اخبار صنعت

کراس اوور ریرا به فراوری انبوه می رسد ، فهرست آپشن های قطعی ریرا اعلام شد

کراس اوور ریرا به فراوری انبوه می رسد. قرار است 500 دستگاه از اولین شاسی بلند ایران خودرو به فراوری برسد. مشخصات فنی و امکانات اولین شاسی بلند ایران خودرو چیست؟

29 شهریور 1402

شکار تازه جیمزوب از دل کیهان، عکس

دیجیاتو نوشت: تصویر بسیار زیبایی که تلسکوپ جیمز وب از پدیده هربیگ هارو منتشر نموده است، خروج انرژی از یک ستاره جوان را نشان می دهد.

27 شهریور 1402

شما بگویید؛ کدام محصول رویداد اخیر اپل بیشتر توجه تان را جلب کرد؟

اپل در رویداد روز سه شنبه، 12 سپتامبر 2023 (21 شهریور) از گوشی های سری آیفون 15 در چهار مدل استاندارد، پلاس، پرو و پرو مکس، ساعت هوشمند اپل واچ سری 9 و اپل واچ اولترا 2 رونمایی کرد. حال شما بگویید کدام یک از این محصولات توانسته بیشتر نظر مثبت شما را به خود جلب...

23 شهریور 1402

کاهش هزینه تعمیرات با تنها ارائه دهنده خدمات تخصصی مشاوره؛ نمایندگی تعمیر یخچال سامسونگ در کرج

یخچال های سامسونگ به عنوان یکی از پیشرو های صنعت یخچال فریزر خانگی شناخته می شوند. این دستگاه های برودتی با طراحی مدرن، فناوری های نوآورانه، و کارایی برترشان به عنوان انتخابی محبوب در بازار جهانی و به خصوص در بازار ایران رضایت خریداران بسیاری را جلب...

18 شهریور 1402

خرید انواع پروفیل میلگرد ساختمانی از سایت فولاد مهر سهند

در ساختمان سازی، برای استحکام مقاومتی و کششی مورد احتیاج ساختمان، از انواع پروفیل استفاده می نمایند که باعث کاهش وزن کلی پروژه می گردد.

16 شهریور 1402

کاهش 10 تا 15 درصدی قیمت 200 قلم انواع روغن از امروز

مدیرکل دفتر بازرسی و نظارت بر کالا های اساسی وزارت جهاد کشاورزی گفت: از امروز شاهد کاهش قیمت 10 تا 15 درصدی 200 قلم انواع روغن در کشور هستیم.

12 شهریور 1402

80 درصد تحقیقات دارویی در کشور نوآورانه است ، 1285 شرکت دانش بنیان در حوزه سلامت فعالند

40 درصد از فعالیت شرکت های دانش بنیان حوزه سلامت در زمینه فراوری مواد اولیه است و 52 مرکز تحقیقاتی حوزه دارو هم مطالعاتشان را به حوزه نوآوری و فناوری اختصاص داده اند.

1 شهریور 1402

سنگ مالون یا لاشه بیشتر مناسب کدام آب و هوا برای اجرا در نما هستند؟

در طراحی نماهای ساختمانی، انتخاب مواد مناسب برای اجرا از جمله عوامل مهمی است که باید در نظر گرفته گردد. در این مقاله، به آنالیز سنگ مالون یا سنگ لاشه به عنوان گزینه محبوب در اجرای نماها پرداخته و به آنالیز آنها در شرایط آب و هوایی مختلف می پردازیم.

25 مرداد 1402

شروع بازسازی و نجات بخشی بنای تاریخی کارخانه پنبه جاجرم

ایسنا/ براساس آخرین گزارشهای منتشر گشته، شروع بازسازی و نجات بخشی بنای تاریخی کارخانه پنبه جاجرم صورت پذیرفت.

24 مرداد 1402

ترفند های کاربردی برای تمیز کردن اجاق گاز

شاید برای ما بیشتر از تمیزی شعله ها گاز، تمیز کردن چدن اجاق گاز یا صفحه اجاق گاز مهم باشد، اما تمیز بودن شعله های اجاق گاز نیز جزو ضروریات سالم ماندن اجاق گاز است. با ما همراه باشید.

11 مرداد 1402

یک کیک خوشمزه برای عاشقان شکلات

آنهایی که شکلات دوست دارند مطمئنا از خوردن هر دسر و شیرینی ای که با شکلات درست می گردد هم لذت می برند.

28 تیر 1402

از زیبایی بلبر زبانتان بند می آید! ، فیلم و عکس

خبرنگاران: روستای بلبر، روستایی است در کردستان در قلب منطقه اورمان تخت. این روستا در دهستان شالیار قرار گرفته است.

25 تیر 1402

ورود چینی ها به دنیای شگفت انگیز خودران های برقی ، نیو با قابلیت راهنمایی اتوماتیک در دسترس است

خودروی برقی و هوشمند نیو با قابلیت راهنمایی اتوماتیک اکنون در شهر پکن در دسترس است.

22 تیر 1402

آنالیز دلیل پیچیدن بوی دود اگزوز داخل ماشین

نقص فنی خودرو مهم ترین دلیل پیچیدن بوی دود اگزوز داخل ماشین است. اختلال در عملکرد مبدل کاتالیزوری، نشتی اگزوز و بعلاوه ایرادات کابین خودرو، همگی مواردی هستند که موجب انتشار بوی ناخوشایند و خطرناک دود اگزوز در داخل ماشین می شوند.

20 تیر 1402

محیط زیست: کشت غیرمجاز برنج؛ عامل خشک شدن بخش هایی از هورالعظیم است

معاون محیط زیست طبیعی اداره کل حفاظت محیط زیست استان خوزستان گفت: مهمترین عاملی که باعث شده است تالاب هورالعظیم شرایط نامناسب امروز را داشته باشد، کشت غیرمجاز محصولات آب بر در بالادست حوضه آبریز کرخه در سال آبی جاری بوده است که در این میان، کشت شلتوک...

18 تیر 1402

ضرری که این سرگرمی به ایران می زند از حمله مغول بدتر است

یک اتومبیل شاسی بلند دو دیفرانسیل کافی است تا دیگر کوه و جنگل و کویری نباشد که ندیده باشید. یک کاروان هم باشید چه بهتر، حتما با یک گروه بیشتر خوش می گذرد؛ وقتی فرقی نکند آن کوهستانی که قرار است از دامنه های آن بالا بروید چه پوشش گیاهی دارد یا آن تپه ماهوری...

11 تیر 1402

ساخت خودرو به سبک معماران معروف به وسیله هوش مصنوعی

Moss و Fog با استفاده از ابزار مولد هوش مصنوعی Midjourney کاری در این راستا انجام داده اند تا دو صنعت بسیار متضاد را گرد هم آورند. آنها پیروز به فراوری خودروهایی به سبک طراحان معروف معماری قرن بیستم شده اند که هرگز دیده نشده اند.

11 تیر 1402

شرح سازمان میادین درباره افزایش قیمت دام زنده برای عید قربان

مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره بار شهرداری تهران در تشریح افزایش قیمت دام زنده در مراکز عرضه، گفت: این قیمت گذاری به وسیله وزارت جهاد کشاورزی انجام می گردد و بر همین اساس 185 هزار تومان برای هر کیلو دام زنده مشخص شده است.

8 تیر 1402

ملاقات محبت آمیز تیم های ملی فوتبال ایران و ونزوئلا

سیدحمید سجادی وزیر ورزش و جوانان ایران امروز (سه شنبه) در حاشیه هفتمین اجلاس وزرا و مقامات ارشد ورزش کشورهای عضو یونسکو با وزیر ورزش ونزوئلا در باکوی جمهوری آذربایجان ملاقات و گفت وگو کرد.

6 تیر 1402

مکان های دیدنی شهرستان پارسیان در هرمزگان

شهرستان پارسیان یکی از شهرستان های استان هرمزگان به شمار میرود. این شهرستان از جنوب به خلیج فارس، از شمال به استان فارس، از غرب به استان بوشهر و از شرق به دو شهرستان بندر لنگه و بستک محدود می گردد.

4 تیر 1402
تعداد: (239)