سمپوزیوم هنری دلدار دلوار برگزار گردید

به گزارش گل پدیده ، به مناسبت سالروز شهادت شهید رئیسعلی دلواری و روز مبارزه با استعمار انگلیس، سمپوزیوم هنری دلدار دلوار روز گذشته در موزه شهدا برگزار گردید.

سمپوزیوم هنری دلدار دلوار برگزار گردید

در این مراسم که با حضور هنرمندان برجسته شاهد و ایثارگر و مدیران بنیاد شهید و امور ایثارگران برگزار گردید، حمید ساروخانی، رییس اداره تجسمی و نمایشی بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: بنیاد شهید و امور ایثارگران به دور از شعارزدگی در راستای مردمی سازی اقداماتی انجام داده است که برگزاری این سمپوزیوم هنری یکی از آنهاست.

ساروخانی ادامه داد: معاونت فرهنگی بنیاد شهید و امور ایثارگران به مناسبت شهادت شهید رییسعلی دلواری و روز مبارزه با استعمار انگلیس از هنرمندان شاخص شاهد و ایثارگر دعوت کرد تا به اجرای آثار خود در این خصوص بپردازند.

وی اعلام نمود: تعدادی از هنرمندان هنر های تجسمی، تئاتر، نقاشی، خطاطی، مجسمه سازی و کاریکاتور با حضور در این مراسم، آثار خود را برای بینندگان به نمایش گذاشتند که مورد استقبال بسیار زیادی نهاده شد.

لازم به ذکر است اجرای تئاتر خیابانی دلدار دلوار که از آثار برگزیده جشنواره کشوری است در این مراسم تحسین بینندگان را دربرداشت و دیگر هنرمندان هم به خلق آثاری از این قهرمان ملی پرداختند.

منبع: ایبنا - خبرگزاری کتاب ایران

به "سمپوزیوم هنری دلدار دلوار برگزار گردید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سمپوزیوم هنری دلدار دلوار برگزار گردید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید