چرا بازی Star Wars Outlaws در یک دوره زمانی کمتر شناخته شده جریان دارد؟

به گزارش گل پدیده، سری جنگ ستارگان از داستان های بی شماری تشکیل شده است که در یک جدول زمانی گسترده قرار دارند. بسیاری از روایت ها در سال های مختلف اتفاق می افتند، اگرچه سازماندهی آن ها با قرار دادنشان در بطن فیلم های جنگ ستارگان، اغلب آسان تر است. با این حال تا به امروز به تعداد کمی از قسمت های خطوط زمانی جنگ ستارگان به مقدار وقایع پیرامون سه گانه اصلی فیلم ها پرداخته شده است. بنابراین جای تعجب نیست که توسعه دهنده بازی Star Wars Outlaws یعنی مسیو اینترتینمنت (Massive Entertainment) در حال بازگشت به سه گانه اصلی برای اثر نو و دنیا باز خود است اما جالب است بدانید که آن ها بخشی از آن جدول زمانی خاص را انتخاب نموده اند که ما اغلب در رسانه های مدرن جنگ ستارگان اثری از آن نمی بینیم.

چرا بازی Star Wars Outlaws در یک دوره زمانی کمتر شناخته شده جریان دارد؟

بازی Star Wars Outlaws پروژه آینده یوبی سافت (Ubisoft) دربار ه جنگ ستارگان است. در این بازی، بازیکنان شخصیت کی وس (Kay Vess) را کنترل خواهند کرد؛ یک یاغی که در پی آزادی و ابزاری برای آغاز یک زندگی تازه است. او تا جایی که ما می دانیم، یک جدای نیست و در واقع به یک شخصیت سرکش از نوع هان سولو نزدیک تر است. کِی بیشتر علاقه مند به این است که دزدی کند و در بین تحت تعقیب ترین افراد کهکشان قرار گیرد. با این حال شاید بپرسید که این یاغی چگونه میخواهد از این جنایات بلندپروازانه فرار کند؟ چرا مجریان قانون یا حتی امپراتوری تمام کوشش خود را صرف دستگیری او نمی نماید؟ در جواب این سؤالات می توان گفت که آن ها بیش از حد مشغول جنگیدن در جنگ داخلی کهکشانی هستند.

طبق اطلاعاتی که اخیرا از بازی منتشر شده است، Star Wars Outlaws بین رویدادهای فیلم های The Empire Strikes Back و Return of the Jedi اتفاق خواهد افتاد. ممکن است بپرسید که چرا توسعه دهندگان این دوره زمانی را انتخاب نموده اند؟ به نظر می رسد که آن ها این کار را ننموده اند. به گفته کارگردان بازی یعنی جولیان گریتی (Julian Gerighty)، کمپانی لوکاس فیلم این دوره زمانی را پیشنهاد نموده است. البته او بیان نموده که این در واقع انتخابی عالی برای نیازهای خلاقانه مختلف استودیو بوده است.

همان طور که کارگردان استیو بلنک (Steve Blank) شرح می دهد، جنگ داخلی کهکشانی در آن دوره زمانی به اوج خود می رسد. امپراتوری کهکشانی منابع زیادی را به شکار بقایای اتحاد شورشیان اختصاص داده و در نتیجه افراد کمی برای انجام وظایف دیگر از جمله اجرای قانون محلی به جای مانده اند. آن خلاء قدرت در سطح محلی به قانون شکنان با هر شکلی فرصتی برای رشد داده است. کِی وس به عنوان یک شرور در حال رشد، در پی استفاده از این فرصت است تا نامی برای خود دست و پا کند.

در حالی که تصمیم به قرار دادن Star Wars Outlaws در بین دو تا از برترین فیلم های سری به بعضی از مسائل روایی می پردازد، مسائل طراحی دیگری را هم ایجاد نموده است. همانطور که بندیکت پودلزنیگ (Benedikt Podlesnigg)، کارگردان هنری بازی اظهار دارد، استودیو نمی توانسته مکان های معروف فیلم ها را همان طور که هواداران می شناختند، بازسازی کند. بدین ترتیب کِی و همراهانش از بسیاری از مکان ها دور می مانند.

به این ترتیب، مسیو اینترتینمنت باید مکان های تازهی را ایجاد می کرد که همچنان به قانون تثبیت شده این مجموعه پایبند باشد. البته، از آنجایی که Outlaws جنبه تازهی از کهکشان جنگ ستارگان را به هواداران نشان خواهد داد، این بعلاوه به طراحان دنیا بازی اجازه داد تا سیارات تازهی که بازیکنان هرگز ندیده بودند، مانند قمر خشک توشارا را خلق نمایند.

جالب است بدانید که یکی از قدیمی ترین آثار مربوط به جنگ ستارگان که در همان دوره زمانی جریان دارد، یک بازی ویدئویی با نام Shadows of the Empire در سال 1996 است. این بازی بسیاری از رویدادهای مهم را که بین امپراتوری ضربه می زند و بازگشت جدای اتفاق افتاده، پوشش می دهد. از طرفی این دوره زمانی در کمیک های اخیر این مجموعه محبوب تر از قبل شده است. مهم تر از همه، سری کمیک های Star Wars: Bounty Hunters نیز این ایده را آنالیز کرد که سال های بین دو فیلم ذکر شده، نشان دهنده زمان بی قانونی برای کهکشان است.

با این حال به طور کلی این دوره زمانی خاص همواره در مقایسه با چیزی مانند The Clone Wars، مورد علاقه رسانه های مختلف قرار نگرفته است، بنابراین باید دید که اولین بازی دنیا باز جنگ ستارگان چگونه آن را ارائه می نماید. بازی Star Wars Outlaws در سال 2024 برای پلی استیشن 5، ایکس باکس سری ایکس/اس و رایانه های شخصی منتشر خواهد شد.

منبع: Den of Geek

منبع: دیجیکالا مگ

به "چرا بازی Star Wars Outlaws در یک دوره زمانی کمتر شناخته شده جریان دارد؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چرا بازی Star Wars Outlaws در یک دوره زمانی کمتر شناخته شده جریان دارد؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید