ساخت فیلم های جدیدی در فرانچایز ارباب حلقه ها تایید شد

به گزارش گل پدیده، پیتر جکسون سازنده سه گانه ارباب حلقه ها و فیلم های هابیت ها در بیانیه ای که برای ورایتی فرستاده، مدعی شده که Embracer Group و کمپانی برادران وارنر در حال کار روی فیلم های جدیدی در این فرانچایز هستند.

ساخت فیلم های جدیدی در فرانچایز ارباب حلقه ها تایید شد

بر اساس گزارش های تایید شده، چند فیلم دیگر از مجموعه ارباب حلقه ها (Lord Of The Rings) در حال توسعه هستند که طی سال های آینده منتشر خواهند شد. بر اساس گفته های دیوید زاسلاو، مدیر ارشد وارنر برادرز، هواداران این فرانچایز می توانند بزودی شاهد فیلم های تازهی از این سری فیلم های بسیار پرطرفدار باشند.

فیلم های اورجینال ارباب حلقه ها با حضور بازیگرانی مانند سِر یان مک کلین، الیجا وود و ارولاندو بلوم توانست در باکس آفیس بیسش از 3 میلیارد دلار فروش بدست آورند.

این فیلم ها چندین جایزه اسکار نیز دریافت کردند و فیلم The Return of the King در سال 2004 جایزه برترین فیلم و برترین کارگردانی اسکار را برای پیتر جکسون به ارمغان آورد.

سریال ارباب حلقه ها: حلقه های قدرت (The Lord of the Rings: Rings of Power) نیز در سال 2022 از سرویس استریمینگ آمازون منتشر شد. با هزینه ای نزدیک به 800 میلیون دلار، این سریال زندگی در زمین میانی را هزاران سال پیش از اتفاقات کتاب ها و فیلم های ارباب حلقه ها روایت می نماید.

کار روی فصل دوم سریال از اکتبر سال گذشته شروع شده است. کمپانی گیمینگ سوئدی Embracer Group سال گذشته حقوق اقتباسی آثار جی آر آر تالکین را خریداری کرد که شامل ارباب حلقه ها و هابیت ها نیز می گردد. این بدان معناست که اگر فیلم یا سریالی ساخته شده یا قراردادی کالایی مرتبط با دنیای ارباب حلقه ها وجود داشته باشد، این کمپانی از آن منتفع شده و باید در فرایند توسعه آن نقش داشته باشد.

پیتر جکسون سازنده سه گانه ارباب حلقه ها و فیلم های هابیت ها در بیانیه ای که برای ورایتی فرستاده، مدعی شده که Embracer Group و کمپانی برادران وارنر در حال کار روی فیلم های تازهی در این فرانچایز هستند.

کمپانی Embracer Group نیز از این موضوع استقبال نموده و از همکاری با کمپانی برادران وارنر و نیو لاین سینما برای ساخت فیلم های تازهی در دنیای ارباب حلقه ها خبر داده است.

به نظر می رسد که فیلم های تازه ارباب حلقه ها روی محتوا های کتاب ها و نه بازنگری در فیلم های منتشر شده تمرکز خواهد داشت. اولین اقتباس از کتاب های تالکین در سال 2001 منتشر شد. در حالی که The Lord of the Rings: The Two Towers سال بعد منتشر شد، The Lord of the Rings: The Return of the King در سال 2003 به سینما ها آمد.

منبع: روزیاتو

منبع: فرادید

به "ساخت فیلم های جدیدی در فرانچایز ارباب حلقه ها تایید شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ساخت فیلم های جدیدی در فرانچایز ارباب حلقه ها تایید شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید