5 توصیه مهم برای جوانی و زیبایی شما

به گزارش گل پدیده، راه هایی برای کند شدن روند پیری و به تاخیر انداختن آن وجود دارد. غذایی که می خوریم و نوع رفتار با بدنمان می توانند از پیری جلوگیری نمایند و گاهی حتی ما را جوان تر از آنچه واقعا هستیم نشان دهند.

5 توصیه مهم برای جوانی و زیبایی شما

سلول های بدن برای مبارزه با آسیب ها به مواد غذایی مناسب نیاز دارند و پوست نیز از این قاعده مستثنا نیست. مواد مغذی به تقسیم سلولی کمک می نمایند و موجب افزایش سطح انرژی آنها می شوند. غذاهای فرآوری شده، استرس، سموم مختلف و رژیم غذایی با مواد مغذی پایین پیری را سرعت می بخشند. حفاظت از خود در برابر مواد شیمیایی مضر و داشتن خواب کافی به همراه آرام سازی و ورزش همگی در درخشندگی پوست شما نقش دارند. در این مطلب از گل پدیده به موضوع توصیه های مهم برای جوانی و زیبایی می پردازیم.

توصیه های مهم برای جوانی و زیبایی

به مقدار کافی آب بنوشید

حتی اگر بدن شما دچار کم آبی باشد، نمی تواند به صورت بهینه عمل کند. هنگامی که بدنتان کم آب می شود، نشانه های آن در پوست شما نمایان می شود و ظاهری مات، پوسته پوسته، شل و آویزان پیدا می نماید. پس همیشه سعی کنید به مقدار کافی آب بنوشید.

از محصولات مراقبت از پوست طبیعی بهره ببرید

بسکمک از محصولات مراقبت از پوست حاوی مواد شیمیایی مضر هستند. هنگام انتخاب مرطوب نماینده ها و لوازم آرایشی در خصوص مواد تشکیل دهنده آن ها آنالیز کنید و اطمینان حاصل کنید که مواد موثر موجود در آنها بی ضرر هستند.

از محصولات شوینده غیرسمی بهره ببرید

پوست بدن ما در برابر مواد شوینده بسیار حساس است. پس بسیار مهم است که تماس پوست خود را با مواد شوینده حاوی مواد شیمیایی مضر محدود کنید تا از جذب آن ها به وسیله پوست جلوگیری کنید.

در محیط زندگی خود از یک یا چند گیاه نگهداری کنید

سطح آلودگی محیط های سربسته می تواند حتی از فضای آزاد بیشتر باشد. وجود یک گیاه در خانه شما یا روی میز شما در محل کار می تواند به عنوان یک فیلتر برای تصفیه آلودگی هوا عمل کند. ضمن اینکه استفاده از گیاهان در محیط زندگی، از نظر روانی نیز به حس مثبت شما کمک خواهد نمود.

روزانه به مقدار کافی ویتامینC دریافت کنید

یک رژیم غذایی مملو از ویتامین C شما را در دست یابی به پوستی با چروک کمتر کمک می رساند. پژوهشگران دریافته اند که پوستی که برای مدت طولانی به مقدار کافی ویتامین C دریافت نموده است بالغ بر 8 برابر بیشتر کلاژن فراوری می نماید؛ و همان طور که می دانید کلاژن یکی از عوامل مهم جوان سازی پوست است.

پیشنهاد مطالعه: بعلاوه می توانید مطلب موهای خود را با این روش های مجذوب کننده ببندید را مطالعه کنید.

منبع: پیام دلتا

به "5 توصیه مهم برای جوانی و زیبایی شما" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "5 توصیه مهم برای جوانی و زیبایی شما"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید