جزییات افزایش رقم یارانه ها اعلام شد

به گزارش گل پدیده، معاون امور رفاهی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: تعداد فروشگاه های متصل به طرح کالابرگ در حال حاضر به 90 هزار فروشگاه رسیده که به زودی این تعداد به 100 هزار فروشگاه می رسد.

جزییات افزایش رقم یارانه ها اعلام شد

به گزارش تسنیم، علیرضا عسگریان، معاون امور رفاهی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در جمع گل پدیده گفت: طرح کالابرگ الکترونیکی بر اساس تکلیف قانون بودجه اجرا می گردد که برای همه یارانه بگیران اعتبار کالابرگ الکترونیکی یک ماه زودتر از یارانه نقدی شارژ می گردد که افراد می توانند با کارت بانکی سرپرست خانوار از 11 قلم کالای مورد نظر شامل مرغ، تخم مرغ، گوشت منجمد، قند و شکر، روغن، ماست، شیر، پنیر، ماکارونی و حبوبات خریداری نمایند.

وی اضافه نمود: بعلاوه سه دهک کم عایدی خانوار علاوه بر اینکه یک ماه اعتبار یارانه آن ها زودتر واریز می گردد اگر بتوانند حداقل 50 درصد از یارانه 400 هزار تومانی خود را صرف خرید 11 قلم کالا نمایند، در آن صورت 120 هزار تومان معادل 30 درصد یارانه اضافه به حساب آن ها واریز می گردد که از این شارژ اضافی هم باید برای خرید 11 قلم کالا استفاده نمایند.

معاون امور رفاهی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی توضیح داد: 11 قلم کالای سبد کالابرگ الکترونیکی از تورم مصون نگه داشته می گردد و در حال حاضر اگر کسی از سه دهک پایین جامعه 50 درصد از 11 قلم را خریداری کند حدود 40 هزار تومان بابت تورم حادث شده بر این کالا ها دریافت می نماید بعلاوه 120 هزار تومان هم یارانه اضافه و در مجموع حدود 160 هزار تومان به شرط خرید از این 11 قلم کالا نصیبش می گردد.

وی ادامه داد: در حال حاضر جمعیت سه دهک کم عایدی جامعه شامل حدود 8 میلیون خانوار یا 29 میلیون نفر هستند که از این تعداد تا کنون یک میلیون خانوار معادل 3.2 میلیون نفر از کالابرگ الکترونیکی استقبال نموده اند و با اطلاع رسانی بیشتر در آینده اندازه استقبال بیشتر خواهد شد.

عسگریان گفت: افراد با نصب برنامک شما شبکه ملی اعتبار و یا کد دستوری #1463*500* از آدرس فروشگاه ها و 90 هزار فروشگاه همکار در طرح کالابرگ اطلاع پیدا نمایند و با نصب برنامک شما نزدیک ترین فروشگاه طرف قرارداد با کالابرگ به آن ها معرفی می گردد.

وی اضافه نمود: تعداد فروشگاه های متصل به طرح کالابرگ در حال حاضر به 90 هزار فروشگاه رسیده که به زودی این تعداد به 100 هزار فروشگاه می رسد و به زودی پوستر هایی بر روی شیشه مغازه ها نصب خواهد شد که این فروشگاه متصل به طرح کالابرگ الکترونیکی است و مردم می توانند از آن فروشگاه ها برای کالا های مورد نظر کالابرگ الکترونیکی استفاده نمایند.

معاون امور رفاهی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی ادامه داد: 11 قلم کالای حاضر در طرح کالابرگ الکترونیکی بر اساس تحقیقات حساب شده است و کم و زیاد شدن آن احتیاج به تحقیقات زیاد و تأیید سازمان غذا و داور و انستیتو تغذیه دارد.

منبع: فرارو

به "جزییات افزایش رقم یارانه ها اعلام شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جزییات افزایش رقم یارانه ها اعلام شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید