مد و زیبایی

7 ویژگی مهم خواص شربت سکنجبین برای گرمازدگی

در این روزهای گرم اگر در پی یک شربت خنک و خوش طعم برای برطرف تشنگی و به خصوص گرمازدگی هستید که خواص زیادی داشته باشد قطعا شربت شکنجبین می توان گزینه مناسبی باشد. با خواص شربت سکنجبین در این مقاله آشنا شوید.

16 مرداد 1402

برطرف چین و چروک صورت در خانه در دو دقیقه!

با اینکه چین و چروک صورت بخشی از فرآیند طبیعی پیری است، اما همه ما دوست داریم پوستی صاف و جوان داشته باشیم.

3 خرداد 1402

چطور چربی پوست را کاهش دهیم؟

اگر برایتان سؤال است که چرا پوست ما چرب می گردد، باید بدانید که چرب بودن پوست معمولاً نتیجه فعالیت بیش از مقدار غدد چربی پوست (غدد برون ریز درون پوست) است.

1 اسفند 1401

5 توصیه مهم برای جوانی و زیبایی شما

راه هایی برای کند شدن روند پیری و به تاخیر انداختن آن وجود دارد. غذایی که می خوریم و نوع رفتار با بدنمان می توانند از پیری جلوگیری نمایند و گاهی حتی ما را جوان تر از آنچه واقعا هستیم نشان دهند.

12 مهر 1401

معرفی و آشنایی با سوغات یونان , آتن

آشنایی با سوغات یونان آتندر این پست از وب سایت گردشگری خبرنگاران به معرفی سوغات یونان آتن می پردازیم .

17 شهریور 1401

7 روش موثر برای درمان آکنه با استفاده از آلوئه ورا

آیا آلوئه ورا می تواند به درمان آکنه یاری کند؟ استفاده از ژل آلوئه ورا برای درمان آکنه و بسیاری از بیماری های پوستی، بدون نسخه انجام می گردد و نشان داده شده که مصرف آن در کنار داروهای سنتی و شیمیایی موثر است.

24 مرداد 1401

از جوش زدن صورت تان پیشگیری کنید

ما همیشه در پی راه هایی برای بر طرف کردن جوش های صورت مان هستیم و اغلب جلوگیری را فراموش می کنیم. اما همانطور که همیشه گفته می شود، پیشگیری بهتر از درمان است!

19 مرداد 1401

رنگ های مجذوب کننده برای خرید لباس، در بهار و تابستان

انتخاب رنگ های مناسب و مجذوب کننده در فصل های مختلف، تاثیر روانی مستقیمی بر روحیه افراد دارد.

14 تیر 1401

10عادات اشتباه که سلامت و جذابیت هر فردی را از بین می برد

تهران (پانا) - در بین کارهای روزمره همه ما عادات غلطی وجود دارد که خواسته و یا ناخواسته با انجام آن ها باعث نابودی سلامتمان می شویم پس هرچه زودتر آن ها را شناسایی و ترک کنیم.

3 تیر 1401

این اشتباهات را پیش از سفر مرتکب نشوید

همراه بردن وسایل اشتباه و جمع کردن نامناسب وسایل نه تنها باعث می گردد سفر سخت تری داشته باشید، بلکه باعث می گردد برنامه های تان خراب گردد، هزینه زیادی متحمل شوید یا باعث ناراحتی مردم محلی شوید. با مجله گردشگری خبرنگاران همراه باشید تا بعضی از اشتباهات...

9 دی 1400

آشنایی با خواص فوق العاده گیاه مورینگا

وقتی یک گیاه را به عنوان معجزه آسا می دانند بی شک فواید آن بسیار است، کاهش وزن و لاغری و داشتن ویتامین و مواد معدنی دهها برابر از سبزیجات دیگر بخشی از خواص گیاه مورینگا است.

13 آذر 1400

فواید بی نظیر روغن تربچه؛ از برطرف چین و چروک پوست تا پیشگیری از سرطان

تحقیقات نشان می دهد سبزیجات مختلف مانند ترب می تواند از بیماری سرطان جلوگیری کند.

12 آذر 1400

کدو حلوایی موجب جوانسازی پوست می شود

سلامت خبرنگاران : کدو حلوایی برای پوست بسیار مفید است.

10 آبان 1400

10 خاصیت معجزه اسای اب

* سلامت پوست: رطوبت پوست مانع پیری می شود و پوست سالم تر می ماند.* سردرد: 75 درصد مغز هر فرد از آب تشکیل شده است. بنابراین کمبود آب بدن، باعث سردرد می شود.* کمر درد: این ناراحتی بر اثر کمبود مایعات در بدن به وجود می آید. دیسک های موجود در قسمت کمر هر انسان...

11 مهر 1400

صادرات صابون رخت شویی آزاد شد

تهران (پانا) - ستاد تنظیم بازار اعلام نمود صادرات صابون رختشویی تا اطلاع ثانوی با توجه به مسائل دپو این محصولات در واحدهای تولیدی بلامانع است.

22 اسفند 1399

اسکراب لب با راه کارهای خانگی

اسکراب لب یکی از راه کار هایی است که می توانید برای مبارزه با خشکی و ترک لب ها از آن بهره ببرید و لب های با طراوت و شادابی داشته باشید.

20 اسفند 1399

آشنایی با سنگ اوپال و خواص آن

درخشندگی، شفافیت، شکنندگی، زیبایی و کمیابی! در کنار هم قرار دادن این واژه ها شما را به مفهوم سنگ اوپال نزدیک می نماید. پا به دنیای سنگ ها گذاشته و به عظمت خالق آن پی ببرید.

10 اسفند 1399

تاثیر لوازم آرایشی بر سلامت بدن

استفاده از لوازم آرایشی و محصولات مراقبتی پوست به یکی از کارهای روزانه بیشترخانم ها تبدیل شده است، اما شاید کمتر کسی به این موضوع توجه دارد که لوازم آرایشی می تواند بر سلامت خانم ها در همه سنین و حتی سلامت جنین در دوران بارداری، اثر بگذارد. در ادامه به...

14 بهمن 1399

خواص اعجاب انگیز روغن هسته انگور؛ از سلامت قلب تا رفع چین و چروک و سیاهی دور چشم

روغن هسته انگور خواص زیادی دارد و از آن می توانید برای پیشگیری از کلسترول بد، پیشگیری از بیماری های قلب و سلامت پوست استفاده کنید.

24 آبان 1399

حضور راه یاب ملل در لیگ برتر والیبال کشور شبیه یک معجزه بود

آرش صادقیانی در گفت و گو با خبرنگاران ضمن اشاره به آخرین شرایط تیم والیبال راه یاب ملل کردستان در حضور در رقابت های لیگ برتر والیبال کشور، اظهار کرد: حضور ما در مسابقات لیگ برتر والیبال معجزه بود زیرا فقط ظرف سه روز پس از قطعی شدن حضور تیم در مسابقات،...

9 آبان 1399
تعداد: (33)