تلویزیون گیمینگ ردمی X پرو با کیفیت 4K و رفرش ریت 120 هرتز رونمایی شد

به گزارش گل پدیده، ردمی به تازگی از تلویزیون گیمینگ نو خود تحت عنوان X پرو رونمایی نموده است. محصولی که از کیفیت 4K و رفرش ریت 120 هرتز بهره می برد.

تلویزیون گیمینگ ردمی X پرو با کیفیت 4K و رفرش ریت 120 هرتز رونمایی شد

ردمی را شاید بیشتر با گوشی هایش بشناسیم اما این شرکت چینی در زمینه فراوری محصولات دیگر هم فعالیت می نماید که از جمله این موارد می توان به تلویزیون اشاره نمود. روز گذشته هم این شرکت از یک تلویزیون بسیار مجذوب نماینده برای گیمرها رونمایی کرد؛ محصولی با نام ردمی X پرو که در دو مدل 65 و 75 اینچی در دسترس قرار گرفته است و به ترتیب 3000 و 4300 یوآن (415 و 595 دلار) قیمت گذاری شده است.

به عنوان یک تلویزیون گیمینگ، این محصول قابلیت های مجذوب نمایندهی هم دارد که از جمله این موارد می توان به رفرش ریت 120 هرتزی اشاره نمود که تطبیق پذیر هم هست. البته منظور از تطبیق پذیر این است که تلویزیون رفرش ریت خود را به صورت هوشمند با رفرش ریت خروجی بازی تنظیم می نماید تا از لرزش های ناخواسته صفحه جلوگیری گردد.

این تلویزیون گیمینگ از وضوح تصویر 2160 × 3840 پیکسل بهره می برد و 94٪ از فضای رنگی DCI-P3 را هم پوشش می دهد. پشتیبانی از دالبی ویژن و دالبی اتموس هم در بین معینات فنی ردمی X پرو دیده می گردد. علاوه بر این قابلیت ها، وقتی این تلویزیون تشخیص دهد که یک بازی روی آن در حال انجام است، به صورت اتوماتیک حالت تأخیر کم را فعال می نماید تا بدین ترتیب تصویر با کمترین اندازه تأخیر برای کاربر به نمایش گذاشته گردد. بعلاوه یک سری از قابلیت هایی که برای بازی غیر ضروری هستند هم غیرفعال می شوند تا در کاهش زمان تأخیر تأثیر مثبتی داشته باشند.

از لحاظ عملکرد پردازشی، تلویزیون یادشده از یک پردازنده 4 هسته ای از نوع Cortex-A73 بهره می برد که در کنار 3 گیگابایت حافظه رم و 32 گیگابایت حافظه داخلی، به خوبی می تواند از پس پردازش های مورد احتیاج بر بیاید. پشتیبانی از استاندارد FreeSync پریمیوم AMD هم باعث شده اجرای بازی ها روی آن با پلتفرم AMD بسیار مجذوب نماینده تر باشد. علاوه بر این ها، می گردد این تلویزیون را به محصولاتی نظیر کنسول های دستی، کنسول هایی نظیر پلی استیشن و ایکس باکس و کامپیوترهای شخصی متصل کرد و تجربه لذت بخشی از انجام بازی های مختلف داشت.

این تلویزیون از قابلیت Cloud Gaming هم پشتیبانی می نماید و در نتیجه به کاربران این اجازه را می دهد تا بیش از 40 عنوان را بدون اینکه اصلا احتیاجی به دانلود آن ها داشته باشند، تجربه نمایند. این قابلیت به لطف همکاری دو شرکت ردمی و Migu Kuaiyou در تلویزیون ردمی X پرو وجود دارد.

از لحاظ اتصالات، این محصول از پورت HDMI 2.1 و HDMI 2.02، رابط USB 2.02، پورت کابل شبکه، یک ورودی AV و آنتن پشتیبانی می نماید. معین نیست آیا ردمی میخواهد این محصول را در بازار جهانی به فروش برساند یا خیر و فعلا هم خبری در این رابطه منتشر نشده است.

منبع: Gizmochina

منبع: دیجیکالا مگ

به "تلویزیون گیمینگ ردمی X پرو با کیفیت 4K و رفرش ریت 120 هرتز رونمایی شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تلویزیون گیمینگ ردمی X پرو با کیفیت 4K و رفرش ریت 120 هرتز رونمایی شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید