید؟

پردازنده (CPU) مغز کامپیوتر است و برای پردازش حجم عظیمی از داده ها، پردازنده باید قدرت بالایی داشته باشد. متاسفانه پردازنده های اینتل نام های گیج کننده ای دارند و پرفروش ترین CPUهای این شرکت با برندهای Core i3 و i5 و i7 به فروش می رسند. در این میان همچنان بسیاری...

7 تیر 1402

1800 جلد کتاب به کتابخانه مرکزی دانشگاه کردستان اهداء شد

به گزارش خبرنگاران در سنندج، حامد قادرزاده اظهار کرد: کیومرث ایراندوست از اساتید گروه شهرسازی دانشگاه کردستان، طی اقدامی خیرخواهانه یک هزار و 800 جلد کتاب به کتابخانه مرکزی و مرکز اسناد دانشگاه کردستان اهدا شد.

5 تیر 1402

علی بابا تعلیق شد ولی همچنان بلیت می فروشد

تسنیم نوشت: درحالی طبق نامه معاون هوانوردی سازمان هواپیمایی قرار بود فعالیت علی بابا به علت گرانفروشی از امروز تعلیق گردد که این مجموعه همچنان فعالیت ادامه می دهد.

25 خرداد 1402

گیاهخوار بودن، یکی از شروط کارفرما برای استخدام!

کارفرمایی برای استخدام کارمندان خود، شرط عجیبی گذاشته است. او می خواهد که همه کارمندانش گیاهخوار باشند.

24 خرداد 1402

نظر مارک زاکربرگ در خصوص اپل ویژن پرو چیست؟ ، نقد رقیب اصلی اپل بر هدست واقعیت مجازی

مارک زاکربرگ موسس و مدیر عامل متا رقیب اصلی اپل، نظرات خود را در خصوص ویژن پرو اپل به اشتراک می گذارد.

23 خرداد 1402

چرا دانش آموزان تنبل در آینده افراد پیروز تری می شوند؟

دانش آموزان تنبل برای ثابت کردن پیروز بودن شان نیازی به نمره ندارند. آن ها در مسیر دنبال کردن اهداف شان، برای به دست آوردن تمجید دیگران کوشش نمی نمایند و بیشتر به رضایت خاطر خودشان از کاری که انجام داده اند اهمیت می دهند.

21 خرداد 1402

با 300 میلیون تومان در تهران خانه رهن کنید

آنالیز های میدانی نشان می دهد اگرچه در تهران قیمت رهن و اجاره بالا رفته است اما هم اکنون می تواند با داشتن 300 تا 400 میلیون تومان در کلان شهر تهران خانه رهن کرد.

11 خرداد 1402

رسیدن ساوند کلاد به سودآوری به بهای اخراج 8 درصد از کارمندان

به گزارش خبرنگاران به نقل از انگجت، آگوست سال 2022 میلادی شرکت ساند کلاد 20 درصد پرسنل خود را به دلیل شرایط مالی چالش برانگیز اخراج کرد. این درحالی است که شرکت های بزرگتری مانند گوگل، متا، آمازون و غیره برای کاهش هزینه ها تعداد بیشتری از کارمندان خود را...

4 خرداد 1402

تصویری جالب و قدیمی از جاده رشت به قزوین؛ 65 سال قبل

عکسی از استراحتگاه در جاده قزوین رشت در سال 1337 که به وسیله چارلز شرودر، عکاس آمریکایی گرفته شده است.

3 خرداد 1402

جی تی ای 6 ممکن است در اوایل 2024 منتشر گردد

تاریخ انتشار جی تی ای 6 (Grand Theft Auto 6) به عنوان یکی از موردانتظارترین بازی های این نسل، در حال حاضر مورد توجه بسیاری از افراد قرار گرفته است و گزارش مالی اخیر کمپانی تیک تو (Take-Two) نشان می دهد که این بازی ممکن است در اوایل سال 2024 میلادی منتشر گردد.

1 خرداد 1402
تعداد: (195)