سبک زندگی

7 ویژگی مهم خواص شربت سکنجبین برای گرمازدگی

در این روزهای گرم اگر در پی یک شربت خنک و خوش طعم برای برطرف تشنگی و به خصوص گرمازدگی هستید که خواص زیادی داشته باشد قطعا شربت شکنجبین می توان گزینه مناسبی باشد. با خواص شربت سکنجبین در این مقاله آشنا شوید.

16 مرداد 1402

برترین روش های جلوگیری از چروک دور چشم

در طول روز بارها عضلات صورت مان را حرکت می دهیم پس چروک شدنش طبیعی است اما با تغییراتی در سبک زندگی می توانیم روندش را کند کنیم.

4 تیر 1402

24 مدل دستگیره کابینت [شیک و نو] مناسب کابینت مدرن و کلاسیک

از مهم ترین ویژگی هایی که باید در هنگام انتخاب کابینت برای آشپزخانه خود به آن توجه ویژه ای داشته باشید، مدل دستگیره کابینت است. بخصوص در کابینت های مدرن، دستگیره کابینت تاثیر بسیار زیادی بروی خودنمایی و زیبایی دکوراسیون مدرن آشپزخانه می گذارد. برای...

20 خرداد 1402

برطرف چین و چروک صورت در خانه در دو دقیقه!

با اینکه چین و چروک صورت بخشی از فرآیند طبیعی پیری است، اما همه ما دوست داریم پوستی صاف و جوان داشته باشیم.

3 خرداد 1402

این مرسدس بنز 6 سیلندر با رخ 8 سیلندر می آید!

خطوط برجسته روی درپوش موتور نیز در بهبود نمای جلوی این مرسدس ها کاملا اثرگذار عمل نموده تا هر چه بیشتر شبیه به نمونه 8 سیلندر جی تی63 شوند.

17 اردیبهشت 1402

سالمندان مرکز با یکدیگر رقابت می کنند

جشنواره گنجینه های شهر به همت اداره کل سلامت شهرداری تهران با موضوع برنامه های فرهنگی و هنری ویژه سالمندان تهرانی در منطقه 8 کلید خورد.

13 اردیبهشت 1402

تصاویر ، خانه ای سیار برای مسافرت و زندگی ، این سرا چهار فصل است

کاروان تفریحی با بال خورشیدی با نام H2O Living Vehicle همه پیوندها را با خودروهای مرسوم تفریحی قطع می کند و به کاروانی با امکانات کامل یک خانه مسکونی نزدیک می شود.

4 اردیبهشت 1402

خانه در فرهنگ ایرانی

خانه در فرهنگ ایرانی جایگاه خاصی دارد و شهر حول آن معنا می یابد. کومه در پارسی باستان به معنی خانه به شهر امروزی قم گفته می شد که در پیش از اسلام نیز شهری مقدس بود. خانه در این فرهنگ نقطه کانونی است و نیک و بد شهر از آن شکل می گیرد؛ همان گونه که خانواده به...

29 فروردین 1402

با 11 فایده سفر رفتن آشنا شوید

مسافرت یکی از برترین روش های به آرامش رسیدن و زدودن خستگی روز ها کار و کوشش از بدن خود است. سفر کردن فواید متعددی برای جسم و روح دارد. در سفر می توانیم با ساختن خاطره های دوست داشتنی، روز های سخت و پرمشغله زندگی روزمره را بهتر تحمل کنیم.

3 فروردین 1402

نقطه تمرکز سامسونگ در CES 2023: ارتباط میان نوآوری و پایداری

جونگ هی هان، مدیر بخش تجربه محصول (Device eXperience) سامسونگ الکترونیکس در یادداشتی برنامه های این شرکت در نمایشگاه CES 2023 را تشریح نموده است. در ادامه این یادداشت را می خوانیم:

29 اسفند 1401

توصیه هایی برای دکوراسیون بالکن شیشه ای شما

بسیاری از ما وسوسه می شویم که از چشم انداز بی نظیر پاییز یا برف زستان لذت ببریم. در عین حال ، برف و باران ، باد و هوای سرد می تواند ما را از لذت بردن از بالکن باز دارد. دقیقاً در چنین مواردی است که بالکن های شیشه ای که به ما اجازه می دهند تا از هوای گرم لذت...

11 اسفند 1401

چگونه اتاق خواب های کوچک را بزرگ تر و جادارتر جلوه دهیم؟

تزئین خانه همواره لذت بزرگی است. دکوراسیون اتاق خواب نیز در این لذت سهم بزرگی دارد. کاملا طبیعی است که بخواهید فضای خصوصی شما به زیبایی طراحی گردد. با این حال ، به علت کوچکی اتاق ها ، ممکن است این روند دکوراسیون همواره آن چیزی نباشد که شما می خواهید. بنابراین...

9 اسفند 1401

چطور چربی پوست را کاهش دهیم؟

اگر برایتان سؤال است که چرا پوست ما چرب می گردد، باید بدانید که چرب بودن پوست معمولاً نتیجه فعالیت بیش از مقدار غدد چربی پوست (غدد برون ریز درون پوست) است.

1 اسفند 1401

مشخصات فنی خودروی شاهین، سایپا برگ برنده خود را رو کرد؟

سایپا از همان ابتدا به تولید خودرو های مالی معروف بود. چیزی که در بین محصولات سایپا همیشه دیده می شد، نبودن یک خودروی خوب و رده بالاست تا نیاز مصرف کننده ها در قیمت های نسبتا بالاتر را برطرف کند. به نظر می رسد شاهین اولین خودرویی است که سایپا توانسته با...

20 بهمن 1401

ترکیب میکروبیوم های روده مبتلایان به آلزایمر متفاوت از افراد دیگر

شواهد زیادی وجود دارد مبنی بر اینکه افراد مبتلا به آلزایمر ممکن است میکروبیوم های روده متفاوتی نسبت به افراد بدون این بیماری داشته باشند.

6 بهمن 1401

هتل پری دودکش ، شب را در کنار جن و پری میهمان باشید!

هتل پری دودکش ، هتلی سنگی با قدمت 1500 ساله است که جادوی پری ها هنوز هم در آن جریان دارد. اینجا هنوز هم زیباست، محیطی صمیمی و آرام دارد برای خانواده و زوج هایی که سفر به کاپادوکیا ترکیه را برای سفر انتخاب نموده اند. برای اقامت در کاپادوکیا، در این هتل، با...

27 دی 1401

آشنایی با رستوران های با کیفیت سالزبورگ اتریش

سالزبورگ از شهرهای پرجاذبه و دیدنی اتریش به شمار می رود، شهری پر است از جاذبه های کهن و تاریخی، این شهر، شهر بزرگ ترین موسیقی دان تاریخ موتزارت می باشد در این شهر زیبا و بی نظیر که پر است از جاذبه های دیدنی و تماشایی، برترین رستوران های سالزبورگ اتریش...

16 دی 1401

5 توصیه مهم برای جوانی و زیبایی شما

راه هایی برای کند شدن روند پیری و به تاخیر انداختن آن وجود دارد. غذایی که می خوریم و نوع رفتار با بدنمان می توانند از پیری جلوگیری نمایند و گاهی حتی ما را جوان تر از آنچه واقعا هستیم نشان دهند.

12 مهر 1401

شروع پویش سرطان سینه در فارس

پویش سراسری پیشگیری و امید رهایی از سرطان، همزمان با ماه اکتبر (9 مهر تا 9 آبان) ماه جهانی ارتقا آگاهی زنان درمورد سرطان سینه آغار شد.

10 مهر 1401

معرفی و آشنایی با سوغات یونان , آتن

آشنایی با سوغات یونان آتندر این پست از وب سایت گردشگری خبرنگاران به معرفی سوغات یونان آتن می پردازیم .

17 شهریور 1401
تعداد: (69)