نرم افزار و اپلیکیشن

چرا بازی Star Wars Outlaws در یک دوره زمانی کمتر شناخته شده جریان دارد؟

سری جنگ ستارگان از داستان های بی شماری تشکیل شده است که در یک جدول زمانی گسترده قرار دارند. بسیاری از روایت ها در سال های مختلف اتفاق می افتند، اگرچه سازماندهی آن ها با قرار دادنشان در بطن فیلم های جنگ ستارگان، اغلب آسان تر است. با این حال تا به امروز به...

10 مهر 1402

ظاهر علمی تخیلی جت مافوق صوت ناسا ، عکس

در تصاویر جدیدی که به وسیله لاکهیدمارتین منتشر شده است، بنظر می رسد X-59 بخشی از یک داستان علمی تخیلی است.

15 مرداد 1402

ورود چینی ها به دنیای شگفت انگیز خودران های برقی ، نیو با قابلیت راهنمایی اتوماتیک در دسترس است

خودروی برقی و هوشمند نیو با قابلیت راهنمایی اتوماتیک اکنون در شهر پکن در دسترس است.

22 تیر 1402

تصویر لو رفته نشان می دهد که اینستاگرام چگونه می خواهد ویژگی های شبیه توییتر در دل خود ایجاد کند و با توییتر رقابت کند!

شایع شده بود که متا روی آوردن ویژگی های توییتر را به اینستاگرام، کار می نماید و یک درز نو اطلاعات، نه تنها ظاهر این کار را نشان می دهد، بلکه نحوه جفت شدن و همگام سازی آن با سایر اجزای اینستاگرام را نیز به نمایش می گذارد.

30 اردیبهشت 1402

خودروهای آلمانی با سیستم عامل چینی روانه بازار می شوند!

به گفته منابع فایننشال تایمز، فولکس واگن در حال مذاکره با هواوی برای آوردن سیستم عامل هارمونی به خودروهای خود در چین است و با توجه به علاقه شدید مصرف کنندگان چینی به فناوری داخلی و مسائل نرم افزاری فولکس واگن، برای فولکس واگن همکاری با هواوی بسیار منطقی...

29 اردیبهشت 1402

این مرسدس بنز 6 سیلندر با رخ 8 سیلندر می آید!

خطوط برجسته روی درپوش موتور نیز در بهبود نمای جلوی این مرسدس ها کاملا اثرگذار عمل نموده تا هر چه بیشتر شبیه به نمونه 8 سیلندر جی تی63 شوند.

17 اردیبهشت 1402

در خاتمه عصر اینترنت رایگان قرار داریم؟

زمانی که استفاده از اینترنت فراگیر شد دانلود رایگان محصولات یکی از مزیت های اصلی آن محسوب می شد. صنعت ضبط و فیلم از افزایش به اشتراک گذاری فایل Napster و Torrent به خود لرزید. با تثبیت اینترنت، شرکت های بیشتری با ارائه خدمات رایگان مانند اپلیکیشن های رسانه های...

7 اسفند 1401

چند راهکار کاربردی برای کم کردن مصرف اینترنت

تنها با تغییراتی کوچک در تنظیمات گوشی یا اپلیکیشن می­ توان در مصرف اینترنت گوشی و وای فای صرفه جویی و از آن بهینه تر استفاده کرد، چون در بیشتر موارد حجم اینترنت مصرفی با انجام دادن موارد ساده کم می­ گردد.

28 بهمن 1401

تعمیر موبایل در مشهد و نحوه انتخاب یک تعمیرکار مناسب

امروزه تعمیر موبایل در مشهد و دیگر شهر های ایران با افزایش تکنولوژی انواع گوشی های موبایل و تبلت و فراگیر شدن لوازم جانبی آن ها، نیازی مهم تلقی می گردد و می توان به تعمیرات موبایل به عنوان یکی از ضروری ترین و تخصصی ترین مشاغل در دنیا توجه کرد. از این جهت،...

9 بهمن 1401

دانستی هایی برای سفر راحت ، سفر بدون استرس را تجربه کنید !

تصور کنید این توانایی را داشتید که هروقت و به هرجا که می خواستید، می توانستید سفر کنید. وبلاگ نویسانی که درباره سفر می نویسند و بخش Agness and Cez در سایت eTramping دانستی هایی برای سفر راحت را با شما به اشتراک می گذارند. احساس نمی کنید گاهی دلتان می خواهد بدون فکر...

17 دی 1401

ایلان ماسک وعده داد: گزینه نو که Mode Dog طی هفته آینده فعال می گردد

ایلان ماسک؛ مدیرعامل تسلا وعده داد که گزینهMode Dog را به زودی و احتمالا طی هفته آینده فعال خواهد نمود. این گزینه که از مدت ها پیش وعده فعال سازی آن اعلام شده بود، می تواند یاری کند خودروهای تسلا شرایطی ویژه را برای حیوانات خانگی موجود در خودرو ارائه کند.

8 دی 1401

هوش مصنوعی فیسبوک متحول می گردد ، فرصتی بی نظیر برای کسب و کارهای آنلاین

فیسبوک میخواهد هوش مصنوعی پلتفرم های پیغام رسان خود را به صورت منبع باز بهبود بخشد. این کار از یک سو با هدف افزایش امنیت و از سوی دیگر برای بهبود سطح کاربری این برنامه به ویژه در مشاغل و کسب و کارها انجام می گردد.

28 آذر 1401

روبات ها معلم می شوند

در واقع در سال 2022 با روبات هایی روبرو هستیم که می توان گفت دارای قابلیت حس ششم هستند، چرا که تعاملی بسیار مناسب با بچه ها و البته بزرگسالان دارند و می توانند برخی نیاز های آن ها را پیش بینی کنند.

27 آذر 1401

هاکو محبوب ترین شخصیت پسر انیمه های استودیو جیبلی شد

وبسایت سی بی آر (Cbr) گزارشی را از یک نظرسنجی درباره شخصیت های پسر محبوب استودیو جیبلی منتشر نموده است و نسل زد رتبه اول را به شخصیت هاکو از انیمه شهر اشباح (Spirited Away)، شاهکار اسکاربرده میازاکی، دادند.

20 آذر 1401

این پدر گیمر 9 ساعت تمام در حین گیم یادش رفته بود که پوشک بچه اش را عوض کند و در عوض سعی کرد که همه تقصیرها را به گردن همسرش بیندازد!

واقعا کار دشواری است که هم شاغل باشید و هر فرزند خود را به خصوص در دوره شیرخواری و اوایل کودکی بزرگ کنید. ایجاد تعادل بین اولویت های کار و خانه، انجام وظایف متعدد، رساندن بچه ها به مدرسه به موقع، و مراقبت از نوزاد تازه متولد شده، همه اینها دشوارند در حالی...

6 آذر 1401

کارخانه نوآوری در خدمت حاشیه شهر مشهد

سرپرست کارخانه نوآوری شهرداری مشهد گفت: 2 طرح نوآورانه با هدف ایجاد اشتغال برای ساکنان حاشیه شهر مشهد به اتمام رسید.

28 آبان 1401

یکسان سازی شارژر گوشی و لپ تاپ در هند

بنا به اعلام دولت هند، با توافقات انجام شده، عرضه تدریجی پورت شارژ یکسان یو اس بی تایپ سی (USB-C) برای گوشی های هوشمند و لپ تاپ ها شروع می گردد.

27 آبان 1401

چگونه اکانت خود در توئیتر را حذف کنیم؟

داده های موتور جست و جوی گوگل نشان می دهد که کاربران توئیتر پس از خرید به وسیله ایلان ماسک، تعداد زیادی آن را ترک نموده اند.

20 آبان 1401

گوگل تجربه جستجو در اپلیکیشن های جیمیل و چت را بهبود می بخشد

گوگل قابلیت جستجوی پیشرفته خود را به اپلیکیشن های جیمیل و چت مبتنی بر وب و گوشی های هوشمند می آورد.

1 آبان 1401

تلویزیون گیمینگ ردمی X پرو با کیفیت 4K و رفرش ریت 120 هرتز رونمایی شد

ردمی به تازگی از تلویزیون گیمینگ نو خود تحت عنوان X پرو رونمایی نموده است. محصولی که از کیفیت 4K و رفرش ریت 120 هرتز بهره می برد.

28 مهر 1401
تعداد: (56)