اولین و تنها بسته الحاقی سایپربانک 2077 معرفی گردید؛ تریلر آن را دیدن کنید

به گزارش گل پدیده، استودیوی سی دی پراجکت رد (CD Projekt RED) به طور رسمی از اولین بسته الحاقی سایبرپانک 2077 با نام Phantom Liberty رونمایی نموده است.

اولین و تنها بسته الحاقی سایپربانک 2077 معرفی گردید؛ تریلر آن را دیدن کنید

این بسته الحاقی داستان محور بزرگ که به عنوان یک تجربه جاسوسی هیجان انگیز توصیف شده، به نظر می رسد که تنها بسته الحاقی داستان محور بازی خواهد بود. البته مدت ها پیش فرض بر این بود که مانند بازی قبلی سازنده یعنی ویچر 3، سایبرپانک 2077 نیز دو بسته الحاقی پس از عرضه دریافت می نماید. این در حالی است که استودیوی سازنده نیز بارها قبل از انتشار این بازی این مورد را ذکر نموده بود.

با این حال، به نظر می رسد که برنامه های سی دی پراجکت رد تغییر نموده است. این توسعه دهنده لهستانی در پاسخ به نظر یکی از هواداران در خصوص تریلر منتشر شده، رسما تایید کرد که Phantom Liberty اولین و تنها بسته الحاقی برنامه ریزی شده خواهد بود که برای این بازی اکشن و نقش آفرینی دنیا باز عرضه می گردد. این اولین باری نیست که استودیو برنامه های پس از عرضه سایبرپانک 2077 را تغییر می دهد که البته با توجه به شرایط اسفناک بازی در زمان انتشار، جای تعجب ندارد. از زمان عرضه بازی در دسامبر 2020، توسعه دهنده در کوشش برای انتشار به روزرسانی هایی بوده که بازی را به سطح قابل قبولی از کیفیت برسانند. این آپدیت ها منجر به تغییر برنامه های استودیو شده اند.

به عنوان مثال جالب است بدانید که یک بازی مستقل چند نفره با موضوع بازی سایبرپانک نیز در برهه ای برای توسعه برنامه ریزی شده بود که در نهایت به علت مسائل بازی اصلی لغو شد. بعلاوه سی دی پراجکت رد قبلا نیز اعلام نموده است که جهت توسعه اولین بسته الحاقی سایبرپانک 2077، آخرین باری است که این استودیو از موتور بازی سازی خود یعنی REDengine استفاده می نماید و آنریل انجین 5 را برای ساخت بازی بعدی ویچر استفاده خواهد نمود.

Cyberpunk 2077: Phantom Liberty در سال 2023 برای پلی استیشن 5، ایکس باکس سری و رایانه های شخصی عرضه می گردد و این بسته از کنسول های نسل قبل پشتیبانی نخواهد نمود. از طرفی به نظر می رسد که پچ نو 1.6 بازی که با نام Edgerunners Update شناخته می گردد، آخرین به روزرسانی برای نسخه های نسل هشتم بازی خواهد بود. این به روزرسانی به علت ارتباط خود با انیمه Cyberpunk: Edgerunners که به زودی از نتفلیکس پخش می گردد، محتویاتی را با موضوع این سریال به بازی اضافه خواهد نمود. در ادامه می توانید تریلر اولین بسته الحاقی بازی را مشاهده کنید.

منبع: Polygon

منبع: دیجیکالا مگ

به "اولین و تنها بسته الحاقی سایپربانک 2077 معرفی گردید؛ تریلر آن را دیدن کنید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اولین و تنها بسته الحاقی سایپربانک 2077 معرفی گردید؛ تریلر آن را دیدن کنید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید