واتساپ در دسترس تر از همواره، عکس

به گزارش گل پدیده، دیجیاتو نوشت: واتس اپ با هدف پیروی از مقررات نو اتحادیه اروپا، ظاهراً روی توسعه پشتیبانی از تعامل و چت با پلتفرم های دیگر کار می نماید. با این رویکرد، کاربرانی که حتی حساب واتس اپ ندارند، می توانند با کاربران این پیغام رسان ارتباط برقرار نمایند.

واتساپ در دسترس تر از همواره، عکس

برای مثال، با استفاده از این ویژگی تازه، کاربری از برنامه سیگنال می تواند به یک کاربر واتس اپ پیغام ارسال کند، حتی بدون اینکه در واتس اپ حساب کاربری داشته باشد.

قانونی تحت عنوان قانون بازارهای دیجیتال (DMA) اتحادیه اروپا با هدف اصلاح شرایط رقابت، قوانین سختگیرانه ای را به شرکت های بزرگ فناوری تحمیل می نماید. واتس اپ ظاهراً در کوشش است با هدف تبعیت از قوانین تازه، امکانات تازه ای را به پیغام رسان خود اضافه کند. به نظر می رسد این شرکت میخواهد برنامه خود را با قابلیت پشتیبانی از تعامل با برنامه های شخص ثالث به روز کند.

واتس اپ ظاهراً روی قابلیت های تعاملی تازهی کار می نماید

اسکرین شاتی که از به روزرسانی واتس اپ به اشتراک گذاشته شده است، نشان می دهد این شرکت روی توسعه قابلیت تازهی کار می نماید که به مقررات تازه اتحادیه اروپا مربوط می گردد. با توجه به اینکه این قابلیت درحال توسعه است، این بخش هنوز آماده نیست و در دسترس کاربران قرار ندارد. اما این اسکرین شات نشان می دهد که این شرکت روی توسعه چنین قابلیتی کار می نماید.

واتس اپ یک بازه زمانی 6 ماهه در اختیار دارد تا بتواند پیغام رسان خود را با مقررات تازه اروپا هماهنگ کند تا این سرویس قابلیت فعالیت در اتحادیه اروپا را داشته باشد. هنوز معین نیست قابلیت تازه درنهایت در دسترس کاربران سایر کشورهای فراتر از اتحادیه اروپا نیز قرار خواهد گرفت یا خیر.

با رویکرد تازه و قابلیت تعامل سایر برنامه ها با واتس اپ، بی شک شبکه ارتباطی این پیغام رسان گسترده تر می گردد و کاربران واتس اپ می توانند با افرادی که از برنامه های پیغام رسان مختلف استفاده می نمایند، در تعامل قرار گیرند. این رویکرد، رقابت با واتس اپ را برای برنامه های پیغام رسان شرکت های تازه وارد به بازار امکان پذیر می نماید.

باید دید درنهایت این به روزرسانی ها چه زمانی از سوی واتس اپ اجرایی می گردد و کاربران با چه مسائلی در این زمینه روبرو خواهند شد.

5858

منبع: خبرآنلاین

به "واتساپ در دسترس تر از همواره، عکس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "واتساپ در دسترس تر از همواره، عکس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید