طراحی گرافیکی و چاپ

کتابی با موضوع ریاضی و بازی در بوشهر منتشر شد

به گزارش خبرنگاران در بوشهر، این کتاب از سری کتاب ها و ابزارهای آموزشی است که با تلفیقی از ریاضیات، بازی و سرگرمی به یادگیری جدول ضرب اعداد به دانش آموزان کمک می کند.

31 تیر 1402

اثر سفرهای بلندمدت فضایی بر مغز فضانوردان

با توجه به افزایش گردشگری فضایی در سال های اخیر، این یافته ها ممکن است مورد استقبال قرار بگیرند زیرا به نظر می رسد سفرهای فضایی کوتاه تر، تغییرات فیزیکی کمی را در مغز ایجاد می نمایند.

22 خرداد 1402

ماجرای این تصویر که همه تان دیده اید چیست؟، زنی که با یک ملحفه مشهور شد

جوزف پیشتر در سال 2012 در یک مصاحبه درباره آن روز گفته است: آنها یک ملحفه دور من پیچیدند و من یک چراغ رومیزی کوچک معمولی را در دست گرفتم و نگه داشتم. این لوگو زنی با مشعلی در دست مانند مجسمه آزادی را نشان می داد که از سال 1928 بدین سو در ابتدای تمامی فیلم...

21 خرداد 1402

تصاویر ، کوپه رویایی هیوندای ساخته می شود؟ ، خودرویی اسپورت که با برق و هیدروژن کار می کند

رئیس طراحی هیوندای اعلام کرد این شرکت در مورد N Vision 74 جدی است. با توجه به این اظهارات، پرسشی فکر کارشناسان را به خود مشغول کرده است: گزینه ساخت کوپه اسپرت هیدروژنی برقی دوباره روی میز قرار گرفته است؟

8 خرداد 1402

داستان بانوی برزیلی مسلمان شده در تولد در سائوپائولو منتشر شد

به گزارش خبرنگاران ، تولد در سائوپائولو نوشته راضیه مکاریان با تلاش بهزاد دانشگر، شامل داستان کامیلا سلستینو، بانوی برزیلی مسلمان شده به تازگی به وسیله انتشارات عهد مانا منتشر و راهی بازار نشر شده است.

7 اردیبهشت 1402

عجیب ترین کراس اوور دورگه جهان؛ نصف بنز، نصف ماشین چینی!

مرسدس بنز و جیلی هر دو 50 درصد از سهام اسمارت را در اختیار دارند و اولین محصول مشترکشان را به نام 1# در بازار چین عرضه نموده اند.

18 فروردین 1402

انبوه خبر سوخته در اولین شماره روزنامه ها در سال 1402

البته به جز معدود روزنامه های واقعی و حرفه ای که برای شان محتوا و مخاطب و تیراژ اهمیت دارد بقیه در چرخه و هدف دیگری، روزنامه منتشر می نمایند و با مخاطب کاری ندارند. در نتیجه تعطیلی 14 یا 140 روزه برای آنها نه تنها تفاوت ندارد بلکه خوشایند هم هست.

15 فروردین 1402

حادثه عجیب و اعصاب خردکن برای دو خودروی فراری لاکچری!

حادثه عجیب و اعصاب خردکن برای دو خودروی فراری لاکچری!

25 اسفند 1401

تراکتور هم بمب اسپانیایی منفجر کرد؛ رومرو در تبریز!

به گزارش خبرنگاران و به نقل از رسانه رسمی باشگاه تراکتور، جیمی رومرو اسپانیایی که توانایی بازی در پست های وینگر و هافبک تهاجمی را دارد، پس از پشت سر گذاشتن تست های پزشکی، با عقد قرارداد رسمی شاگرد پاکو خمز شد.

21 بهمن 1401

این مرد 6 هزار ماشین دارد!

بیش از 6 هزار ماشین؛ از پیکان تا فولکس، شورولت، جیپ و انواع ماشین های اسباب بازی نفیس روی قفسه این موزه متفاوت ردیف شده اند. اینجا مجموعه شخصی شاهین زنوزی یکی از مجموعه داران معروف تهران است.

4 مهر 1401

عضویت ده هزار نفر از نابینایان در کتابخانه های کشور

مدیرکل مشارکت های نهاد کتابخانه های عمومی کشور گفت: در حال حاضر ده هزار نفر از نابینایان و کم بینایان کشور عضو کتابخانه های عمومی هستند.

26 شهریور 1401

سفرهایی با مقاصد متفاوت

بعد از استقبال بی نظیر شما از تورهای محدود خارج از مرزهای ایران مانند نخجوان، ارمنستان، گرجستان، آذربایجان و تورهای دور اروپا، بر آن شدیم تا مقاصد گردشگری خود را افزایش دهیم تا همسفران با قدرت انتخاب بالا، به سفر و سرگرمی بپردازند.

20 شهریور 1401

گونه ما از چه زمانی روی دو پا راه رفت؟

این یافته بر اساس تجزیه و تحلیل دقیق فسیل های ران (ران) و ساعد (اولنا) از Sahelanthropus tchadensis، قدیمی ترین گونه نماینده بشریت است. این فسیل ها اولین بار در سال 2001 در توروس-منالا در کشور چاد در قاره آفریقا کشف شدند. دانشمندان می گویند در همان زمان نیز این این انسان...

6 شهریور 1401

با هانتینگتون، یکی از خطرناک ترین بیماری های ژنتیکی آشنا شوید

بیماری هانتینگتون جزء معدود بیماری های نادر در سطح دنیاست که در همان بدو ظهورش، کیفیت زندگی بیمار را به خطر می اندازد. این بیماری که معمولا در بین سال های 30 تا 50 بروز پیدا می نماید، به مرور وخیم تر شده و در نهایت بیمار به علت حاد شدن علائم جانش را از دست...

4 شهریور 1401

احمد گلشیری؛ مترجم ادبیات داستانی درگذشت

احمد گلشیری، مترجم ادبیات داستانی و برادر هوشنگ گلشیری درگذشت.

13 مرداد 1401

نسخه 400 ساله اولین مجموعه از نمایشنامه های ویلیام شکسپیر در حراج ساتبیز به فروش رفت

ایسنا/ براساس آخرین خبرهای منتشر شده، نسخه 400 ساله اولین مجموعه از نمایشنامه های ویلیام شکسپیر در حراج ساتبیز به فروش رفت.

9 مرداد 1401

ماهی ها چگونه با هم حرف می زنند؟

تهران (پانا) - پژوهش جدیدی که در دانشگاه کرنل انجام شده است، نشان می دهد که بیشتر ماهی ها با استفاده از صدای خود، با یکدیگر ارتباط برقرار می کنند.

5 خرداد 1401

کتاب ماندگارترین و اثر بخش ترین رسانه میان نسلی است

به گزارش خبرنگاران، آئین تکریم صادق رضایی، سرپرست انتشارات سروش و ابراهیم شکوری، مدیر عامل نو انتشارات سروش امروز (دوشنبه 23 اسفندماه) در محل ساختمان و دفتر این انتشارات برگزار گردید. در این مراسم، احمد شهریاری، معاون منابع اقتصادی و سرمایه انسانی سازمان...

25 اردیبهشت 1401

امروز، بهترین زمان برای درست کردن دفترچه خاطرات سفرتان است

روزهای قرنطینه و خانه نشینی در برابر شیوع ویروس کرونا، زمانی فوق العاده برای درست کردن دفتر خاطرات سفر با عکس های دیجیتال شما است. این فرصت را به هیچ وجه از دست ندهید.

30 فروردین 1401

نقش تقویم ها در موفقیت تحصیلی چیست؟

یک تقویم رومیزی به شما امکان می دهد به سرعت ببینید چه زمانی آزاد هستید و چه زمانی تعهدات قبلی دارید. برنامه ریزی رویدادها یا سایر مناسبت های خاص نیز زمانی آسان تر می گردد که از در دسترس بودن خود آگاه باشید.

25 فروردین 1401
تعداد: (36)