قیمت و مشخصات گوشی ردمی نوت 12R فاش شد

به گزارش گل پدیده، مدتی قبل شیائومی در چین از گوشی ردمی نوت 12R پرو رونمایی کرد و این گوشی به دیگر مدل های سری نوت 12 ملحق شد. حالا این شرکت می خواهد ردمی نوت 12R را راهی بازار کند که به لطف افشای مشخصات آن، می توانیم به ویژگی ها و البته قیمت این گوشی بپردازیم.

قیمت و مشخصات گوشی ردمی نوت 12R فاش شد

طراحی ردمی نوت 12R مشابه دیگر گوشی های این سری است. بعلاوه ماژول دوربین این گوشی، طراحی پوکو F5 را به یاد می آورد ولی احتمالا جذابیت F5 را ندارد. برای این گوشی از نمایشگر حفره دار دارای حاشیه های باریک استفاده شده و ماژول دوربین هم از دو دوربین اصلی تشکیل شده است. از دیگر ویژگی های ردمی نوت 12R می توانیم به بهره گیری از حسگر اثر انگشت تعبیه شده در دکمه پاور اشاره کنیم.

مقدار نمایشگر به 6.79 اینچ می رسد که مبتنی بر رزولوشن فول اچ دی پلاس است. بعلاوه اسنپدراگون 4 نسل 2 قرار است به عنوان قلب تپنده این گوشی انجام وظیفه کند. به نظر می رسد ردمی نوت 12R یکی از اولین گوشی های مجهز به این تراشه خواهد بود. در کنار تراشه هم حداکثر 8 گیگابایت رم و 256 گیگابایت حافظه داخلی قرار گرفته است. حافظه داخلی گوشی قابل افزایش است و کاربران با استفاده از کارت microSD با حداکثر ظرفیت 1 ترابایت می توانند چنین کاری را انجام دهند. برای ثبت عکس های سلفی با این گوشی باید از دوربین 5 مگاپیکسلی بهره ببرید و در کنار دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی هم یک دوربین 2 مگاپیکسلی قرار گرفته است.

انرژی گوشی از طرف باتری 5000 میلی آمپر ساعتی تامین می گردد که از شارژ 22.5 واتی پشتیبانی می نماید. مدل 4/128 گیگابایتی این گوشی با قیمت 153 دلار راهی بازار چین خواهد شد و مدل 8/256 گیگابایتی هم 250 دلار قیمت دارد. به احتمال زیاد طی روزهای آینده این گوشی رسما رونمایی می گردد.

منبع: GizmoChina

منبع: دیجیکالا مگ

به "قیمت و مشخصات گوشی ردمی نوت 12R فاش شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قیمت و مشخصات گوشی ردمی نوت 12R فاش شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید