منطقه ها آزاد بهشت سرمایه گذاران خرد و کلان

به گزارش گل پدیده، مدیرکل گردشگری و صنایع دستی شورایعالی منطقه ها آزاد به سرمایه گذاران بویژه در حوزه گردشگری، قول داد: هیچ پرونده سرمایه گذاری بلاتکلیف نمی ماند و در کمتر از دو هفته تعیین تکلیف می شود.

منطقه ها آزاد بهشت سرمایه گذاران خرد و کلان

به گزارش گل پدیده، محمد فرزاد میرزایی قلعه مدیر کل گردشگری و صنایع دستی شورایعالی منطقه ها آزاد در جمع کنشگران مالی و برگزارکنندگان نمایشگاه های بین المللی، ظرفیت های قانونی و جغرافیایی منطقه ها آزاد را بی بدیل توصیف کرد و این منطقه ها را بهشت سرمایه گذاران خرد و کلان ملی و بین المللی معرفی کرد.

او با اشاره به پراکنش جغرافیایی 48 منطقه آزاد و ویژه مالی کشور، اظهار کرد: با توجه به ظرفیت های مرزی بودن، بی نیازی به ویزا، تسهیل در امر مجوزات قانونی کسب وکار، وجود بالغ بر 850 بستۀ آماده سرمایه گذاری و البته شکل گیری زنجیره ارزش محصول متناسب با کار ویژه هر منطقه، عملا این منطقه ها به بهشت سرمایه گذارانی تبدیل شده است که قصد فراوری و فراوری کالاهایی را دارند که در منطقه ها آزاد، زنجیره آن تشکیل شده است.

مدیر کل گردشگری و صنایع دستی شورایعالی منطقه ها آزاد با اشاره به موقعیت ترانزیتی و البته تسهیل فرایندهای گمرکی در این منطقه ها آزاد، اظهار کرد: ظرفیت های هتلی منطقه ها آزاد و البته شبکه گردشگری موجود در این منطقه ها می تواند هم بستر سرمایه گذاری باشد و هم پازل سرمایه گذاری صاحبان ریسک را تکمیل کند.

میرزایی ادامه داد: در دولت سیزدهم این مسئولان و مدیران حوزه های مختلف منطقه ها آزاد هستند که دست سرمایه گذاران را به گرمی می فشارند و با تمام همت سازمانی و قانونی در تلاش هستند نهضت جذب سرمایه را تکمیل کنند؛ چراکه تشکیل ستاد جهش فراوری و سرمایه ذیل دفتر دبیر شورایعالی منطقه ها آزاد اشاره به تلاش وافر برای جلوگیری از خروج سرمایه از کشور دارد.

او در ادامه به تشریح شعار منطقه ها آزاد با عنوان بهشت سرمایه گذاران و البته منطقه ها آزاد تیم ملی اقتصاد بین الملل کشور پرداخت و افزود: در این دوره تلاش شده با رونق تشکیل تعاونی ها زمینه همگرایی سرمایه های خرد جامعه محلی فراهم شود و البته دبیرخانه شورایعالی و به تبع سازمان های منطقه ها آزاد با حضور در نمایشگاه های مختلف منطقه ای و بین المللی به رویکرد منطقه ها آزاد جهانی مردمی جامه عمل بپوشاند.

میرزایی این قول را داد در این دوره از حکمرانی منطقه ها آزاد هیچ پرونده سرمایه گذاری بخصوص در امر گردشگری بلاتکلیف نمی ماند و در کمتر از دو هفته با کمک ستاد جهش فراوری و سرمایه گذاری همه پرونده ها و درخواست ها تعیین تکلیف خواهد شد.

منبع: دنیای سفر

به "منطقه ها آزاد بهشت سرمایه گذاران خرد و کلان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "منطقه ها آزاد بهشت سرمایه گذاران خرد و کلان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید