جی تی ای 6 ممکن است در اوایل 2024 منتشر گردد

به گزارش گل پدیده، تاریخ انتشار جی تی ای 6 (Grand Theft Auto 6) به عنوان یکی از موردانتظارترین بازی های این نسل، در حال حاضر مورد توجه بسیاری از افراد قرار گرفته است و گزارش مالی اخیر کمپانی تیک تو (Take-Two) نشان می دهد که این بازی ممکن است در اوایل سال 2024 میلادی منتشر گردد.

جی تی ای 6 ممکن است در اوایل 2024 منتشر گردد

در طول دهه های فعالیت خود، راک استار (Rockstar) بعضی از بزرگترین بازی های صنعت از جمله رد دد ریدمپشن 2 و L.A. Noire را منتشر نموده است، اما این سری جی تی ای است که با نام این استودیوی مشهور گره خورده است. حتی قبل از اینکه به طور رسمی در خصوص توسعه جی تی ای 6 حرفی زده گردد، شایعات زیادی در خصوص این بازی و بخش های مختلف آن از شخصیت ها تا دنیا آن وجود داشت. البته حدس های زیادی در خصوص زمان عرضه آن نیز وجود داشت که طبق نوترین گزارش های منتشر شده، به نظر می رسد که بازی بعدی این سری زودتر از آنچه انتظار می رفت عرضه گردد.

در واقع این امکان وجود دارد که جی تی ای 6 در سال 2024 منتشر گردد. این اطلاعات برگرفته از یک گزارش مالی منتشر شده به وسیله تیک تو است که طبق آن، این شرکت در چند سال گذشته در حال آماده شدن برای انتشار یک مجموعه فوق العاده قوی از محصولات بوده است و این می تواند عصر نوی را شروع کند که منجر به سود بیش از 8 میلیارد دلار خواهد شد. با توجه به اینکه سال مالی 2025 در آوریل 2024 شروع می گردد، این گزارش نشان می دهد که چیزی بزرگ در راه است که شامل بیش از یک بازی خواهد بود. راک استار بعلاوه انتظار دارد که با رشد بیشتر در نتایج خود در سال مالی 2026 و پس از آن، این روند را حفظ کند. به همین علت بسیاری حدس می زنند که این اطلاعاتی را در رابطه با تاریخ انتشار جی تی ای 6 به ما می دهد.

لازم به ذکر است که تیک تو در سال مالی گذشته به رکورد سود خالص سالانه 5.3 میلیارد دلاری دست یافت که به لطف خریداری استودیوی زینگا (Zynga) نیز بود. قبل از آن، سود خالص سالانه این شرکت حدود 3 میلیارد دلار بود. با توجه به اینکه این شرکت انتظار دارد در سال مالی 2026 روند رو به رشد خود را حفظ کند، تصور اینکه یک جی تی ای آنلاین نو که در کنار نسخه ششم سری عرضه گردد، سخت نیست؛ مجموعه ای که فروش آن ظاهرا از 400 میلیون نسخه عبور نموده است.

البته ناگفته نماند که این اطلاعات فعلا حدس و گمان است و جی تی ای 6 هنوز حتی هیچ تریلری دریافت ننموده و معین نیست که این بازی مورد انتظار واقعا چه زمانی عرضه خواهد شد. با این حال از زمان لو رفتن ویدیوهایی از آن در سال 2022، صحبت نکردن در خصوص آن برای هواداران و صنعت به طور کلی سخت بوده است. این در حالی است که از زمان انتشار آخرین نسخه حتی با وجود رکوردشکنی های مستمر آن، سال های زیادی می گذرد.

منبع: Gematsu

منبع: دیجیکالا مگ

به "جی تی ای 6 ممکن است در اوایل 2024 منتشر گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جی تی ای 6 ممکن است در اوایل 2024 منتشر گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید