فرمول کونسیسائو برای پورتو بدون طارمی تعیین شد

به گزارش گل پدیده، پورتو امروز در شرایطی باید به مصاف سانتاکلارا بروند که مهدی طارمی و گروییچ به علت محرومیت، این ملاقات را از دست داده اند.

فرمول کونسیسائو برای پورتو بدون طارمی تعیین شد

به گزارش گل پدیده پورتو در شرایطی امشب به مصاف سانتاکلارا می رود که این تیم پس از پیروزی بزرگ هفته قبل برابر بنفیکا، توانست فاصله خود با صدر جدول رده بندی را کاهش داده و به هفته های آینده امیدوار باشد.

پورتو باید تمامی ملاقاتهای خود در هفت هفته به جای مانده را پیروز از زمین خارج گردد و از دست دادن امتیاز، هرگز گریبان آن ها را نگیرد. در عین حال، آبی و سفیدها باید منتظر باشند تا بنفیکا در ملاقاتهای پیش رو، متوقف گردد تا تیم سرجیو کونسیسائو با جذابیت بیشتری لیگ را دنبال کند.

آنها امروز در شرایطی باید به مصاف سانتاکلارا بروند که مهدی طارمی و گروییچ به علت محرومیت، این ملاقات را از دست داده اند. روزنامه آبولا نیز در گزارشی به موضوع جانشینی این 2 مهره اصلی پرداخته است.

آبولا نوشته فرمولی که پورتو برای بازی امشب اتخاذ می نماید، فرق چندانی با ترکیب هفته قبل برابر بنفیکا نخواهد داشت. با این حال، سرجیو کونسیسائو برای اینکه از پویایی تیمش کاسته نگردد، می تواند اوستاکیو را پشت مهاجم و تونی مارتینز را در نوک خط حمله و به جای مهدی طارمی قرار دهد.

تونی مارتینز که در این فصل به صورت جسته و گریخته، به عنوان بازیکن اصلی و ذخیره به میدان رفته و 11 گل نیز به ثمر رسانده است، امشب فرصت خوبی دارد تا برابر سانتاکلارا گلزنی نموده و جای خالی طارمی را پر کند.

منبع: همشهری آنلاین

به "فرمول کونسیسائو برای پورتو بدون طارمی تعیین شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فرمول کونسیسائو برای پورتو بدون طارمی تعیین شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید